Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juni, 2006 at 22:28 #982516Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Hej på dig… Du ser köttig ut nu, me i like:)
En liten fråga bara. Spontat bara vad du tyker om Lili André, som byggare alltså?
///AlexTack Alex!
Lili André är snygg, framförallt har hon grym utstrålning! Jag föredrar dock ÄNNU större byggartjejer.. Känner du henne?
14 juni, 2006 at 22:39 #982517Anonym anvandareMemberEN LITEN UPPDATERING.. [/b]
Utlovade (resultat av) en kalipermätning i veckan, men har tyvärr inte gjort någon. Anledningen finns här på forumet- Frida! Eller hennes kille, rättare sagt, som har hjälpt till med både låsningar och massage, så jag sluppit betala dyra pengar för detta. Uppskattar detta enormt!! Tack!
Dock så kommer jag fortsätta knäppa bilder allteftersom dieten går, för det är jävligt skoj att se! :emo-thumb
Skiljer en vecka mellan bild 1 och de andra två. Har väl inte hänt så jättemycket.. känns som det går framåt dock.
15 juni, 2006 at 08:53 #982518Anonym anvandareMemberVIKT: 64,9kg [/b] dvs -7h[/b] den här veckan. Nu kan det bara fortsätta nedåt :emo-thumb
TRÄNING:[/b] Ben/mage :aggresiv:
KOST:[/b] lågkolisdag15 juni, 2006 at 09:45 #982519Anonym anvandareMemberLinn wrote:Skiljer en vecka mellan bild 1 och de andra två. Har väl inte hänt så jättemycket.. känns som det går framåt dock.Jag tycker det syns skillnad, iallafall mer markerade axlar, om det nu inte är ljuset som gör det då… men det ser bra ut!!!! :up:
Vad roligt att du klarade dig under 65 kg nurå! :nod
Fortsätt inspirera!15 juni, 2006 at 10:14 #982520Anonym anvandareMemberVilka grymma armar!
Vill också ha:(
Det där med att ha ont av värmen- jag trodde man skulle frysa när man går på energiminus men det verkar som värmen är betydligt tuffare för kroppen att hantera, själv får jag nästan panik när jag blir för varm nu, skit jobbigt!
Bra viktnergång, kämpa på nu!15 juni, 2006 at 11:44 #982521Anonym anvandareMembertycker man ser lite bicceådra där linn
15 juni, 2006 at 16:30 #982522Anonym anvandareMemberMorgonpromenad 55 minuter i bra tempo.
BEN/MAGE[/b] på FLEX idag!
Benspark: 4*10
Benpress: 4*12-15
Hacklift: 3*12
Liggande lårcurl: 4*10
Sittande: 4*12
+ 4 set mage.20 minuter cardio + 1h promenad hem.[/b] (Det var inte meningen, men bussarna går så dåligt från gymmet och har verkligen inte tålamod att vänta på dem )
Tyckte jag körde i bra tempo, men passet tog ändå 60 minuter. Kändes ganska bra! Gillar benmaskinerna på Flex (Cybex) som fan! Lite seg i framsida lår, antagligen pga allt cyklande (ska inte gå så mkt enligt naprapaten.)
Tänkte säga upp kortet, men vafan.. jag gillar ju gymmet!! Stort fräscht och schysst folk för det mesta. Kommer köra BEN där framöver.Så var först passet avklarat, tänkte köra nåt ikväll oxå! Bara för att testa Fridas gym Får se vad det blir…
________________________________________________________________________________Visade en bild på msn förut och fick ”fan vad bulkig du är, du får inte gå upp så mycket” Tog det med en nypa salt.. eller OK jag körde fan så hårt på gymmet!
Sedan fick jag en kommentar av Kaj precis när jag kom:
”Du blir bara större och större du! Nu får jag ta och ligga i.” Det är väl kanske inte det man vill höra när man dietar.. men med tanke på att jag gått ner 3kg sedan han såg mig sist, så blev jag ju lite glad när han tyckte att jag såg större ut!!Svarar på inläggen strax…
15 juni, 2006 at 16:40 #982523Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:du ser ju biigare ut för att du börjar bli mer definierad pucko :p jag är aspisst för att rygg träningen gick så skitdåligt idag. Jag tror jag måste köra ett pass till!:p Jag vet!
Vad sägs om biceps eller nåt ikväll då?!Ska bara slagga en stund, sen käka en gång till sen är jag redo! Ifall du är :emo-thumb
16 juni, 2006 at 01:16 #982524Anonym anvandareMemberIkväll blev det Triccar[/b] med Frida på Natilus. Stort gym och jag kände mig lite vilsen… Körde väl 3-4 övningar, 10-12 set, tog en dryg halvtimme. Ingen toppenpass kändes mest som genomblödning. Du, vi får köra ett RIKTIGT pass snart!! [/b] När båda har energi..!
Kvällspromenad på typ 70 minuter[/b] i trevligt sällskap! (Kommer jag blir hård eller vad?! )
INTAG IDAG: (lågkolisdag)
K: 100 gram
P: 250 gram
F: 50 gram
KCAL: 1850Fiberhavregryn, potatis, kyckling, grönsaker, riskakor, kesella, protein: kasein & vassle, solrosfrön, linfrön, solrosolja, fiskolja.
Imorrn kommer jag dubbla mängden kolhydrater (kring 200g) och dra ner fettet något (kring 40g).[/b]Träningen blir troligtvis RYGG, BICEPS [/b]på lördag: BRÖST[/b] och söndag: BEN.[/b] Endast Armar och Ben som får ”dubbla smällar” den här veckan! Och Chins och Dips såklart.
16 juni, 2006 at 10:02 #982525Anonym anvandareMemberMariia: Tack. Kul att höra att jag inspirerar. Men idag ligger jag över 65kg igen. Jävla våg
Ulrika: Tack. Din diet har verkligen resultat och jag tycker det är grymt jobbat av dig!! :emo-thumb
athleticmia: Visst FINNS det en bicepsådra.. den kommer nog fram snart
16 juni, 2006 at 10:20 #982526Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Woaw! Du inspirerar mej så hiimla mycket Linn! Jag är så glad att vi börjat umgås Har ALDRIG stött på någon med liknande målmedvetenhet! Magnus hälsar att om det känns bra med hans hjälp så fortsätter han gärna och det är bara höra av dej när du vill ha nästa behandling.Tack för dem orden, tjejen. Du inspirerar mig oxå!! Och massage och ryggknäck är otroligt snällt av honom (er)! Glömde säga att jag blev helt bra efter senasta behandlingen i måndags!!!
Frida-Mari wrote:Gillar dej fett mycke!!!! Tack för en trevlig afton -tom vi märkte lite av fotbollsyranTack själv! Jättetrevlig med promenadsällskap. Fortsätter vi såhär kommer jag bli hård innan jag vet ordet av
Och ja – folk e galna16 juni, 2006 at 11:57 #982527Anonym anvandareMemberVikt: 65,3kg[/b] Inte ner nåt sen igår… (drog i mig endel Bamyl/koffein visserligen = mkt natrium )
Midjan däremot= 73 cm[/b] (75 senast) :emo-thumbMorgonpromenad varvat med joggning imorse, nästan en timme.
HÖGKOLISDAG IDAG: 200 gram kolhydrater [/b]
11.45 60g havregryn (vanliga), 40g whey-80. ( K, P, F/ 36, 32, 7)
13.50 60g havregryn (vanliga), 30g kasein, 10g jordnötssmör. (K, P, F/34, 25; 10)
15.00- 17.00 TRÄNING[/b]
17.15 4 riskakor + 1 banan, 40g whey-80 (50, 32, 5)
18.30 175g kycklingfilé, 200g potatis, grönsaker, lite olja. (35, 40,
21.00 x
23.00 xHITTILLS: (planerat intag)
K: 160g (200g)
P: 130g (200g)
F: 30g (40g)
KCAL: (1960)16 juni, 2006 at 18:36 #982528Anonym anvandareMemberLATS/BICEPS + 40 minuter cardio[/b]
Breda latsdrag 5×10
Sittande rodd 4×12
Rodd uppifrån 4×10-12
Pullover 2×15
Bicepscurl i cable 4×10
Stångcurl supersetat med Scottcurl: körde varannat set och det blev 9 set totalt. Grym pump! Idag var det kul med biccar!!25 minuter cykel + 20 min gångband.[/b]
Inte kört breda latsdrag på länge, men kände mig ändå starkare än förut. Måste vara allt nötande med Chinsen!! :nod Bytte övningar idag och körde enbart på känsla. Vikterna är oväsentliga. Ett helt OK ryggpass, där jag valde att fokusera på övre delen av ryggen och biceps[/b]. Nästa ryggpass blir fokus på korsrygg/bål.
16 juni, 2006 at 18:53 #982529Anonym anvandareMemberÅhh vilken krallig brud alltså!, du är en av mina idoler nu, härliga bilder! :emo-thumb
Önskar dej lycka till med fortsättningen!
16 juni, 2006 at 19:03 #982530Anonym anvandareMemberRipper wrote:Åhh vilken krallig brud alltså!, du är en av mina idoler nu, härliga bilder! :emo-thumbÖnskar dej lycka till med fortsättningen!
Tack, Ripper!
Krallig kanske jag e nu.. men jag försöker göra nåt åt det
Ska ju bli hård så småningom!! :nod -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.