Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 705 total)
  • Author

Det händer grejer Linn! Inte konstigt, det låter som att det är rätt så intensiva dagar du har! Bra!

4 ARBETSDAGAR KVAR INNAN SEMESTERN!![/b] :kicking:
    Och dem kommer jag utnyttja a la cardio :nod

Planering vecka 25:
    MÅ. VILA + kvällspromenad ( med Frida = grym förbränning!! ;) )
    TI. STYRKA + cardio
    ON. STYRKA + cardio
    TO. Prel. naprapat/ kalipermätning.
    Nu slutar veckan.. :D Närå, men semestern innebär ännu mer HÅRDkörning!!

MÅLSÄTTNING: 64kg[/b]

Silvia: Tack. Visst är det full fart, och mer kommer det bli! Har ju endel att gå ner som du säkert vet ;)

Kvällens pass:[/b]
    Promenad till gymmet 40 minuter +
    Styrka 40 minuter (inkl stretch.)

Liggande lårcurl
    Sittande lårcurl
    Baksida lår med boll
    + 4 övningar för mage/bål.

Snabbpass. Kort och konsist! :emo-thumb

shit vad du ligger i!! önskar jag hade din motivation!! :emo-thumb

Frida-Mari wrote:
    Hon har sjuk motivation!! En pärla att hänga på om man vill bli ”fit” 8) :| &så är hon världens trevligaste oxå :nod

det är ju självaste linn som lagt upp min diet,, men kanske du redan visste.
    jag som inte tog tag i den ordentligt från början men nu har det iallafall ramlat av 5,5 kg på mig,, eller från mig kanske man säger ;) .

du som kör så mycket….o snart har semester…du kan ju traska ner till helsingborg så kan vi ta ett pass ihop ;)

behöver väl inte uppmana dig att köra hårt för det gör du ju redan :)

Frida-Mari wrote:
    Jag vill med dej till din naprapat på torsdag 😮

Det kanske går att ordna! Men din naprapat då? ;)

jojje83 wrote:
    shit vad du ligger i!! önskar jag hade din motivation!! :emo-thumb

Tack Jojje!!
    I do my best.. Ska ju blir hård vettu!! ;)

jojje83 wrote:
    jag som inte tog tag i den ordentligt från början men nu har det iallafall ramlat av 5,5 kg på mig,, eller från mig kanske man säger ;).

Bra kämpat själv med dieten!! Du ser att det händer saker om man ligger i och framförallt har TÅLAMOD! :emo-thumb

athleticmia wrote:
    du som kör så mycket….o snart har semester…du kan ju traska ner till helsingborg så kan vi ta ett pass ihop ;)

behöver väl inte uppmana dig att köra hårt för det gör du ju redan :)

Bort ska jag under semestern, men det blir tyvärr inte åt det hållet.. Måste ju hälsa på släkten du vet några dagar i ”hålan” (Hagfors) sedan blir det nog att dra till syrran i Göteborg. Men kan du inte åka dit då ;) så vi får ta ett pass?

Måste bara få säga att du motiverar mig så otroligt!! Du ser så bra ut och är så duktig!
    :up:

Solen har definitivt gett mig energi som jag inte skulle haft annars. Och jag är inne i ett otroligt ”motivationsuppsving”[/b] som jag inte minns när jag hade senast. ALLT[/b] är verkligen träning och diet just nu. Jag förstår de som skakar på huvudet och tänker ”skaffa ett liv.” Men grejen är att det här ÄR mitt liv! JUST NU. Jag följer bara mitt hjärta… (och det hoppas jag alla andra gör oxå.)

Det som satte startskottet[/b] var nog när en mycket erfaren och rutinerad byggare en gång sa till mig: ”Linn, du har alla förutsättningar att bli hur bra som helst.” Fatta den glädje, gåshud och på gränsen till tårar som kom från den lilla tjej vars stora dröm var att bli bodybuilder. ;)
    Och när jag tänker efter… vad finns det som stoppar mig, egentligen?
    Att jag har en stöttande familj; föräldrar, släkt och vänner, det gör allt så mycket lättare. Och så länge jag mår bra av det jag gör, kommer jag fortsätta. Så länge driftkraften finns där..
    Sedan vad folk i allmänhet tycker och tänker ger jag blanka fan i. Bara en sådan sak gör att man redan är halvvägs mot sitt mål. Det är vad jag tror.

Ville bara tala om var all motivation kommer ifrån.. och tacka alla ni därute som kanske utan att ni vet om det, motiverar mig och bidrar till min utveckling!

Nu är det här ingen dagbok det vet jag, så förlåt mods för att jag går lite ”offtopic”.. 😮

SandraJ wrote:
    Måste bara få säga att du motiverar mig så otroligt!! Du ser så bra ut och är så duktig!
    :up:

Tack Sandra! 😮

Linn wrote:
    ”Linn, du har alla förutsättningar att bli hur bra som helst.”

Äntligen inser du det själv också!
    Du är toppen Linn och inspirerar många fler
    än du någonsin kan ana! Fortsätt kämpa för
    din dröm, vi står här och hejjar på dig!
    :worship: :yahoo: :worship:

Linn wrote:
    Solen har definitivt gett mig energi som jag inte skulle haft annars. Och jag är inne i ett otroligt ”motivationsuppsving”[/b] som jag inte minns när jag hade senast. ALLT[/b] är verkligen träning och diet just nu. Jag förstår de som skakar på huvudet och tänker ”skaffa ett liv.” Men grejen är att det här ÄR mitt liv! JUST NU. Jag följer bara mitt hjärta… (och det hoppas jag alla andra gör oxå.)

Det som satte startskottet[/b] var nog när en mycket erfaren och rutinerad byggare en gång sa till mig: ”Linn, du har alla förutsättningar att bli hur bra som helst.” Fatta den glädje, gåshud och på gränsen till tårar som kom från den lilla tjej vars stora dröm var att bli bodybuilder. ;)
    Och när jag tänker efter… vad finns det som stoppar mig, egentligen?
    Att jag har en stöttande familj; föräldrar, släkt och vänner, det gör allt så mycket lättare. Och så länge jag mår bra av det jag gör, kommer jag fortsätta. Så länge driftkraften finns där..
    Sedan vad folk i allmänhet tycker och tänker ger jag blanka fan i. Bara en sådan sak gör att man redan är halvvägs mot sitt mål. Det är vad jag tror.

Ville bara tala om var all motivation kommer ifrån.. och tacka alla ni därute som kanske utan att ni vet om det, motiverar mig och bidrar till min utveckling!

Nu är det här ingen dagbok det vet jag, så förlåt mods för att jag går lite ”offtopic”.. 😮

Fan va gott Linn! [/b]Man dras verkligen med i din härliga inställning och målinriktade motivation. Fortsätt att inspirera och kör ditt race stenhårt! Dina fans bara jublar :worship: ;)

Katti och Limi: tack tjejer..

Frida: är det bara en mätning du är ute efter, behöver du ju inte boka tid! Det är bara att hänga på!! Jag ska ringa idag och boka tid, blir nog kanske onsdag ( kom på att jag nog slutar sent på torsdag så..) Hör av dig hur det passar dig, så ordnar vi nåt! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.