Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 juni, 2006 at 22:17 #982441Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:du har förbättrat din rygg-vidd ser det ut som linn!! bra jobbat!!! jag vill oxå ….hur har du gjort ?
räknar du med att tävla i -57 eller??
Tack Mia,
Kul att du tycker det!
Kämpat som fan med just ryggen faktiskt… med tanke på foten o allt, så har benen kommit på efterkälken- igen! Men det är nästa projekt, att ligga i med benträningen så jag kan bli lite konkurranskraftig nångång!Vilken viktklass det blir beror helt på hur dieten går.. hade väl tänkt mig ner i 52:an men enligt BOD POD skulle jag behöva tappa fler kilon muskler då inget jag satsar på direkt.. Som sagt, spelar eg. ingen roll var jag hamnar, huvudsaken är att jag kommer in riktigt hård!!
7 juni, 2006 at 22:28 #982442Anonym anvandareMemberMUSKLER fanns där ja:bb3:
Har för mig du är ganska ung också, bra jobbat. Har aldrig dietat men skulle tro att man även här kan fixa det mesta med rätt mental inställning. Bara att köra!7 juni, 2006 at 22:42 #982443Anonym anvandareMember:worship: Vilken tur att du ska köra BB. Fick nästan hjärtat i halsgropen när jag läste att någon skrivit att du skulle köra BF. Inte för jag tror att du inte skulle passa för det utan mer för att det hade varit synd att mista en sådan duktig byggartjej. vi är inte så många.. :bb:
Du har definitivt lagt på dig muskelmassa på både ben och armar sedan jag såg dig på SM. Det här kommer att se riktigt bra ut när du blir hård :up: Jag kommer och hejar på dig :worship:7 juni, 2006 at 23:20 #982444Anonym anvandareMemberKatti: Tack. Ryggen känns det som jag har förbättrat faktiskt! Bara att ge järnet i gymmet och biffa på skidkroppen där! :emo-thumb
Silvia: jag är 23.. men fan jag känner mig mycket äldre. Men…tjejer har väl sin genetiska topp vid 30, eller?
Jeanette: Byggare var det här! :bb2: Tro inget annat Tack för uppmuntran och support!
8 juni, 2006 at 00:24 #982445Anonym anvandareMemberDagen har varit brutal i ätarsyfte. Har verkligen ätit det jag känt för- och lite till! Har nämligen bestämt att det inte blir fler ätardagar– på ett tag!
Har mest bjudit på bilder idag, blir lätt så när man fått ny kamera
17 VECKOR KVAR[/b] innebär ungefär 0,7kg/v. För att få lite andrum (notera LITE) har jag satt ett ganska tufft delmål den här månaden, dvs att gå ner till 62kg.
Kommer köra dubbla pass de dagar jag hinner och inrikta mig på förbränning i första hand. Dvs intensivare träningspass[/b] och mindre promenader till förmån för mer högintensiv cardio.[/b]
Imorrn kommer jag göra något spännande, dvs köra ett Marathonpass på gymmet före frukost! Få se vilka muskelgrupper det blir, då jag planerar köra ytterligare ett pass på kvällen.Vägning kommer bli nu på söndag samt kommande onsdag och sönd.
Naprapat och en ny kalipermätningen någon gång i nästa vecka.Ska plocka 3,5kg på 3 veckor.. Och varje gång jag inte nått mitt mål, kommer jag köra ännu hårdare.. för nu ska späcket väck!
NO MERCY, WHAT SO EVER…[/b] :devil:8 juni, 2006 at 00:41 #982446Anonym anvandareMemberRuggigt härlig attityd du har Linn!
Beundransvärt!
8 juni, 2006 at 00:49 #982447Anonym anvandareMemberEldhroka wrote:Ruggigt härlig attityd du har Linn!Beundransvärt!
Tack! Det är såna ord som får en att köra ännu hårdare! :emo-thumb
8 juni, 2006 at 08:07 #982448Anonym anvandareMemberJäklans vad bitig du ser ut !!
Blir sååå avis
Själv känner jag mig bara ynkligare för varje dag som går av min deff nu och det blir inte bättre av att se dina bilder, vilka armar du har för att inte tala om ryggen :up:
Du kommer att ha massor av massa kvar när du är hård.Vadå gammal?
Jag som började träna när jag var 30+ ?? Är det lika bra att lägga ner då :what:
Kom igen med deffen nu, det är bara att kämpa på!
Med din attityd kommer du alla gånger att lyckas, det vet du :nod8 juni, 2006 at 09:18 #982449Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Jäklans vad bitig du ser ut !!
Blir sååå avis
Själv känner jag mig bara ynkligare för varje dag som går av min deff nu och det blir inte bättre av att se dina bilder, vilka armar du har för att inte tala om ryggen :up:
Du kommer att ha massor av massa kvar när du är hård.Vadå gammal?
Jag som började träna när jag var 30+ ?? Är det lika bra att lägga ner då :what:
Kom igen med deffen nu, det är bara att kämpa på!
Med din attityd kommer du alla gånger att lyckas, det vet duTack Ulrika! Och du, man känner sig liten när man deffar! (bara jag som inte gått ner tillräckligt.. ) Förressten har du bra med muskler du oxå! Kämpa på!
8 juni, 2006 at 09:49 #982450Anonym anvandareMemberLinn wrote:Kommer köra dubbla pass de dagar jag hinner och inrikta mig på förbränning i första hand. Dvs intensivare träningspass[/b] och mindre promenader till förmån för mer högintensiv cardio.[/b]
Imorrn kommer jag göra något spännande, dvs köra ett Marathonpass på gymmet före frukost! Få se vilka muskelgrupper det blir, då jag planerar köra ytterligare ett pass på kvällen.Ska plocka 3,5kg på 3 veckor.. Och varje gång jag inte nått mitt mål, kommer jag köra ännu hårdare.. för nu ska späcket väck!
NO MERCY, WHAT SO EVER…[/b] :devil:Hejja Linn! :emo-thumb
Förresten ska vi ta och köra ett spinningpass någon dag? Där snackar vi om högintensiv cardio. :p8 juni, 2006 at 12:53 #982451Anonym anvandareMemberXavier wrote:Vi vill se ditt 8-pack igen, Linn! :up:Förlåt, missade ditt inlägg… Klart du ska få se mitt 8-pack!!
8 juni, 2006 at 13:10 #982452Anonym anvandareMemberMirre wrote:Hejja Linn! :emo-thumb
Förresten ska vi ta och köra ett spinningpass någon dag? Där snackar vi om högintensiv cardio. :pTack Mirre! Men Spinning vet du hur jobbigt det är?!!
8 juni, 2006 at 13:39 #982453Anonym anvandareMember09.00 vaknar, dricker kaffe och 1/2 liter vatten.
09.50 Är på gymmet för mitt livs första styrkepass före frukost! :buttrock:Före passet: Intag av BCAA, C- och E-vit + ytterligare 1/2 liter vatten.
10.05-10.25 Cykling i bra tempo.
10.28- 11.14 Styrka pass 1: RYGG!! [/b]
Chins [/b](forced): 6 (4), 6 (3), 5 (4), 4 (4) + 2* 8 negativa (med boll)
Sittande rodd:[/b] 30kg 1*12 40kg 12,12,11
Breda latsdrag: [/b] 7pl. 1*12 9pl. 10,9,9 Smalare handgrepp:[/b] (samma stång) och körde 2*10.
Latsdrag V-grepp:[/b] 7pl. 12,10
Enarms rodd i cable: [/b] 32kg 3*12 (skön pumpövning! :emo-thumb )
Korsrygg i rodden:[/b] 35kg 1*15 45kg 12, 10,911.14-11.19 *torkade svett* Idag svettades jag nå sjukt vet inte om det beror på att det var före frukost eller gårdagens alltför stora intag av mat..
Var aningen svagare än normalt, men kändes helt ok för att inte käkat nåt före. Ville bara testa hur det var11.20-11.40: cyklade igen.
12.00 Proteindrink + riskakor, c-vit, BCAA.
12.45 Frukost: fiberhavregrynsgröt, wheyprotein, kanel + tillskott.8 juni, 2006 at 14:45 #982454Anonym anvandareMemberoj oj oj vad du ska bränna! bränn inte för mycket muskler denna månaden nu bara när du tokkör… vill se allt du har nu!! :p
8 juni, 2006 at 15:13 #982455Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tack Mirre! Men Spinning vet du hur jobbigt det är?!!Bränna sa du jue!
Sönd kväll? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.