Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 705 total)
  • Author

WOW , fucking A Linn

Vanessa Frykman wrote:
    WOW , fucking A Linn

Inte för att jag förstår vad du menar, men jag tar det som en komplimang ;)

Linn wrote:
    Inte för att jag förstår vad du menar, men jag tar det som en komplimang ;)

Ja på Engelska brukar vi säga fucking A när man är imponerad. Du har verkligen lagt på dig massa Linn. Ska bli kul att se din fria program;)

Tack Vanessa!

Idag blir det Rygg/mage[/b] :emo-thumb Får se på vilket GYM det blir.. Eftersom jag börjat äta på lite, så kommer jag köra vissa pass tungt och till failiure, dvs ta ut mig maximalt i ett pass/muskelgrupp/vecka.

Har ätit GOTT både igår och idag, gröt och bröd till frukost ;)

Nya tag inom några dagar, så jag inte hinner lägga på mig alltför mycket fett.
    Diet 2 kommer inledas på ett högre intag[/b] än förra dieten, just för att jag tror att jag legat för lågt på kcal hela vägen. Vi får hur det artar sig denna gång….

hur ser benen ut ?

Vanessa Frykman wrote:
    hur ser benen ut ?

Like shit :p
    Nu har jag käkat på så nu är de ännu slätare, vågar inte fota dem.. 😮

ps. Kommer helkroppsbilder framöver, när jag kommit en bit in på dieten!

Idag blev det ingen morgonpromenad.
    Har kört på som vanligt med styrkan men tagit det lite lugnt med cardion de här dagarna. Tror jag behövde det!
    Idag Lats/baksida axlar + 30 minuter cardio.[/b] That´s it. Var seg imorse av gårdagens kolhydrater, men sedan piggande jag till!

Kändes skitbra att köra och hade ett grymt tryck!! ;) NU är jag slätare än någonsin och känner mig tio kilo tyngre och ”fläbbig” :p

Tänkte börja sköta kosten snart, typ imorrn. Har ätit på så rejält under helgen att det känns som jag behöver komma in i rutinerna igen. Ingen stenhård diet, bara bra mat i rätt mängd och framförallt tillräckligt med kolhydrater för att inte få det där suget.. Jag är alldeles för mycket gottegris tyvärr 😮

Imorrn blir det korsrygg/bål + hamstrings och vader :emo-thumb Ska testa marklyft igen tror jag… får se hur det känns.

Det är riktig styrka att bromsa upp innan man går i väggen!
    Bra att du är nöjd med ditt beslut, det kommer många, många fler chanser om du bara inte bränner ut dig.
    Jag är glad att få se dig här i GBG i alla fall :up:
    Tycker det är bra att du planerar att äta mer kolhydrater fram över än tidigare, själv slutar jag att fungera om det blir alldeles för lite kolisar, kan inte tänka, blir deppig, rastlös och frustrerad över att orken liksom rinner ur kroppen och det där fruktansvärda mat suget som håller på att göra en vansinning kommer smygande, fast jag är nog kanske känsligare för en lågkolhydratskost än genomsnittet??
    Hoppas det går bra för dig, att du får behålla mycket av den massa du byggt på dig för då kommer du att se riktigt grym ut i december och det ser vi fram emot :friends:

Ulrika Johansson wrote:
    Det är riktig styrka att bromsa upp innan man går i väggen!
    Bra att du är nöjd med ditt beslut, det kommer många, många fler chanser om du bara inte bränner ut dig.
    Jag är glad att få se dig här i GBG i alla fall :up:
    Tycker det är bra att du planerar att äta mer kolhydrater fram över än tidigare, själv slutar jag att fungera om det blir alldeles för lite kolisar, kan inte tänka, blir deppig, rastlös och frustrerad över att orken liksom rinner ur kroppen och det där fruktansvärda mat suget som håller på att göra en vansinning kommer smygande, fast jag är nog kanske känsligare för en lågkolhydratskost än genomsnittet??
    Hoppas det går bra för dig, att du får behålla mycket av den massa du byggt på dig för då kommer du att se riktigt grym ut i december och det ser vi fram emot :friends:

Hej Ulrika.
    Jag kommer som sagt starta högre och prioritera att öka cardion istället för att sänka maten, så långt det går.
    Fysiskt har det gått jättebra med dieten men det var mentalt (som Mia sa), där det tog stopp…
    Kommer motivationen väl tillbaks så tror jag det kommer gå mycket lättare att börja om, och som du säger behålla mer muskler än vad jag hade gjort om jag pressat ner mig till oktober.
    Så- mot Lucia!!! :emo-thumb
    Tack för ditt stöd!

Stort lycka till nu då så ses vi backstage, kul!

Imorse 65 minuters promme.

12.00 grötfrukost
    14.00 kesella, banan

Tänkte iväg och träna men gud vad snuvig jag blivit.. :( vet inte om det är förkyldning eller allergi :what: rotade i garderoben förut och där finns både det enda och andra.. Well jag försöker kurera mig, kanske ska vila lite oxå, för att sedan dra till Natilus och köra lite baklår mm. Om det känns ok! Annars hoppar jag träningen idag och kör imorrn..

Anna Andersson wrote:
    Stort lycka till nu då så ses vi backstage, kul!

Tack, det gör vi, kör hårt du med! :emo-thumb

Hallå Linn!
    Jag tycker du gjorde helt rätt i att ta detta beslut! Tråkigt att du inte ska köra SM, men det är inte värt det om man inte mår bra.. Vila nu, o sen kör du igång igen! Mitt stöd har du, det vet du!!! :nod
    *KRAAM*

Sofia wrote:
    Hallå Linn!
    Jag tycker du gjorde helt rätt i att ta detta beslut! Tråkigt att du inte ska köra SM, men det är inte värt det om man inte mår bra.. Vila nu, o sen kör du igång igen! Mitt stöd har du, det vet du!!! :nod
    *KRAAM*

Tack Sofia! Tråkigt är det, men jag var tvungen när psyket sa ifrån.. Jag är snart tillbaks, mer motiverad än någonsin, hoppas jag!

Idag blev det Marklyft, hamstrings + mage/bål.[/b] Kort och intensivt pass! Endast cardio som uppvärmning idag.

Partiella mark 4*12
    benspark 3*12
    Liggande lårcurl 4*10-12
    Sittande lårcurl 3*10-12
    ”Be-till-gud” på boll 3*max
    ”Plankan” 3*max
    crunches 2*15

Övrig cardio: promenad en bit hem 25 minuter (t-banan gick knasigt.)

Käkat bra idag, inget speciellt onyttigt. Gröt, kesella, kyckling, ris, grönsaker, banan, äpple, protte o riskakor. Går mycket lättare när man har något att göra, som ikväll då jag gick med Frida på hennes jobb.

Har käkat ungefär 250g k, 240g p, 40g f = ca 2320kcal. Känns som en bra nivå, kan nästan ligga lite högre (om jag fortsätter med cardion) utan att lägga på mig ”dålig” vikt.

Denna vecka kommer jag prova mig fram med kosten, inte vara superduperstrikt, men känna efter hur mycket kolhydrater jag kan äta utan att det ”slår över.” [/b]

Nu e det gonatt :emo-thumb

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.