Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2006 at 14:25 #982726Anonym anvandareMember
Hehe, skönt att du håller dig själv på magen liksom gravida gör. Hoppas att det smakade bra. Kul att det börjar se hårdare ut nu. Hur många kilo kvar tro?
5 juli, 2006 at 14:37 #982727Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Hehe, skönt att du håller dig själv på magen liksom gravida gör. Hoppas att det smakade bra. Kul att det börjar se hårdare ut nu. Hur många kilo kvar tro?Haha, ja den där magen var (och är fortfarande) jobbig att gå runt med, jag ska fan ALDRIG bli gravid!! :p
Jag fick allt gott jag kunde tänka mig av mamma, hon skämde bort mig otroligt igårAng kilona, kolla signaturen! (ja, jag uppdaterar den varje vecka)
5 juli, 2006 at 14:48 #982728Anonym anvandareMemberLinn wrote:Bild 1. Magen igår kväll. (fråga inte hur den här bilden kunde bli så kass..)
Bild 2. Framifrån.
Bild 3: Sidechest :emo-thumbHaha! Fan vad bra Vilket klockrent bevis för en lyckad ätardag:up:
5 juli, 2006 at 15:27 #982729Anonym anvandareMemberMin mage vill inte gå tillbaks och jag har skitsvårt att få ner nån mat idag…
Ang vikten, så vägde jag mig i måndags kväll på föräldrarnas våg och den visade 65kg. Vägde mig imorse på samma våg och nu visade den 67,5kg. Alltså kan det inte varit så mycket jag gått upp?? Vet inte hur mycket man går upp på en normal dietdag i vätska.. men det verkar ju skumt!
Anyway så kommer jag skriva upp träning o diet den här veckan, då det blir lite ändringar. Jag börjar prioritera framsida ben o vader, drar ner på cardion (framförallt den högintensiva) och justerar käket.
Planerat intag 1420kcal: 70/200/40
5 juli, 2006 at 18:05 #982730Anonym anvandareMemberLite svullen på bilderna där, hahaha!! Härligt! Ser ju ut att gå bra iallafall :emo-thumb
5 juli, 2006 at 21:14 #982731Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Lite svullen på bilderna där, hahaha!! Härligt! Ser ju ut att gå bra iallafall :emo-thumbTack Jojje! Visst går det framåt! :emo-thumb
5 juli, 2006 at 21:39 #982732Anonym anvandareMemberv. 27-29 Prio: FRAMSIDA BEN OCH VADER. [/b]Kommer köra framsida och vader varannan dag, samt bålen var fjärde dag, nu i tre veckors tid. Observera: ej till failiure.
Överkroppen kommer köras som vanligt; rygg, bröst och axlar, medan jag slänger in armar lite då och då.Drar ner på cardion den här första veckan till max 2h/dag och enbart lågintensiv. Käket kommer justeras utefter den minskade cardion, och jag kommer fortsätta ligga lågt på kolhydrater.
Dagens pass: framsida ben + vader
Benspark, benpress, knäböj, lårcurl, vadpress + tot 45 min cardio.Kändes ganska bra men mått illa hela dan efter gårdagen….
5 juli, 2006 at 22:40 #982733Anonym anvandareMemberSchyssta magbilder Linn!
Kämpa på nu!6 juli, 2006 at 00:08 #982734Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Schyssta camobrallor jag spanar. så där ser ju min mage ut konstant -jag kanske ÄR gravid ändå?? sidechest:Jag gillar de där camo! Rosa och grönt är mina färger :emo-thumb
haha.. gravid?? Rutorna finns ju där! Men jag kan hålla med om att du har hyfsat ”buktryck” ändå6 juli, 2006 at 00:12 #982735Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Schyssta magbilder Linn!
Kämpa på nu!Tack, det kan du lita på!
Haha.. ”magbilder” tji fick jag.. :p annars brukar det stå rutor
(Bäst att uppdatera med rutorna lite senare i veckan då.. )7 juli, 2006 at 00:04 #982736Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Tog Lena och Arne ( var det rätt namn? 😮 ) kål på dej Bäffen??? Längesen uppdat. Påminn mej sen om att jag ska berätta om en händelse som inträffade på jobbet ikväll….någon vill skicka en torped efter ME
KRAMLena och Jan JA! fan vilket bra ryggpass, riktigt tufft! Kom hem sent för vi pratade en himla massa oxå.
Antar att du sover nu, vi får höras imorrn.
KRAM7 juli, 2006 at 00:08 #982737Anonym anvandareMemberDagens träning:
Morgonpromme 70minuter
Rygg/mage med två STORA byggare
Tack Lena och Jan för en trevlig dag och ett roligt och lärorikt pass!!Dagens intag:
K, P, F 80,200,50Nu är det gonatt!
7 juli, 2006 at 19:23 #982738Anonym anvandareMemberPromme 60 minuter
Delpass 1:
Axlar/bröst/triccar.[/b]
Framåtlutande hantellyft varvat med vanliga sidolyft 4 set på varje, 8-10reps.
Pullover på bänk 4*8-10
Lutande flyes på bänk: 1*10, 1*8, 2*7
Pecdec 3*8-10
Omvänd pecdec 4*8-10
Pushdowns 3*10-12
Bard-dips i maskin: 12,10,11,11
Tid: 45 minuterObservera att jag inte kör till failiure nu (undantaget igår då jag var tvungen att imponera på mina idoler )
Delpass 2:
Prio: framsida ben/vader[/b]
Benspark 4*9-12
Benpress 3*12, 2*13
Knäböj 3*15
Vadpress 4*12-15
Tid: 20 minuter
30 minuter promenad efteråt.Kändes riktigt bra och var kul!
Fuskat lite med maten idag, ätit godsaker 😮 Ska skärpa mig nu, har ju nio kilo kvar, det går inte att slappna av nu!! :nono: Och värmen, den tar kål på mig!!! Svettas som en gris Jag som är van att kunna koppla av nere i min källare…
Blir en kvällspromme snart, har dåligt samvete för några punchrullar och lite annat…
7 juli, 2006 at 19:37 #982739Anonym anvandareMemberKOST:[/b]
Lördag-tisdag:
kolhydrater endast till frukost och efter träning dvs runt 70g/dag.
Kcal; K, P, F 1440; 70, 200, 40TRÄNING:[/b] :aggresiv:
Lörd: baksida lår/biceps
Sönd: triceps + framsida ben/vader
Månd: rygg
Tisd: axlar/bröst + framsida ben/vaderVet inte riktig när jag åker tillbaks till Stockholm, men preliminärt tisdag kväll. Gymmet här är faktiskt helt ok, speciellt benmaskinerna och så gillar jag pecdecen (strenght). Passar bra att inleda prioriteringen här.
KOMMER INTE FUSKA MER NU…[/b] det är en sak som är säker!!
7 juli, 2006 at 22:49 #982740Anonym anvandareMemberKvällspromme 90 minuter [/b]
Nästa vägning blir när jag kommer till Stockholm igen och då hoppas jag vågen står på 62! (läs jag ska svälta mig i form )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.