Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 705 total)
  • Author

Hehe, skönt att du håller dig själv på magen liksom gravida gör. Hoppas att det smakade bra. Kul att det börjar se hårdare ut nu. Hur många kilo kvar tro?

Anna Andersson wrote:
    Hehe, skönt att du håller dig själv på magen liksom gravida gör. Hoppas att det smakade bra. Kul att det börjar se hårdare ut nu. Hur många kilo kvar tro?

Haha, ja den där magen var (och är fortfarande) jobbig att gå runt med, jag ska fan ALDRIG bli gravid!! :p
    Jag fick allt gott jag kunde tänka mig av mamma, hon skämde bort mig otroligt igår ;)

Ang kilona, kolla signaturen! (ja, jag uppdaterar den varje vecka) ;)

Linn wrote:
    Bild 1. Magen igår kväll. (fråga inte hur den här bilden kunde bli så kass..)
    Bild 2. Framifrån.
    Bild 3: Sidechest :emo-thumb

Haha! Fan vad bra :D Vilket klockrent bevis för en lyckad ätardag:up:

Min mage vill inte gå tillbaks och jag har skitsvårt att få ner nån mat idag… :

Ang vikten, så vägde jag mig i måndags kväll på föräldrarnas våg och den visade 65kg. Vägde mig imorse på samma våg och nu visade den 67,5kg. Alltså kan det inte varit så mycket jag gått upp?? Vet inte hur mycket man går upp på en normal dietdag i vätska.. men det verkar ju skumt! :|

Anyway så kommer jag skriva upp träning o diet den här veckan, då det blir lite ändringar. Jag börjar prioritera framsida ben o vader, drar ner på cardion (framförallt den högintensiva) och justerar käket.

Planerat intag 1420kcal: 70/200/40

Lite svullen på bilderna där, hahaha!! Härligt! Ser ju ut att gå bra iallafall :emo-thumb

jojje83 wrote:
    Lite svullen på bilderna där, hahaha!! Härligt! Ser ju ut att gå bra iallafall :emo-thumb

Tack Jojje! Visst går det framåt! :emo-thumb

v. 27-29 Prio: FRAMSIDA BEN OCH VADER. [/b]Kommer köra framsida och vader varannan dag, samt bålen var fjärde dag, nu i tre veckors tid. Observera: ej till failiure.
    Överkroppen kommer köras som vanligt; rygg, bröst och axlar, medan jag slänger in armar lite då och då.

Drar ner på cardion den här första veckan till max 2h/dag och enbart lågintensiv. Käket kommer justeras utefter den minskade cardion, och jag kommer fortsätta ligga lågt på kolhydrater.

Dagens pass: framsida ben + vader
    Benspark, benpress, knäböj, lårcurl, vadpress + tot 45 min cardio.

Kändes ganska bra men mått illa hela dan efter gårdagen…. :(

Schyssta magbilder Linn!
    Kämpa på nu!

Frida-Mari wrote:
    Schyssta camobrallor jag spanar. så där ser ju min mage ut konstant -jag kanske ÄR gravid ändå?? ;) sidechest:

Jag gillar de där camo! Rosa och grönt är mina färger :emo-thumb
    haha.. gravid?? :D Rutorna finns ju där! Men jag kan hålla med om att du har hyfsat ”buktryck” ändå ;)

Silvia wrote:
    Schyssta magbilder Linn!
    Kämpa på nu!

Tack, det kan du lita på!

Haha.. ”magbilder” tji fick jag.. :p annars brukar det stå rutor :|
    (Bäst att uppdatera med rutorna lite senare i veckan då.. ;) )

Frida-Mari wrote:
    Tog Lena och Arne ( var det rätt namn? 😮 ) kål på dej Bäffen??? Längesen uppdat. Påminn mej sen om att jag ska berätta om en händelse som inträffade på jobbet ikväll….någon vill skicka en torped efter ME
    KRAM

Lena och Jan ;) JA! fan vilket bra ryggpass, riktigt tufft! Kom hem sent för vi pratade en himla massa oxå. ;)

Antar att du sover nu, vi får höras imorrn.
    KRAM

Dagens träning:

Morgonpromme 70minuter
    Rygg/mage med två STORA ;) byggare
    Tack Lena och Jan för en trevlig dag och ett roligt och lärorikt pass!! ;)

Dagens intag:
    K, P, F 80,200,50

Nu är det gonatt!

Promme 60 minuter

Delpass 1:
    Axlar/bröst/triccar.[/b]
    Framåtlutande hantellyft varvat med vanliga sidolyft 4 set på varje, 8-10reps.
    Pullover på bänk 4*8-10
    Lutande flyes på bänk: 1*10, 1*8, 2*7
    Pecdec 3*8-10
    Omvänd pecdec 4*8-10
    Pushdowns 3*10-12
    Bard-dips i maskin: 12,10,11,11
    Tid: 45 minuter

Observera att jag inte kör till failiure nu (undantaget igår då jag var tvungen att imponera på mina idoler ;))

Delpass 2:
    Prio: framsida ben/vader[/b]
    Benspark 4*9-12
    Benpress 3*12, 2*13
    Knäböj 3*15
    Vadpress 4*12-15
    Tid: 20 minuter
    30 minuter promenad efteråt.

Kändes riktigt bra och var kul!

Fuskat lite med maten idag, ätit godsaker 😮 Ska skärpa mig nu, har ju nio kilo kvar, det går inte att slappna av nu!! :nono: Och värmen, den tar kål på mig!!! Svettas som en gris ;) Jag som är van att kunna koppla av nere i min källare…

Blir en kvällspromme snart, har dåligt samvete för några punchrullar och lite annat…

KOST:[/b]

Lördag-tisdag:
    kolhydrater endast till frukost och efter träning dvs runt 70g/dag.
    Kcal; K, P, F 1440; 70, 200, 40

TRÄNING:[/b] :aggresiv:
    Lörd: baksida lår/biceps
    Sönd: triceps + framsida ben/vader
    Månd: rygg
    Tisd: axlar/bröst + framsida ben/vader

Vet inte riktig när jag åker tillbaks till Stockholm, men preliminärt tisdag kväll. Gymmet här är faktiskt helt ok, speciellt benmaskinerna och så gillar jag pecdecen (strenght). Passar bra att inleda prioriteringen här.

KOMMER INTE FUSKA MER NU…[/b] det är en sak som är säker!!

Kvällspromme 90 minuter [/b]

Nästa vägning blir när jag kommer till Stockholm igen och då hoppas jag vågen står på 62! (läs jag ska svälta mig i form )

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.