Gulp….hänger ut mig!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Gulp….hänger ut mig!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 64 total)
  • Author

För att 11 månader senare se ut såhär

ryggen efter de 11månaderna på Decembercupen

Jäklar vilken skillnad! Är riktigt impad! :up:

Grymt jobbat :emo-thumb 8)

Tack båda:) :)

Så…ska du leva på gamla meriter eller blir det lite träning här inne från och med nu :-)?

Alm:He he..Jag lever på gamla meriter fram till augusti när dieten kör igång.Tråkigt att skriva träningsdagbok när passen är ganska lika och man enbart ökar lite vikter då och då men jag lovar att skriva mer så fort jag kör igång dieten då träningen kommer vara betydligt mer varierande.Fast det går framåt nu så allt är som det ska.

Var ett tag sedan jag skrev i träningsjournalen men inte mycket av träningen har ändrats sista månaden.
    Har kört på och ökat vikterna och känner mig starkare än jag någonsin gjort på denna vikten och det känns bra.
    Körde rygg idag och började med chins efter uppvärmning.

körde 3*6 med 20 kg runt midjan och väger ca85kg själv för tillfället.
    Kändes väldigt bra för innan jag började köra tyngre för ca 1månad sedan hade jag gjort max 5st på 12,5kg runt midjan och gjorde då som bäst 25chins på träning(19 tävling)så jag är på rätt väg.
    Körde sedan 3 set t-bar rodd med smalt grepp och in med armbågarna så jag träffar nedre delen av ryggen lite mer körde 2*8 på85kg och 1*10 på 60.
    Sedan var det sittande rodd 2*6 på 204kg och 1*10 på 160kg.
    Hissdrag mot bröstet 3*8 med 84,74 och 64 kg och avslutade med en specialövning,sedan ville jag till beachen:p

Har lite ont o knä och armbågar och skyller på en försäljare som försökte sälja en maskin till gymmet som skakar satan som man ska göra övningar på.
    Livsfarliga övningar och hela ansiktet vibrerar och fotsulorna kittlar.
    Fick kör dips,knäböj och armhävningar på denna och när jag gjorde 30 armhävningar utan problem sparkade försäljaren mig i magen så jag skulle längre ner och upp med rumpan.
    Tryckte ner huvudet i dipsen och kallade alla namn och huset skakade satan!
    Har hört det finns bra sådana maskiner…detta var inte en av dom.
    Imorgon är det ben,får se om knäet är bättre.

Ingen träning idag och inte igår heller..suget är på väg.
    Har inte hunnit då jag jobbar 2 jobb för tillfället.
    Idag för någon timme sedan hade jag världens bästa jobb.
    Vi fick smakprov från ett kosttillskott företag som vi köper av som vi satt och smaskade i oss.
    Minst 15 olika drickor denna gången,sist var det olika choklad..:P
    Snacka om bra jobb jag har ibland…:nod
    Men nu ska jag till fabriken igen i 9timmar:(
    Livet e upp och ner fast jag försöker leva på topp!
    Imorgon=rygg=Hårt!

DIET-TIME!!
    Började så smått med dieten igår.
    Känns som ett bra utgångsläge då jag har mindre att tappa än jag brukar men ändå mer än jag hade hoppats på.
    Har haft en ca 2 månaders tung träningsperiod som gick fantastiskt bra.
    Har satt ett par personliga rekord och det till en mycket lägre vikt än jag klarat det på innan.
    Men för ca 2 veckor sedan åkte ena armbågen åt skogen då jag hjälpte en kompis med renovering av lägenhet.
    Kan bara träna mycket lätt och inte triceps alls och det är INTE roligt när man har tävling i sikte:(
    Har lagt mig på ca 3000kcal såhär i början och kommer ta det lugnt dom första 2 veckorna då jag jobbar dubbelt för att sedan ösa på lite.
    Gick ca 8km igår och cyklade 45 minuter idag innan frukost och måste säga att det är skönt att kommit igång.

Skador kommer alltid olägligt.Tråkigt – hoppas att det inte kommer att hindra dej från att nå dina mål.
    Det ska bli mycket spännande att följa dieten den här gången.

Lycka Till!
    :emo-thumb

Tack Sheeba!:)
    Jag kör på så får vi se hur armbågen läker.
    Känns bättre och bättre för varje dag men känns gör det.
    Jobbigt att inte kunna träna dips när man vet att man måste prestera i det snart men det löser sig säkert.

Såja nu är dieten inne på sin andra vecka men det känns lite tråkigt för jag har bara hunnit köra ca 4 träningspass på ca 2veckor.
    Jobbar från tidig morgon till sen kväll men nästa vecka återgår allt till det vanliga igen och jag får gott om tid åt allt.
    Armbågen känns sådär och har bara kört väldigt lätta vikter när jag väl tränat.
    Tex 21kg i hantelpressar(Bröst)8kg i bicepscurl osv osv.
    Men ben har jag kunnat pressa på oredentligt och det har varit gott.
    Men trots den lilla träningen har jag tappat 1,5kg första veckan fast det betyder inte så mycket,mest för psyket.
    Nu är det 5träningslösa dagar till så jag får läka min armbåge…inte bästa starten för en tävlingsdiet.
    Men jag är optimist,när jag väl jobbat klart och läkt kommer jag vara RIKTIGT sugen att träna och vikterna får akta sig;)

Är så jävla grymt imponerad av dina för och efterbilder. Kan du, så skall jag nog också klara det. :emo-thumb

Kör på Kleine, du är en bra inspiration för oss lite ”större” (tjocka) killar:up:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.