Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 maj, 2006 at 13:42 #982321Anonym anvandareMember
Härligt med en journal från dig Linn!!
Du inspirerar verkligen!!Kommer följa dig noga, om allt går som planerat möts vi nog på scen på Lucia!
28 maj, 2006 at 15:52 #982322Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Linn; Min sambo undrar om du tränade på Crazy Gym tidigare? Isåf känner han igen dej därifrån….
Du inspirerar mej!!
Jag vill bara blir frisk nu så jag kan köra järnet jag med!!!Kul att höra att jag inspirerar dig!
Visst har jag tränat på Crazy!! Vem är din sambo?? (Förklara gärna hur han ser ut, är så dålig på namn.. ) Hälsa honom!Tråkigt att du är sjuk, krya på dig nu!! Och kör inte för fullt förrän du blir frisk..
28 maj, 2006 at 15:55 #982323Anonym anvandareMembermia_81 wrote:Det ska bli riktigt kul å ses på scenen på Lucia började min diet i måndags har myyycket att gå ner!!! Lycka till på SM / MiaJust det, du skulle köra Lucia din biff!! Då möts vi förhoppningsvis. Kör hårt!
28 maj, 2006 at 15:57 #982324Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Härligt med en journal från dig Linn!!
Du inspirerar verkligen!!Kommer följa dig noga, om allt går som planerat möts vi nog på scen på Lucia!
Tack Camilla. Smyger omkring i din journal oxå, även om jag inte alltid lämnar spår efter mig…
Kul med en till som vill möta mig Härligt att se att det är några tjejer som satsar på byggning!! :emo-thumb Kör på tjejen!
28 maj, 2006 at 16:39 #982325Anonym anvandareMemberFrida-Mari: ah, nu vet jag. Snygga killar minns man Alltid kul att höra av gamla crazy-folk. Hälsa honom att Stålis funderar på att öppna nytt gym någonstans på söder. Då flyttar vi dit :emo-thumb
28 maj, 2006 at 16:41 #982326Anonym anvandareMemberSka bli kul att följa din journal!:emo-thumb
28 maj, 2006 at 17:17 #982327Anonym anvandareMemberÅhå, efter vad man läser här så verkar det
som att det blir en del tjejer som kommer ställa sig
på byggarscenen i år! Skulle vara kul om man fick
upp deltagarantalet! :emo-thumbMåste ju säga att den nya layouten på din hemsida
är toppensnygg! :up: Riktigt proffsig!
:yahoo:Haha, jag behöver väl egentligen inte säga
det här, men jag gör det i alla fall: Kör hårt!!!28 maj, 2006 at 18:33 #982328Anonym anvandareMemberRygg, baksida axlar, biceps + bål. [/b]
Veckans andra ryggpass, idag med fokus på överdelen dvs lats/baksida axlar.
Latsdrag brett grepp och v-grepp: tot 8set 8-12reps
Axelpressar m hantlar 2×10
Smala Chins 2x max
Liggande hantellyft för baksidan 2×10-12
Ligg kabeldrag på bänk (kort rörelsebana) 3×10-12
Repdrag 2×15
Stångcurl 1 uppvärmn + 4 dropset ca 8-12repsBÅL
5 övningar för mage/bål (3 övn med boll) kör inga bestämda reps här, till total utmattning typ.. sjukt tufft iaf! 25 min cardio
Kändes ganska bra idag! Gillar att träna tidigt på helgen. Imorrn är det vila, naprapat och 3:e kalipermätningen! Undrar om det hänt nåt på 2 veckor…15/5: 18,6 %
Arm: 13mm
Mage: 15mm
Ben: 18mm
Totalt 46mm och ganska jämt fördelat över kroppen.Precis stått o lagat veckans ranson av kycklingfilé och ris.
Ska strax gå en kvällspromenad :emo-thumb28 maj, 2006 at 19:54 #982329Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Hur mycket kyckl.file resp ris lagar du då???Skrev visst fel.. Jag har ingen spis så jag brukar bara laga 1kg kycklingfilé åt gången och det räcker ju bara två, tre dar. Äter ungefär 100g ris/dag.
28 maj, 2006 at 20:04 #982330Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Gött å se tjejen!Nu kör vi så de ryker hela vägen
Låter inte fel alls å vinna lucia som senior, e lite sugen på de jag me8)
Vi ses backstageMvh / Tobbe
Hallå där Tobbe!
Trevligt att snackas vid på NOGP, du är biffig! :bb:Skulle du köra i år ändå? Kul i så fall :emo-thumb
28 maj, 2006 at 20:15 #982331Anonym anvandareMemberhur ser din träningssplit ut linn??
kul att du börjat föra journal igen!!! ska följas!
28 maj, 2006 at 21:50 #982332Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:hur ser din träningssplit ut linn??kul att du börjat föra journal igen!!! ska följas!
Kul att du kikar in Mia
Tanken är att köra varje muskelgrupp minst 2ggr/v.. kör lite olika upplägg då och ibland splitar jag muskelgrupperna annorlunda.
Den här veckan har jag kört:
Må. Bröst/axlar/triccar
Ti. Ben/biceps
On . vila
To. Rygg(fokus djup och korsrygg), mage/bål + biceps.
Fred. baksida lår, vader, konditition
Lö. Bröst/triccar
Sö. Rygg(fokus lats), baksida axlar, biceps + mage/bål.Har kört liknande detta ett tag och det har känts bra!
Exprimenterar lite…28 maj, 2006 at 22:15 #982333Anonym anvandareMemberDAGENS INTAG:
K: 140 gram- 560kcal: Fiberhavregryn, ris, riskakor, grönsaker.
P: 180 gram- 720kcal: Kaseinat/äggviteprotein, Vassle, kycklingfilé.
F: 30 gram- 270kcal: Solrosfrön, fiskolja.TOTALT: 1550kcal
Blev lågt intag idag, men det känns bra :emo-thumb
29 maj, 2006 at 00:24 #982334Anonym anvandareMemberska bli jättekul att följa dig. Såg dig på SM och du var i bra form :emo-thumb ser fram emot att få heja på dig iår igen. Hoppas att det blir en medalj detta året!!
29 maj, 2006 at 04:56 #982335Anonym anvandareMemberJeanette wrote:ska bli jättekul att följa dig. Såg dig på SM och du var i bra form :emo-thumb ser fram emot att få heja på dig iår igen. Hoppas att det blir en medalj detta året!!Tack tjejen! Men jag KAN bättre!! Medalj it is
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.