Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2006 at 21:39 #91029Anonym anvandareMember27 maj, 2006 at 21:39 #982307Anonym anvandareMember
Here we go again.. DIET!!
Var egentligen ett tag sedan jag började dieta nu, men det har gått lite upp och ner… motivationen till att sköta maten, har varit som bortblåst! Jävla gottegris man ska va.. 😮
Träningen har dock gått riktigt bra[/b], med undantag för ben o vader som jag inte kunnat köra ordentligt pga en skada i foten. Är dock på bättringsvägen nu.Vikten ligger på tunga 66kg[/b] och tävlingsvikt senast var 51,5kg… Planerar att tappa 14kg fram till oktober, det blir tufft men det går!!!
(Förhoppningsvis har jag lagt på mig lite muskler sedan sist och kan dra bort nåt kilo.)Var på NOGP[/b] i helgen och fick riktigt mycket inspiration!! Har tyvärr ingen kamera, så inga mingelbilder blev det, men träffade många från forumet och en hel del gamla bekanta. Hade grymt kul!!
Nu är det så att mamma vill att jag ska köra Lucia i år, och man måste ju göra som mamma säger :nod
Planen är att komma in riktigt krispig[/b] och UTAN ATT SABBA LADDNINGEN (som jag tyvärr alltid lyckats med). Ska ta hjälp av någon riktigt duktig den här gången. Tänkte vinna Luciapokalen som senior oxåJa då har resan börjat och jag har avslöjat mina mål. Nu har jag satt lite press på mig och det är precis vad jag behöver. En spark i arslet!
Ligger just nu på underskott av 700kcal/dag för att tappa vikt lite snabbare takt. Jobbar fortfarande med post-skiten och förbränner en hel del! Kanske kommer upp några bilder på dagsformen, om Pernilla tar med kameran till gymmet…
Tills dess slänger jag upp några motivationsbilder från SM 2005. Syns det att jag hade kul?!27 maj, 2006 at 21:52 #982308Anonym anvandareMemberÄntligen jag har saknat din journal tjejen . lycka till
27 maj, 2006 at 21:56 #982309Anonym anvandareMemberKlart vi vill se dagsformsbilder Linn!! Kör hårt!!
27 maj, 2006 at 22:44 #982310Anonym anvandareMemberHärligt att du startat en ny journal Linn!
Jag blir verkligen tokinspirerad varje gång jag läser om din
träning och dina tävlingar! Det är så jäkla skönt att
höra om hur du älskar att stå på byggarscenen (även om du
själv ibland får för dig att du är ”för liten”)! :yahoo:
Personligen tycker jag att du såg toppen ut på SM 05!
Och ja, det syntes att du hade kul!Det här kommer du fixa tjejen!
Hoppas att foten repar sig ordentligt nu, och att du
slipper fler skador framöver!Kör hårt!
27 maj, 2006 at 22:57 #982311Anonym anvandareMemberVanessa: Tack!
Jojje: Bilder kommer, så fort jag vågar..Katti: Tack, vad glad jag blir! Visst älskar jag byggningen ibland tar det bara så emot att inte få äta massa godsaker
Men med lite stöd från er hoppas jag att jag orkar sköta dieten!!
Måste i varje fall ha en ätardag i veckan, för att jag ska palla. Brukar faktiskt ha värst sug i början, konstigt nog.Nu ska jag gå och växa lite!! :sleepy:
27 maj, 2006 at 22:59 #982312Anonym anvandareMemberGött å se tjejen!
Nu kör vi så de ryker hela vägen:aggresiv:
Låter inte fel alls å vinna lucia som senior, e lite sugen på de jag me8)
Vi ses backstage:emo-thumbMvh / Tobbe
27 maj, 2006 at 23:02 #982313Anonym anvandareMemberlycka till Linn! mycket starkt om du fixar det, vilket jag tror att du kommer göra gottegrisar verkar vi vara allihop, så det är tur att forumet finns så man kan få stödet!
kom igen bara28 maj, 2006 at 00:15 #982314Anonym anvandareMemberÅh, vad roligt att följa dig igen!! Du har en grym vilja o kropp!
Jo, Postis-livet är skoj ett tag men man blir ju som en maskin: kan alla 400 namnen o adresserna på distriktet utantill.
28 maj, 2006 at 08:09 #982315Anonym anvandareMemberYes Linn är på g igen! , behöver inte säga att du ska köra hårt men kan ju önska dej lycka till iaf och japp vi vill mer än gärna se dagsformsbilder! :up:
28 maj, 2006 at 09:31 #982316Anonym anvandareMemberVad roligt att du startar journal igen!
Cool mamma du har som vill att du ska tävla! Lycka till med allt nurå, och jag vill också se bilder som alla andra! :nod28 maj, 2006 at 10:00 #982317Anonym anvandareMemberEn liten rapport över dagsläget.
Lördagens vikt var 66,8kg. Vikten varierar ganska mycket från dag till dag, så jag kommer väga mig enbart en gång i veckan. Det kommer bli på sjunde dietdagen (nästa vecka blir det på onsdag.)
Tog lite mått imorse (inom parentes: 14:e januari.)Datum:28-maj
vikt: 66,8kg (73kg)
biceps 37cm (38cm)
bröst/rygg: 100cm (?)
midja (ovan naveln): 77cm (87cm)
Ben (2/3 upp): 59cm (54cm)
vad hö: 39,5cm (40cm)
vad vä : 39,5cm (39,5cm)Jag kommer köra en traditionell diet med kolhydrater iom jobbet. Har märkt att jag går snabbare att gå i vikt så. Ligger lågt med kesella och dylikt, blir max 250g/dag.
Dieten består av fiberhavgregryn, kött/kyckling/fisk, ris/potatis, grönsaker (vitkål, broccoli, morot, gurka, tomat) olja, solrosfrön, samt långsamt protein (ägg/vassle) och ett rent vassleprotein samt riskakor efter träning.
Intaget kommer ligga på 1900kcal vardagar och 1600kcal helger. Undantaget av en ätardag som jag inte bestämt när/om jag ska lägga in.Tillskott just nu:
Multivit, c-och e-vit, järn, krom, fiskolja.
Ripped fuel, koffein.
BCAA, magnesium + zink.Dagens kommer se ut som följande:
Morgonpromenad 10.00-11.00
Ca 12.30 Rygg/bål + cardio (har börjat köra speciella övningar för bålen (m boll bl a) och det är verkligen tokbra för att få upp stabiliteten i korsrygg o mage!!Återkommer med passet ikväll :emo-thumb
28 maj, 2006 at 10:49 #982318Anonym anvandareMemberHur lång är du förresten?
28 maj, 2006 at 11:36 #982319Anonym anvandareMemberFrida-Mari: Tack. Klart du ska testa byggning!
Paulina73: Tack, ska köra hårt!!
Latsdragaren: Vi har A-,B och C-dag och ungefär 1800 mottagare, så jag har nog faktiskt inte lärt mig alla namnen än
Ripper: Bilder kommer… nog.. snart.. kanske!
Mariia: Ja, mamma är bäst Pratade precis med henne, Mors Dag idag. Hon brukar vara inne här ibland och kolla (när pappa visa henne hur man gör )
Jag är 1,59cm förresten.28 maj, 2006 at 13:34 #982320Anonym anvandareMemberDet ska bli riktigt kul å ses på scenen på Lucia började min diet i måndags har myyycket att gå ner!!! Lycka till på SM / Mia
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.