Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 705 total)
  • Author

1440 kcal…strongt jobbat! Inte konstigt du får bra resultat.
    Själv förvandlas jag till ett hungrigt, grinigt monster på mina 1800 kcal-dagar! Och jag kör inte lika mycket cardio som du. *hmmmm* ju mer jag läser din jornal desto mer övertygad blir jag över mesigheten i min diet!

Inspirerande är det i alla fall att läsa din journal!

CamillaJ wrote:
    1440 kcal…strongt jobbat! Inte konstigt du får bra resultat.
    Själv förvandlas jag till ett hungrigt, grinigt monster på mina 1800 kcal-dagar! Och jag kör inte lika mycket cardio som du. *hmmmm* ju mer jag läser din jornal desto mer övertygad blir jag över mesigheten i min diet!

Inspirerande är det i alla fall att läsa din journal!

Tack Camilla! Det är ju knappast bra att dra ner så mycket som jag gör och det kommer ryka muskler.. men om jag ska hinna till SM så är det nog enda utvägen. 9 kilon på 13 veckor ;) är ju lite halvtufft! Men det är bara att köra på!! :emo-thumb

Linn wrote:
    Då förstår jag ;)

Haha, vad skoj att i princip ALLA tjejer här inne på forumet har koll på hur mina ätardagar ser ut :p

Jamen.. dina ätardagar är ju brutala. :P
    Ska försöka mig på en sån imorgon, är riktigt laddad.

Roligt/inspirerande att följa din tråd. Jag hoppas och tror att du hinner bli av med
    alla kilona i tid.

Stort lycka till!!

Eldhroka wrote:
    Jamen.. dina ätardagar är ju brutala. :P
    Ska försöka mig på en sån imorgon, är riktigt laddad.

Roligt/inspirerande att följa din tråd. Jag hoppas och tror att du hinner bli av med
    alla kilona i tid.

Stort lycka till!!

Tack! Det hoppas jag med.

Så en ”ätardag á la Linn” väntar Kör hårt med maten eller vad man ska säga! ;)

har du inte funderat på att effektivisera din diet genom att skippa såna enorma ätardagar? de måste ju sabba flera dagars diet….:

du får ju gå på diet för två i gengäld…:|

jag vill ju se dig på sm linn!!!!

:emo-thumb

athleticmia wrote:
    har du inte funderat på att effektivisera din diet genom att skippa såna enorma ätardagar? de måste ju sabba flera dagars diet….:

du får ju gå på diet för två i gengäld…:|

jag vill ju se dig på sm linn!!!!

:emo-thumb

Mia, jag har haft två sådana ätardagar, en på midsommarafton och en i tisdags, dvs var tioende dag. Dessförinnan hade jag inga alls under en period. Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra framöver, gäller ju som du säger att hinna i form till SM! Kanske går över till ”kolhydratsdagar” ;) Dock funkar ätardagarna jäkligt bra psykologiskt!

BIGBOSS wrote:
    Haha, du är inte vidare snygg på morgonbilderna direkt din lille tjockis ;)

Haha, jag ÄR inte snygg! Tur att det är byggning man tävlar i ;)

Morgonpromme 70 minuter

GYM: hamstrings/biceps + lite triceps.[/b]
    Sittande lårcurl 6*8-12
    Stångcurl 4*8-10
    Kabeldrag 3*10
    Repdrag i cable 4*8-10
    Bicepschins testing testing 1*12
    pushdowns m rep 3*10
    Bar-dips i maskin 3*10

50 minuter cardio efteråt (cykel, cross, promenad.)

Kul och bra pass!! Men en verklig utmaning att inte köra till failiure.. känns inte som man tar ut sig helt! Men jag tror det är bra att köra såhär under en period, speciellt med tanke på hur ofta jag stimulerar varje muskelgrupp. Att träna till failiure varje pass skulle leda till överträning med den träningsdos jag ligger på nu. Mentalt känns det jättebra och jag upplever ingen prestationsångest (vilket kan dyka upp ibland, då jag är för trött för att ta ut mig maximalt i varje set.)

Som sagt, jag testar och utvärderar detta några veckor! :emo-thumb

Kvällspromme på 55 minuter.

Nu ska jag slänga in kycklingen i ugnen och hoppa i duschen :emo-thumb

Utgång ikväll.. var typ ett år sen sist!! :| Får se hur man klarar detta.. men kycklingfilén är med! :p
    Om de inte tyckte jag var konstig innan så.. *s* Kanske tom blir posedown på dansgolvet ;)

Du kommer ha en bra fan klubb o okt 8)

Vanessa Frykman wrote:
    Du kommer ha en bra fan klubb o okt 8)

Från forumet menar du? Det tackar vi för :emo-thumb Här i Hagfors är man iaf INTE populär om man sticker ut… så det återstår att se hur kvällen artar sig. Vågar man posera tro :|

Linn wrote:
    Från forumet menar du? Det tackar vi för :emo-thumb Här i Hagfors är man iaf INTE populär om man sticker ut… så det återstår att se hur kvällen artar sig. Vågar man posera tro :|

Upp på scen och posera:D De kommer få va 6 man för att få dig att komma ner !!!!!!!

gör ett fritt program för fasen, haha
    ladda med några cider innan;)

Utgång avklarad- och jag överlevde.

Var ute med en kompis jag inte sett på.. tre år!!! ;) Och JAG hade förändrat mig massor *s*

Såg mycket folk från skoltiden och flera gamla klasskamrater bor tydligen kvar :|
    Blev ingen posering direkt, jag var för feg 😮 haha, kanske skulle behövas lite sprit!

Kom dock fram en gammal klasskamrat som sa att han var imponerad och att det var kul att se någon som satsade så hårt. Han var stolt sa han.
    OK lite spritpåverkad var han ju, men det var gulligt sagt ändå :)

Drängarna spelade en timme.

Nu ska jag sussa…

kul med ugång! speciellt när man ser människor man inte sett på länge… :)

men själv brukar jag mest känna mig som ett ufo när man går ut, eftersom jag går ut så sällan :what:

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.