Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 705 total)
  • Author
    Heidi K wrote:
    Jag som tyckte jag var galen som åt 100 g choklad och 150 g salmiak i söndags…och en ½ pizza.

Du var inte galen, du var sugen ;) salmiak sänker testohalten med 200% ;) det vet du va?? :|

Frida-Mari wrote:

hejja Linn hejja Linn världens bästa ätare ;)

Och vem ska man lära av, om inte av den bäste ;) (när dieten startar då du.. 8) )

Frida-Mari wrote:
    Lova att slå 7 kilo idag nu gumman -9 vill jag allt se!!!

Haha vad är det du vill se… Magen efter ätardagen? :p Kanske kommer nån form av bildbevis lite senare 8)

Ah, det finns fler som jag ! Har inte heller några problem med maten…

Fortsatt trevlig dag, Linn!

Patrik Elfwing wrote:
    Jag har ätit 14 st i rad … hur många käkar ni !?

Jag slår 14- lätt!! Men inte efter denna dag, nu får jag fan inte ner mer…!!

Frida-Mari wrote:
    Fast jag slår dej ju på delicatobollsfronten -det vet du va?

Vi slår vad. Om jag vinner får jag er lägenhet, gymmet och en egen Hummer (med en bitig o snygg chaufför.) Du slår mig ju lätt ändå… 8)

Kostuppdatering 21.20

1 tallrik m falukorv o mjölkmakaroner + ketchup
    1 nogger

Shit nu BÖRJAR det ta lite stopp här…..

Men jag har mer glass i frysen o en massa annat som VI inte får käka imorrn. Ja mamma har oxå haft ätardag och imorrn ska hon oxå börja dieta :)
    Synd att tevekakan farmor tog med ligger orörd i kylen och bara MÅSTE ätas upp inom en snar framtid :p Vad sa du mamma? :|

Jo alla har vi såna dagar men Linn du lär ju sprudlat av en enorm sanslös energi efter din ”ätardag”!!!!!! haha jag skrattade verkligen när jag såg din frukost!!! Du e galeeeeen:) Tycker dock synd om dig med tanke på hur du måste mått efter denna dag

>väldigt ILLA antar jag!! Gklm inte lägga upp hur mycket du lyckades gå upp..spännande:)

Linn wrote:
    Tack! Började faktiskt käka bra från det att jag började träna och ALDRIG för lite så man vill ju gärna tro att det är DET som gett resultat. :emo-thumb

Du skulle se min mage just nu.. :p

Håller med till 100 % Mat är viktigt, och mycket ska det vara! Men alla dessa onyttigheter… Kan det vara bra? Nåväl, din fysik visar ju att det funkar :up:

Har du bild på magen? Hade varit kul att se!

Lisa G: Njuter gör man i början. Och imorse när jag vaknade hade jag lite ont i magen :D men det gick över efter ett toalesök och massa vatten! *s*

Pörnii: jag mår inte så farligt dåligt. Sov länge och träningen blir först ikväll! Vadå tryck?! ;)

Lindis: Jag syftade till att all BRA MAT hjälp mig bygga muskler, inte all skräp.. det har endast hjälp psyket att sedan gå över till den bra maten ;)

Jag tog faktiskt bild på magen, med pappas kamera, han han skulle lägga upp den här igår.. ska tjata i em så kanske han orkar :)

Jag orkade inte få ner så mycket mer än det jag skrev igår. Var mätt hela kvällen ;) men lite tevekaka (inte vet jag varför, för gott var det inte) och en 88:an.

Viktuppgång: okänd (men definitivt inte mindre än senast)

Bildbevis: kommer! 8)

9 kg kvar fyfan va bra jobbat Linn

Vanessa: tack, snygging! :)

Frida: Saknar dig oxå :( men farmor, farfar o mormor ser mig bara max två gånger om året :| (om de har tur) så ibland måste man offra sig..

11.30 proteindrink (inte ätit protein på länge)
    Kaffe!!
    12.10-13.20 70 minuter promme[/b]

13.30 30g fibergröt, vassle, 1 ägg + 2 vitor.

Skitsvårt att få ner frukosten, är sjuuukt mätt efter gårdagen..!!! Det kommer INTE vara svårt att dra ner på kalorierna idag..

Snart: bilder :emo-thumb

Bild 1. Magen igår kväll. (fråga inte hur den här bilden kunde bli så kass..)
    Bild 2. Framifrån.
    Bild 3: Sidechest :emo-thumb

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.