Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juni, 2006 at 22:29 #982591Anonym anvandareMember
Är det rotatorcuffen som spökar Linn? Får du massage?
22 juni, 2006 at 05:28 #982592Anonym anvandareMemberGomorron folks..
Morgonvikt: 64,6kg [/b] :kicking:
Jag tror jag ska skita i alla kolhydrater framöver, för psykets skull! :pPromenad[/b] till jobbet en timme ca 05.35-06.35
SISTA ARBETSDAGEN, TROR NI JAG ÄR LYCKLIG IDAG ELLER!!! [/b]
Träning idag blir det nog, men vet inte riktigt vad.. Om vikten fortsätter neråt tills imorrn blir det nog en liten ätardag då. Då hinner jag förhoppningsvis tappa lite vätska tills på tisdag oxå, då jag ska göra kalipermätningen..!
Silvia på A säger jag: ja, jag tror det. På B: Fridas kille! :emo-thumb
Frida: Nädu, jag tar nog min vilodag imorrn tror jag! Det börjar bli kul att träna nu!!
22 juni, 2006 at 10:09 #982593Anonym anvandareMemberTror du kommer se hur bra ut som helst Linns när du är i tävlingsform. Jag gillar din symetri . Grymma muskler du har . jag vill oxå ha :nod
22 juni, 2006 at 11:49 #982594Anonym anvandareMemberOj vad det skrivs här! Det märks att du verkligen lever för träningen. Hoppas du hinner bli klar till SM, med din vilja är det nog inga problem. Slit inte ut dig bara, går kroppen sönder kan du inte träna alls. Själv åkte jag på ett ryggskott förra veckan, inte kul.
22 juni, 2006 at 13:43 #982595Anonym anvandareMemberFår jag fråga vad det är för superlinement du använder?
För övrigt….en vecka mellan bilderna?? WOW!
22 juni, 2006 at 15:17 #982596Anonym anvandareMemberDå har man slutat för dagen och även hunnit till stan och köpt nytt ”superliniment”! Skulle behöva köpa lite kläder, men ingen bra dag för det. Löning och stan e full av shoppingsugna (läs galningar)
Jag har ju SEMESTER[/b] kan ju shoppa när jag vill ju!! :kicking:
Har ju nästan planerat för ätardag imorrn[/b] så självklart kommer hungern eller ”suget” som det väl egentligen är… haha helt sjukt..
Det är enbart psykologiskt!![/b] Visserligen ligger jag lågt på kolisar även idag men höjer ju upp fettet desto mer. Hoppas på ytterligare lite viktnedgång tills imorrn!Träning blir det nog om nån timme, tänkte jag skulle promenera till gymmet och köra baksida lår o vader!!
22 juni, 2006 at 15:25 #982597Anonym anvandareMemberHoppas också du hinner till SM!
Va bra att du hittat en massör du trivs med. Mycket hård massage på rotatorcuffen kan ju hjälpa, beror ju på vad problemet är, men massage på hårt tränande muskler är aldrig fel
22 juni, 2006 at 15:58 #982598Anonym anvandareMemberOj vad många som skrivit idag.. tack för alla inlägg![/b] :emo-thumb
Patrik: jag har kört lågkolis-dieter förut, det verkar tyvärr vara det enda som jag går ner i vikt av!! Men som svar på din fråga, nej jag ska inte köra HELT UTAN kolhydrater.
Vanessa: Tack!!
Camilla: det är svårt att lära en gammal hund sitta.. ungefär så med mig! Det där med skador är svårt att undvika helt faktiskt… jag tvingas köra både bröst, axlar och ben utifrån mina skador så jag vet vad du menar.
CamillaJ: Tack! Linimentet heter Hot´n Cold.
Silvia: Tack, det hoppas jag oxå!!
22 juni, 2006 at 20:30 #982599Anonym anvandareMemberKul att det börjar hända så mycket, en otrolig skillnad mellan bilderna! Du kommer att se kanon ut på SM :emo-thumb
Du är superduktig!!22 juni, 2006 at 20:35 #982600Anonym anvandareMemberVar ganska sliten idag så det blev inte så mycket mer än cardio och lite lätt baksida lår/vader. Tänkte som sagt vila men dagens klenispass var typ som vila..
Cykel 20 min + löpband 20 minuter[/b]
En proteindrink före styrkan.
Körde lårcurl, bollrull och vadpress, ingen märkvärdigt pass, dock ganska lätt.
Testade att ej köra till failiure, då jag faktiskt funderar på att anamma det i träningen framöver. Jag tror att det kommer ta bort lite av den press jag känner inför vissa pass.. ej viktrelaterad, mer någon form av prestationsångest. Att våga att inte ta ut sig helt i varje set är något helt nytt för mig! Det har alltid handlat om att kämpa som fan och verkligen slita hårt för att åtstadkomma nåt. Man kör tills man stupar helt enkelt..!Men jag är redo att prova nåt nytt! Träning á la Bartoll :emo-thumb [/b]
22 juni, 2006 at 21:52 #982601Anonym anvandareMemberJeanette wrote:Kul att det börjar hända så mycket, en otrolig skillnad mellan bilderna! Du kommer att se kanon ut på SM :emo-thumb
Du är superduktig!!Tack! Börjar tvivla på att jag hinner.. men men jag satsar mot det!!
22 juni, 2006 at 22:06 #982602Anonym anvandareMemberJag kände helt plötsligt för att börja äta ikväll och gjorde det!
Legat lågt på intaget, kört hårt och inte haft någon ätardag på hur länge som helst.. Hoppas kroppen börjar reagera nu och att det händer saker!Det var iaf otroligt gott med lite havregryn o banan ikväll 😮
Morgonvikten kommer inte peka neråt, men det skiter jag i. Det viktiga är vad som händer i spegeln framöver och inte vad vågen visar..
Det viktigaste är hur det ser ut på scen! :emo-thumb23 juni, 2006 at 10:10 #982603Anonym anvandareMemberMorgonpromenad 1h 40 minuter i solen.
VILA[/b]Idag blir det ”ätardag a la Linn”!![/b] Och den är påbörjad.. sedan igår kväll.
Kommer se så lagom svullen ut ikväll.. men men, är väl inte fåfäng hellerIgår kväll:
150g havregryn
2 bananer
4 bars (2 Probar, 1 dalblads, 1 Giant bar)
50g valnötter
60g chokladkasein
8 riskakor m jordnötssmörFrukosten:
100g havregryn
40g prottepulver
1 banan
2 mini-baguetter m smör
300g naturgodis
2 delicatobollar
1 äppel/kanellängd
1 liter glass
KaffeLunchen:
100g havregryn
40g prottepulver
200g cashewnötterSenare på dagen/kvällen/natten:
2 tallrikar av Fridas kycklingsallad
1 proteinmuffin (recept athleticmia)
1 delicatoboll
2 bananer
100g chokladkaka
1 sockervadd
4 små punchrullar
5-6 marshmellows (resten fick magnus)
typ 10 mariekex
2 glass
1 Weider bar
200g mandelmassa
samt en Proteindrink på kasein + en massa vitaminer som avslutning på denna BRUTALA ätardag!!Frida, har jag glömt nåt?
23 juni, 2006 at 10:46 #982604Anonym anvandareMemberLinn wrote:Igår kväll:
150g havregryn
2 bananer
4 bars (2 Probar, 1 dalblads, 1 Giant bar)
50g valnötter
60g chokladkasein
8 riskakor m jordnötssmörFrukosten:
100g havregryn
40g prottepulver
1 banan
2 mini-baguetter m smör
300g naturgodis
2 delicatobollar
1 äppel/kanellängd
En skål glass
KaffeFyller på listan under dagen..
Mmmmm blir ju hungrig av att sitta och läsa detta ju!!!
Njut av din ätardag, du har skött dig så bra med bra resultat och dessutom så är det ju midsommar och allt!23 juni, 2006 at 10:57 #982605Anonym anvandareMemberVar inte än dålig frukost de där:P Men man borde känna sig lagom seg efteråt, men man ska ju njuta också av livet:P
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.