Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 705 total)
  • Author
    Linn wrote:
    INGEN ÄTARDAG DENNA VECKA SOM SAGT, FÖR NU SKA JAG NER I VIKT!! [/b]

men det ska jag ha och det ska bli så jäkla GOTT![/b] :D

var inte mycket att hurra över. Sovit otroligt dåligt, knappt 4 timmar och då har jag mest legat och vridit på mig… har haft en sjukt tung dag med riktig huvudvärk, var seg på jobbet etc. Vilade en halvtimme efter jobbet, men huvudvärken ville inte släppa och höll i sig under träningen.. :(

CHINS:[/b] 10, 9, 8, 7
    DIPS:[/b] 17, 15, 15, 13

2 övningar för biceps, totalt 8 set.
    3 övningar för triceps, totalt 12 set.

Chins och Dips kändes OK men resten av passet var kasst!! 👿

Sådana här dagar BORDE MAN vara lite REALISTISK och inse att det inte går att prestera och ta en extra vilodag. Men jag är så jäkla motiverad nu och träningen har gått så bra på sistone!! [/b]Sedan VÄGRAR jag vila 2 dagar på raken.. det går bara inte!!

Som jag sagt tidigare tänkte jag ta det lugnt med styrkan den här veckan, köra endel ”aktiva vila” och låta kroppen återhämta sig efter förra veckans tuffa schema.
    Känns som nästa pass blir på ETT ANNAT GYM?![/b] Jag behöver lite nytändning, lite inspiration!!

Fick dock en kommentar på gymmet idag om ”deffen börjar synas nu” , sånt brukar vara kul att höra, men idag var det bara så tungt att jag inte ens blev glad..
    Är nog bara tröttheten och huvudvärken.. ska inte deppa ihop helt för att ETT PASS går skit. Mår säkert bättre imorrn!! :emo-thumb

johan-gustafsson.com wrote:
    Känns som AF upplägg….. spännande Linn…. :nod

Chins bygger muskler!! …sen om dips med kroppsvikt gör det, det vettu fan.. skoj är det iallafall!! ;)

Frida-Mari wrote:

Det gjorde jag- skippade träningen idag alltså…
    Min dag sög oxå, samma symptom som dej. Känner mej extremt ful finnig och fet idag!!! 👿 Ångest varning i natt tror jag….hoppas på att imorgon är en bättre dag för oss båda!!!!

DU vet, att även fast jag inte är på jobbet i morgon så får du gärna träna där (om du nu inte ska ta den där extra vilodagen) Messa mej om du vill träna där så ringer jag å grejjar!
    *Stoooooor ”Jävlar anamma” Kram!!!!!!

Ska tänka på saken, men jag kan ju köra nån dag du jobbar istället eller så kör vi nåt pass ihop i helgen. Jag får se hur det känns imorrn, tänkte gå o lägga mig i tid idag, dvs nu. :emo-thumb
    Jag tänkte vila torsdag, fredag iom att det är extra tungt på jobbet då. Men som sagt, bäst att KÄNNA EFTER först..

Du vet att du inspirerar mig lika mycket tebaks, hörru! FET är du absolut inte.. jag ska ta och lägga upp en bild på MIN mage, så du får nåt att jämföra med.. ;)
    STOR ”BJÖRNKRAM” från biffen!!

VIKT: 65,2kg[/b] Going down, yeah! :emo-thumb Att komma under 65kg är målvikt denna vecka, mer det lär inte vara några probs.

Idag blir det som vanligt promenad till jobbet 1h + att jag tänkte iväg och köra BEN ikväll, om kroppen känns fräsch!

Frida-Mari wrote:

DEt grejjar du ju utan probs Bossen!! Nu går jag till gymet & tar igen gårdagens missade pass, vi kan väl höras under dan?? KRAM

Yes det måste jag göra! Ska helst ner lite till ändå..

På gymmet, såå tidigt ;) Hoppas passet gick bra!!
    Och du, tack för sms:et, sånt värmer!! Även en biff behöver lite uppmuntran ibland ;)

Började må dåligt under promenaden.. fick samma grymma huvudvärk som igår. Ändå sov jag hyfsat länge och bra inatt. Känslig för värmen? :what:
    Jag gick extra länge idag, för att straffa kroppen, som bara strävar emot.. 👿

Morgonpromenad 1h och 40 minuter. [/b]

Mår redan lite bättre konstigt nog… fast det kanske jag inte borde sagt, då kommer det väl tillbaks. Ska ta och sova lite mer tror jag, och dricka en massa vatten idag.

Så hoppas jag det blir ett benpass i eftermiddag!

Testa Bamyl/koffein brustabletter!! De är otroligt bra mot huvudvärk i tex samband med MKT hård träning& lite mat.. Tja, all slags huvudvärk :up:
    Kolla här: [http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19731109000087&DocTypeID=7&UserTypeID=2 http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19731109000087&DocTypeID=7&UserTypeID=2%5D

Tack Frida G! :emo-thumb Jag brukar iofs ta Aspirin.. men det här kanske funkar bättre?

Linn wrote:
    Tack Frida G! :emo-thumb Jag brukar iofs ta Aspirin.. men det här kanske funkar bättre?

Oh ja, det lovar jag att den gör!
    Just för att det är koffein i den så blir det aningens lättare att köra hårt på gymet :nod
    Köpte ett paket m 3 rör i för..tror det var runt hundralappen för alla 3 här på Apoteket i Värnamo!

ONSDAG 13 JUNI[/b]

05.45-07.25 MORGONPROMENAD [/b] :kicking:
    TRÄNING: 10 min cykel, AXLAR-fokus baksida + CHINS/DIPS[/b], 25 minuter cykel.[/b]
    18.30 Riskakor, banan, whey 80.
    19.45 Kycklingfilé, ris, olja, grönsaker.
    21.30 Kasein, jordnötssmör.
    23.00 X

Blev inget benpass. Har mått konstigt idag oxå…. skitskumt : Träningen blev aningen fördröjd, men axelpasset gick faktiskt helt OK!
    Köpte Bamyl/koffein brustabl. och tog 2 före träningen. Ingen huvudvärk idag ifall.. :emo-thumb

DAGENS (planerade) INTAG: [/b]
    K: 150g- 600kcal
    P: 220g- 880kcal
    F: 50g- 450kcal

TOTALT: 1930kcal

BAKSIDA AXLAR/ROTATOR + CHINS/DIPS [/b]
    Framåtlutande hantellyft: 7kg 4*10-12
    Liggande lyft med hantel: 7kg 3*10
    Rodd uppifrån i dragmaskin: 50kg 3*10-12
    + 2 rotatorövningar, 3*10-12/övning.

CHINS: [/b]1*10, 1*9, 1*8 , 1*6
    DIPS:[/b] 1*17, 1*15, 1*15, 1*13

+ 10 min uppvärmning på cykel och 25 min cykel efteråt.[/b]

Det blev ett spontant axelpass, då BEN kändes ganska uteslutet.. Sedan hamnade jag i Chinsräcket- idag igen!! :| Reppade nästan exakt som igår. Haha, aldrig någon som tycker det är kul med Chins och Dips :p

Shit va du är grym din biff![/b]
    Kikade tillbaka på ett par av dina bilder från ett bröstpass…
    Herrejävlar alltså! :worship: Skulle gärna ta lite av dina
    muskler! Och du kommer ju lätt under 65kg i veckan!
    Hoppas att din huvudvärk håller sig borta! Är själv ganska känslig
    för just värmen… ehm… man är ju inte direkt van vid fint
    väder alla gånger, haha! Borde kanske prova på att införskaffa
    Bamyl/koffein brustabletter jag också… Har inte testat dem…
    Fortsätt köra hårt, det är jäkligt spännande att följa dig!

Go Linn! Go Linn!
    :yahoo:

Katti wrote:
    Shit va du är grym din biff![/b]
    Kikade tillbaka på ett par av dina bilder från ett bröstpass…
    Herrejävlar alltså! :worship: Skulle gärna ta lite av dina
    muskler! Och du kommer ju lätt under 65kg i veckan!
    Hoppas att din huvudvärk håller sig borta! Är själv ganska känslig
    för just värmen… ehm… man är ju inte direkt van vid fint
    väder alla gånger, haha! Borde kanske prova på att införskaffa
    Bamyl/koffein brustabletter jag också… Har inte testat dem…
    Fortsätt köra hårt, det är jäkligt spännande att följa dig!

Go Linn! Go Linn!

Tack Katti!! :)
    Vet inte om det är värmen eller vad det är.. har bara mått dåligt senaste dagarna, har gått fram och tillbaks typ : Testade de där brusen idag och har iaf sluppit huvudvärken. Och passet gick bra! :emo-thumb

Frida-Mari wrote:

Hon är helt sjuuuukt grymmast värsta bitiga donnan!! (& nu blir hon irriterad för det där var inte korrekt svenskt språk :p )[/b]

Tack.. men du borde verkligen börja förhandsgranska det du skriver… ;)

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.