Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 juli, 2006 at 09:24 #982816Anonym anvandareMember
Tjena Linn!!
Åhhh, jag vill oxå köra marklyft… Men min rygg pallar inte det riktigt ännu, *grrr*.
Jasså det var du som tuffade med Frida igår!! Gick det bra?Jätte fint att det känns som en bra nivå du ligger på, hoppas du vågar testa högre oxå. För känns det inte bra så är det ju bara att ändra tillbaka!! ( En ny erfarenhet jag lärt mig sen senaste tiden!) Bara för att man gör/gjort något man ej trivs med så är det inte försent eller ”förstört”, man är ju sin egen chef! Tog lång tid innan jag insåg det och slutade upp med att ge upp varje gång jag stötte på motstånd!
Oj vad jag svamlar… Sorry!
Tycker du e jätte duktig!!
Go morron BTW!!18 juli, 2006 at 10:38 #982817Anonym anvandareMemberE Ska bli mucklig! wrote:Tjena Linn!!Åhhh, jag vill oxå köra marklyft… Men min rygg pallar inte det riktigt ännu, *grrr*.
Jasså det var du som tuffade med Frida igår!! Gick det bra?Jätte fint att det känns som en bra nivå du ligger på, hoppas du vågar testa högre oxå. För känns det inte bra så är det ju bara att ändra tillbaka!! ( En ny erfarenhet jag lärt mig sen senaste tiden!) Bara för att man gör/gjort något man ej trivs med så är det inte försent eller ”förstört”, man är ju sin egen chef! Tog lång tid innan jag insåg det och slutade upp med att ge upp varje gång jag stötte på motstånd!
Oj vad jag svamlar… Sorry!
Tycker du e jätte duktig!!
Go morron BTW!!Hej Elina!
Gick jättebra på Natilus! (tror jag, fråga Frida )
Jag kommer följa dig oxå och se till att du äter upp dig!
Tack för titten :emo-thumb18 juli, 2006 at 18:41 #982818Anonym anvandareMemberHalloj där!
Blev det någon skjuts ner till GBG nästa helg? Kan ju inte missa tillfället att säga hej till dig ”på riktigt” ju!
Och hittade du någon sovplats?18 juli, 2006 at 19:13 #982819Anonym anvandareMemberska du med eller
18 juli, 2006 at 19:23 #982820Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ska du med ellerHar inte bestämt än.. har ni plats i bilen då?
18 juli, 2006 at 19:37 #982821Anonym anvandareMemberDagens pass på Nautilus blev Bröst/axlar! [/b]
Bröstflyes maskin 4*10
Pressar i maskin 5 *10
Flyes på bänk 3*8-10
Framåtlutande hantellyft 3*10
Pressar bakom med stång, lätt ca 2*15reps.
Liggande drag i cablecross 4*10-1220 minuter crosstainer.
Testade att käka lite snabba kolisar + protte före/under passet och det gick faktiskt skitbra! :emo-thumb
Gillar maskinerna här på Nautilus, fast jag har inte lärt mig alla hundratals… men det tar nog inte långt tid
Frida tränar med Lizard just nu. Hon är bäst, ”chefen”
18 juli, 2006 at 20:05 #982822Anonym anvandareMemberHallå hallå!!
Tror säkert att det gick kanon!!Verkar ju fått till ett bra pass oxå! Vad bra att det kändes bra med kolisarna och prottet oxå! Kanske nåt man ska testa!
Har aldrig testat nautilus, e lite nyfiken asså.
Bra, håll koll på mig!! Ska göra det samma!
Hoj!18 juli, 2006 at 22:14 #982823Anonym anvandareMemberLinn wrote:Har inte bestämt än.. har ni plats i bilen då?ja vi har plats :p
19 juli, 2006 at 08:47 #982824Anonym anvandareMemberVanessa: I´m in! :emo-thumb Kan du PM:a ditt nr?
CamillaJ: Jag tror det Sover hos syrran. Vi ses!
E ska bli mucklig: Nautilus är underskattat.. även jag hade fördomar
19 juli, 2006 at 13:14 #982825Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Glöm inte ringa Jyri!!!
KRAM! Hör av dej om du är på prom kl 15 (kanske Jossan vill med??)
Ps, du är duktig på jobbet Kommer bli jättebra[/b]Tack
Jag fortsätter ringa..
Tränar nog lite sen, vi kan promma imorrn! Jossan slutar 17 varje dag, kommer inte hinna hit så ofta tror hon.. hon kommer köra på Delta mest.
Men på lördag, då blir det armar20 juli, 2006 at 01:52 #982826Anonym anvandareMemberIdag blev det ARMAR i nautilus-maskiner. Fattar nada än så länge, men det tog grymt bra!! Och utan Ont någonstans !!
30 minuter cardioIdag är jag GLAD!! Fixat ett en lgh 100meter från Frida i värsta grymma området Hammarby Sjöstad!!
Grymt nöjd! Värsta dietparet kommer vi bli!!Hade inte slagit till så fort, om det inte vore för Frida och Magnus som övertygade mig om att det var schysst och bra!
Puss på er!20 juli, 2006 at 09:51 #982827Anonym anvandareMemberGrattis till nya lyan!! Faan va kul!!
Nautilus låter ju mer och mer lockande, har oxå hört att man fattar nada i början men att det tar bra!
Ha en bra dag!
20 juli, 2006 at 10:19 #982828Anonym anvandareMemberVa sköj Laides;)
20 juli, 2006 at 10:34 #982829Anonym anvandareMemberKul, kul
Kommer det att bildas ett
Linn-Björn & Frida-Marie De två BiffarnasTeam nu??
Ni kommer att bli oslagbarar! :emo-thumb21 juli, 2006 at 00:20 #982830Anonym anvandareMemberTorsdag 20/7 och dietstart 2. [/b]
Jag tror jag är motiverad nu!Dagens intag:[/b]
140g k, 160g p, 40g f = 1560kcal.
Tänkte inte börja såhär lågt men idag blev det så… kommer börja dieten på 200g k, 200g p och 50g f = 2050kcal[/b]Dagens träning:[/b] Morgonpromme 1h. Ben 50 min + 20 min cardio.
Promenad 70 minuter med Frida och Lizard.Imorrn är det Rygg och på lördag armar :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.