Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 juli, 2006 at 23:35 #982741Anonym anvandareMember
1440 kcal…strongt jobbat! Inte konstigt du får bra resultat.
Själv förvandlas jag till ett hungrigt, grinigt monster på mina 1800 kcal-dagar! Och jag kör inte lika mycket cardio som du. *hmmmm* ju mer jag läser din jornal desto mer övertygad blir jag över mesigheten i min diet!Inspirerande är det i alla fall att läsa din journal!
7 juli, 2006 at 23:46 #982742Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:1440 kcal…strongt jobbat! Inte konstigt du får bra resultat.
Själv förvandlas jag till ett hungrigt, grinigt monster på mina 1800 kcal-dagar! Och jag kör inte lika mycket cardio som du. *hmmmm* ju mer jag läser din jornal desto mer övertygad blir jag över mesigheten i min diet!Inspirerande är det i alla fall att läsa din journal!
Tack Camilla! Det är ju knappast bra att dra ner så mycket som jag gör och det kommer ryka muskler.. men om jag ska hinna till SM så är det nog enda utvägen. 9 kilon på 13 veckor är ju lite halvtufft! Men det är bara att köra på!! :emo-thumb
8 juli, 2006 at 00:12 #982743Anonym anvandareMemberLinn wrote:Då förstår jagHaha, vad skoj att i princip ALLA tjejer här inne på forumet har koll på hur mina ätardagar ser ut :p
Jamen.. dina ätardagar är ju brutala.
Ska försöka mig på en sån imorgon, är riktigt laddad.Roligt/inspirerande att följa din tråd. Jag hoppas och tror att du hinner bli av med
alla kilona i tid.Stort lycka till!!
8 juli, 2006 at 00:30 #982744Anonym anvandareMemberEldhroka wrote:Jamen.. dina ätardagar är ju brutala.
Ska försöka mig på en sån imorgon, är riktigt laddad.Roligt/inspirerande att följa din tråd. Jag hoppas och tror att du hinner bli av med
alla kilona i tid.Stort lycka till!!
Tack! Det hoppas jag med.
Så en ”ätardag á la Linn” väntar Kör hårt med maten eller vad man ska säga!
8 juli, 2006 at 10:45 #982745Anonym anvandareMemberhar du inte funderat på att effektivisera din diet genom att skippa såna enorma ätardagar? de måste ju sabba flera dagars diet….
du får ju gå på diet för två i gengäld…
jag vill ju se dig på sm linn!!!!
:emo-thumb
8 juli, 2006 at 11:51 #982746Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:har du inte funderat på att effektivisera din diet genom att skippa såna enorma ätardagar? de måste ju sabba flera dagars diet….du får ju gå på diet för två i gengäld…
jag vill ju se dig på sm linn!!!!
:emo-thumb
Mia, jag har haft två sådana ätardagar, en på midsommarafton och en i tisdags, dvs var tioende dag. Dessförinnan hade jag inga alls under en period. Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra framöver, gäller ju som du säger att hinna i form till SM! Kanske går över till ”kolhydratsdagar” Dock funkar ätardagarna jäkligt bra psykologiskt!
8 juli, 2006 at 11:54 #982747Anonym anvandareMemberBIGBOSS wrote:Haha, du är inte vidare snygg på morgonbilderna direkt din lille tjockisHaha, jag ÄR inte snygg! Tur att det är byggning man tävlar i
8 juli, 2006 at 15:24 #982748Anonym anvandareMemberMorgonpromme 70 minuter
GYM: hamstrings/biceps + lite triceps.[/b]
Sittande lårcurl 6*8-12
Stångcurl 4*8-10
Kabeldrag 3*10
Repdrag i cable 4*8-10
Bicepschins testing testing 1*12
pushdowns m rep 3*10
Bar-dips i maskin 3*1050 minuter cardio efteråt (cykel, cross, promenad.)
Kul och bra pass!! Men en verklig utmaning att inte köra till failiure.. känns inte som man tar ut sig helt! Men jag tror det är bra att köra såhär under en period, speciellt med tanke på hur ofta jag stimulerar varje muskelgrupp. Att träna till failiure varje pass skulle leda till överträning med den träningsdos jag ligger på nu. Mentalt känns det jättebra och jag upplever ingen prestationsångest (vilket kan dyka upp ibland, då jag är för trött för att ta ut mig maximalt i varje set.)
Som sagt, jag testar och utvärderar detta några veckor! :emo-thumb
8 juli, 2006 at 19:22 #982749Anonym anvandareMemberKvällspromme på 55 minuter.
Nu ska jag slänga in kycklingen i ugnen och hoppa i duschen :emo-thumb
Utgång ikväll.. var typ ett år sen sist!! Får se hur man klarar detta.. men kycklingfilén är med! :p
Om de inte tyckte jag var konstig innan så.. *s* Kanske tom blir posedown på dansgolvet8 juli, 2006 at 19:35 #982750Anonym anvandareMemberDu kommer ha en bra fan klubb o okt
8 juli, 2006 at 19:51 #982751Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Du kommer ha en bra fan klubb o oktFrån forumet menar du? Det tackar vi för :emo-thumb Här i Hagfors är man iaf INTE populär om man sticker ut… så det återstår att se hur kvällen artar sig. Vågar man posera tro
8 juli, 2006 at 19:53 #982752Anonym anvandareMemberLinn wrote:Från forumet menar du? Det tackar vi för :emo-thumb Här i Hagfors är man iaf INTE populär om man sticker ut… så det återstår att se hur kvällen artar sig. Vågar man posera troUpp på scen och posera:D De kommer få va 6 man för att få dig att komma ner !!!!!!!
8 juli, 2006 at 20:01 #982753Anonym anvandareMembergör ett fritt program för fasen, haha
ladda med några cider innan;)9 juli, 2006 at 02:55 #982754Anonym anvandareMemberUtgång avklarad- och jag överlevde.
Var ute med en kompis jag inte sett på.. tre år!!! Och JAG hade förändrat mig massor *s*
Såg mycket folk från skoltiden och flera gamla klasskamrater bor tydligen kvar
Blev ingen posering direkt, jag var för feg 😮 haha, kanske skulle behövas lite sprit!Kom dock fram en gammal klasskamrat som sa att han var imponerad och att det var kul att se någon som satsade så hårt. Han var stolt sa han.
OK lite spritpåverkad var han ju, men det var gulligt sagt ändåDrängarna spelade en timme.
Nu ska jag sussa…
9 juli, 2006 at 07:55 #982755Anonym anvandareMemberkul med ugång! speciellt när man ser människor man inte sett på länge…
men själv brukar jag mest känna mig som ett ufo när man går ut, eftersom jag går ut så sällan :what:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.