Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 705 total)
  • Author

Powerwalk 70 minuter[/b]

Blir ett konditionspass + framsida ben/vader [/b]vid 11.30-tiden! Hinner inte skriva ner passet, för sedan måste jag fixa lite, åker hem till mamma idag ;)

Dagens intag:
    LÅGT PÅ KOLISARlägre än igår. I övrigt samma.

Kommer nog uppdatera i veckan vad jag gjort.. från en liten håla i skogen :p

Imorrn är det KÄK![/b]

Tjaa Linn
    Hoppas du får det kul på besöket hos familjen och träna lungt i källargymmet:)

Å du,sorry för mitt PMS humöööör igår på gymmet. Men jag hade så ont i visdomstanden så hela mitt humör rubbades loss plus att man legat rätt långt med kolisar också, du vet hur det är :)

vi hörs vid hemkomst

kramar

Fy helvete va grov du är Linn, imponerande!

Angelica wrote:
    Fy helvete va grov du är Linn, imponerande!

Håller med… :up:

Tack allihop!![/b]

Frida, jag saknar dig med.. :(

Pörnii, ingen fara, vi har alla sådana dagar ;)

Angelica och Silvia: tack, såna kommentarer gör mig GLAD!! :emo-thumb

Strax en rapport om hur jag stod ut de första timmarna….

Då var man i Hagfors då. Blev en sömnlös första natt (därför jag är uppe nu) pga kattallergi.. :( Killade i näsan så jag INTE kunde sova, alls! Så jag gick upp och påbörjade min ätardag, vilket jag tyckte jag förtjänade. Ja fan det bara sög i kroppen och efter gårdagens resa såg det faktiskt helt OK ut i spegeln.
    Men så blev jag ju pigg av allt socker och kunde inte sova pga det! haha smart… NOT.

Blev lite posering, innan jag gick och la mig igår, innan jag helt förstört formen. Det har börjat ta även på benen ser jag nu, vilket är kanon, men det läskiga är att jag har ”tappat” nästan all framsida ben nu på sistone… OK de har aldrig varit bra, haft stora problem att träna dem pga olika anledningar (bla pga svag korsett) men såhär dåliga vet jag inte när de var sist?!
    NU kommer jag LÄGGA ALL KRUT på framsida ben samt vader ett tag. [/b] Har ju ärvt en massa ”baggy-vad-byxor” av Frida, och de vågar man ju knappt ha…
    Iaf så är det SJUKT bra ljus i mitt gamla rum, haha och då menar jag SJUKT bra, jag ser typ tävlingshård ut på överkroppen! ;) haha..snacka om Egokick! :D

Idag blev det en promme vid femtiden på 65 minuter.[/b] Men det kändes som jag gick i ett år-typ! Jag kom verkligen ingenstans.. jag behöver bara gå längs huvudgatan och titta åt båda sidor för att se hela hålan :p Snacka om att vänja sig vid storstan!
    I´m boooooored.

Nu tror jag mamma vaknade, nu ska vi ut på nästa morgonpromme! *s*

Så vart det en till promme, nu med mamma, på ca en timme!

Sedan en BRAKFRUKOST!!
    Ett axplock på vad jag ätit idag:
    (mamma undrade vad jag gjorde inatt… :) )

1 kesella m lite musli o hjortronsylt
    3 Ritter sport vit choklad
    100g helnöt
    2x50g bitar mjölkchoklad
    5 konstiga euroshopperkakor m choklad (mammas)
    35 marschmellows (mitt eftertränings-godis oooops..)
    1/2 liter vaniljglass
    1 påse maränger

70g havregryn
    prottepulver
    5 ägg
    8 rostade vita franskbröd m smör
    1 glas juice

fortsättning följer….

Blir nog vilodag idag! Orka ta sig till gymmet efter att ha käkat hela dan ;)

Mamma hälsar att det blir både våfflor, glass o grädde, o sylt lite senare!!
    Mmmm.. längtar!!!

harrejä-vlar…du är heeeelt sanslös…….:D :P
    ÄNTLIGEN ÄNTLIGENjag är överträffad[/b]

Frida-Mari wrote:
    Du är ju helt koko. Upp så tidigt???? Hela min dag har blitt några timmar försenad Antar att min kropp inte är lika stålsatt som din -har svårt att vakna dagen efter ett dubbelpass i gymet…!
    Men nu gör jag BROWNIES (tillsätt endast vatten -inte ens jag kan misslyckas *s*) som jag tänkte ta med t jobbet… Jag fick en hel papperskasse med Axa/kungsörnen prylar av ett kundpar igår. HUR gulligt som helst!

K O M
    H E M

ps! Kan vi inte kruta ner vader och quads tesammans? Behöver oxå de´ju!!

K R A M

Du kör dubbla pass och jag vilar. Så det ska va!! ;)

Vi ska visst kruta benen tillsammans!! Jag kommer till ditt gym och kör när jag kommer hem, skön benspark du hade trots att den inte var ”rak” *s*

Frida-Mari wrote:
    Haha! Hälsa mamma så mycket! Passade några kläder på henne?? KRAM. Ät på nu!!!

Mamma hälsar och tackar för ett rött NIKE-linne (för smalt för min breda rygg :| ) och ett vitt vanligt linne. Hon blev jätteGLAD!

Nu ska vi snart till affärn och köpa kakor och glass! Jordgubbar och..ja allt som e gott! Jag har det gröna spännlinnet :P komma nog reta ganska många här i ”skvallerbyn”….

Frida-Mari wrote:

rött ;) Rosa. för smalt för MIN ”breda” rygg tom
    Jag vet precis hur det är i ”skvallerbyar” mamma ringde precis och vill få hem mej på besök….usch…jag ryyyser… KRAM

Jag säger att linnet är rött till mamma, för hon ”klär inte” i rosa :)
    För smalt för dig oxå? :emo-thumb Nu käkar jag delicatobollar och snart är dem slut.. :D Tänker på dig då, KRAM!

Ny uppdatering ätardag kl 18.00

1 påse digetorelle (eller hur det stavas?)
    1 sats våfflor (1/2 liter mjölk) -2 våfflor som mamma fick, generöst va? :p + massor av grädde, glass o sylt!!
    1 förpackning (nä 5st) delicatobollar
    Naturgodis ca 300g

16.30 Kaffe och 1 bit jordgubbstårta fick jag bara ner.. 😮
    + Nougatkakor och finska pinnar ca 12st totalt.

Orkar nog lite mer ikväll, just nu e det lite stopp..!

paulina73 wrote:
    harrejä-vlar…du är heeeelt sanslös…….:D :P
    ÄNTLIGEN ÄNTLIGENjag är överträffad[/b]

Klockan var ju bara tio, jag hade bara börjat.. 8) men tack ändå, tur att man e bra på nåt ;)

Shit! Mycket käk
    Hur gör du för att trycka i dig allt? Jag får stora magproblem om jag äter för mycket fett och socker eftersom magen inte är van vid det.

Grymt snygg fysik! Vill oxå vara så bitig:P

Mvh Linda

Jag som tyckte jag var galen som åt 100 g choklad och 150 g salmiak i söndags…och en ½ pizza. 😮

Lindis wrote:
    Shit! Mycket käk
    Hur gör du för att trycka i dig allt? Jag får stora magproblem om jag äter för mycket fett och socker eftersom magen inte är van vid det.

Grymt snygg fysik! Vill oxå vara så bitig

Mvh Linda

Tack! Började faktiskt käka bra från det att jag började träna och ALDRIG för lite så man vill ju gärna tro att det är DET som gett resultat. :emo-thumb

Du skulle se min mage just nu.. :p

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.