Gulp….hänger ut mig!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Gulp….hänger ut mig!!

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 61 through 64 (of 64 total)
  • Author

Hörru…blev lovad bilder läääänge sedan var blev dom av??
    He he he..e du nervös inför tävlingen eller räknar du alltid ner saker med dagar,timmar och minuter??
    Ska hålla tummarna för dig tävlingsdagen!
    Kör så det ryker och lämna dom andra bakom dig!!
    Ja det med vikten känns hopplöst..mitt mål är att väga 86 i form men för varje år känns det mer och mer hopplöst så jag har slutat plåga mig med det och är glad för varje förbättring jag gör.
    Själv har jag kommit i ”skaplig”form och det känns som jag har gott om tid på mig,målet är ju alltid att slå sin egen bästa form,känns som det ska gå.
    Du lär ju vara i grymt bra läge eftersom du redan är i tävlingsform.
    Lycka till på tävlingen!

jo jag vet hur det är som sagt, var väl lite mera muskelmognad nu iaf, men har som sagt inte stora förhoppningar,vill bara prova på någon ”seriös” tävling för att kolla hur man ligger till, blir jag sisst så vet jag att jag bör vänta något år inför nästa sm..men på DC blir det andra bullar :emo-thumb

humm jo har ju ingen egen dator/kamera men har instalerat min mobil till jobbdatorn så bilder kommer, men då blir det från högformen på tävlingen:emo-thumb
    Nehe ska äta lite brocoolie nu, har tömning någon dag till o det är sååå drygt, längtar tills lördag o är nästan bara maten man tänker på, tävlingen är lixom lite glömd:D

nja spelar inte så stor roll igentligen om man bara ska gå ner 2kg för det är hårad kilon på mig att få bort endå:p

tack tack….höres framöver med med lite uppdates, träna på..
    Vh

Hur går det med mailet? =) MVH Anders

Väntar otåligt på mail från dig men jag måste bara ställa en fråga; Hur delade du upp kroppen på dina 4 styrkepass i veckan med BFL? Själv har jag testat att köra bröst, rygg, mage dag 1. Ben dag 2, armar dag 3 samt axlar och mage dag 4. Kör enligt BFL, 1 övn med 5 set samt 1 övn med 1 set per muskelgrupp så passen går ganska snabbt. Skulle vara intressant att veta hur du körde?

Är också väldigt imponerad av dig och dina resultat, hade varit shysst om du slängt iväg en kopia av mailet till mig också :emo-thumb

[mailto:jocke1357@yahoo.se]

Hade tänkt att PM:a dig, men upptäckte jag också att det inte gick.

Viewing 4 posts - 61 through 64 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.