Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 juli, 2006 at 19:11 #982876Anonym anvandareMember
Tack chefen 😮
AXLAR/MAGE[/b] + 18min cardio (kör mer ikväll)
Skitbra pass!! Kändes grymt, sjukt bra pump och bra tempo passet igenom!Liggande drag i cc, 5 set m lång rörelsebana & 4 set med kort!
Hantellyft åt sidan 3*10
Axelpressar i maskin 5*6-8
Sidolyft i maskin 3*8-10 + 2 dropset.
Mage i ”crunchmaskin” 3*maxSka strax iväg och kompensera för den uteblivna prommen imorse :emo-thumb
31 juli, 2006 at 22:02 #982877Anonym anvandareMember65 minuters kvällscardio.
Imorrn är det lite mer mat
31 juli, 2006 at 23:30 #982878Anonym anvandareMemberVad har du för typ av problem med hälarna? Om det handlar om sprickor etc kan jag varmt rekommendera Scholls nya kräm som heter just Kräm för spruckna hälar. Jag har haft jättemycket problem med mina fötter, men den här krämen håller verkligen vad den ”lovar”. Resultat på bara ett par dagar.
För övrigt tycker jag du verkar helt suveränt duktig med träning och mat – en ”sann” BB-brud :up:
1 augusti, 2006 at 00:01 #982879Anonym anvandareMemberJa, Linn är, hur konstigt det än låter, karl för sin hatt. Redigt koncentrerad och seriös i träningen – verkligen. Fötterna kanske vi ska snoka lite i du och jag Linn? Jag tror jag har en idé…
Till deffen och dina godiskrascher kommer jag upp med lite intressanta alternativ i veckan (kolla med Frida som tjuvsmakat..)
…och nu blir det reklamfilm….
Jag lovar dig en burk minosel® mot plufsigheten så fort första batchen anländer till mig i nästa vecka. 33% natriumklorid och höga doser kalium, magnesium, kalcium, zink och lite folsyra tror jag passar bra i stället för att utesluta salt helt?Frida och jag har sprungit om varandra av snarlika anledningar, men i morgon äger jag henne.
Godnatt på dig
Lizard
1 augusti, 2006 at 14:52 #982880Anonym anvandareMemberTisdag 1 augusti[/b] och dietstart för min granne tillika chef
Idag drog hon med mig ut på en promenad kl 5- på min lediga dag!
70 minuter.[/b]Frida börjar dieta idag- och jag har min ätardag :p
Körde hamstrings/biccar[/b] idag. Hinner inte redogöra för passet, men det blev en timmes styrka, 3 övningar för baksidan och 3 för biceps. Bra pump! + 20 minuters cardio
Sedan har jag smällt i mig en hel del gott idag 😮 och magen e lite upprorisk..
-2kg denna vecka! Är tillbaks på 65kg och 10kg kvar…. GO!!
1 augusti, 2006 at 18:35 #982881Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Jag är nog inte gjord för så tidiga morgonprommar Linn. Jag är helt slut trots ”powernap:en” får bli eftermiddags och kvällsprommar eller morgonprommar på humana tider…. Jag ska köra ett pass vid 17, sen blir jag kvar och jobbar lite till -kommer du in vid 20 så kör vi pass 2 då? KRAM ps, jag fick byta nick för de snälla modsen :nodJag är oxå seg… och nu är det är bara så sjukt varmt.. och det blir tusen gånger värre när man käkar på..!!
Men jag kommer förbi sen och kör pecs med dig! :aggresiv:
1 augusti, 2006 at 19:04 #982882Anonym anvandareMemberVill se lite bänk rekord ikväll nu då tjejer
1 augusti, 2006 at 23:58 #982883Anonym anvandareMemberIkväll blev det BRÖST [/b] med Frida. Vi körde följande övningar:
*Lutande hantelpressar
*Pullover på bänk
*Flyesmaskin
*cablecross nedifrånGick rätt bra! :emo-thumb
2 augusti, 2006 at 10:50 #982884Anonym anvandareMemberONSDAG 2 AUGUSTI[/b]
80 minuters mogonpromme.
Idag är det VILA (ev triccar med Frida och Lizard) och BODYPUMP ikväll Mitt absolut första pass- någonsin! Hur ska detta gå?!
KOSTEN: Lågdag[/b]
K, P, F 70, 220, 502 augusti, 2006 at 11:15 #982885Anonym anvandareMemberHihi, vad roligt! Berätta hur bodypumpen gick. Jag fick en chock att jag inte kunde ta så mycket vikter i början. Det blir ju en helt annan träning.
Iallafall…lycka till med att bli stenhård till december!
2 augusti, 2006 at 13:58 #982886Anonym anvandareMemberLinn wrote:ONSDAG 2 AUGUSTI[/b]80 minuters mogonpromme.
Idag är det VILA (ev triccar med Frida och Lizard) och BODYPUMP ikväll Mitt absolut första pass- någonsin! Hur ska detta gå?!
KOSTEN: Lågdag[/b]
K, P, F 70, 220, 50Skitkul med bodypump tycker jag .. men som sagt, det är lätt att underskatta vikterna.
Är det något du skall lära dej för att själv lära ut sen?2 augusti, 2006 at 20:15 #982887Anonym anvandareMemberIdag på vilodagen blev det TRICEPS[/b] och det gick riktigt bra faktiskt!
Jag hakade på Frida och Lizard (även om han inte riktigt gillade det *s*)Först 20 minuter cardio och lite käka..
Pushdowns brett grepp 4* 8
Liggande tricepspress (á la Lizard) bakom huvudet 4*4-7 typ (finns filmbevis)
Pushdowns med v-grepp/smalt 3*8
Pressar ovan huvud m hantel 3*8-10Körde rätt tungt idag och det var skoj att köra med er! Även om jag precis haft ätardag och var slät som en säl (att köra med Frida gör inte precis saken bättre)
Sedan BODYPUMP
Jo det gick väl OK men alla skador gjorde sig påminda axlar och fötter ville inte riktigt och instruktören trodde jag mesade :ike:
Jag kommer nog inte köra fler pass, jag gillar inte riktigt det där med att ta order, (bara från dig chefen ) iaf inte när det gäller träningen.
Råd och tekniktips uppskattas- absolut! men på pumpen är det ”gör så- punkt”. Träna vill jag göra på MITT sätt…Ingen mer promenad ikväll, för nu har jag inte gjort annat än tränat idag..känns det som.
ps. jag fick smaka en JÄTTEGOD proteinkaka från Optimum Nutrition (31g k, 20g p, 9g f/100g) av Lizard = :emo-thumb
2 augusti, 2006 at 21:39 #982888Anonym anvandareMemberHahahaha..det sista var smygreklam som heter duga! :p Men visst är de sjukt goda?! Jag gillade att köra triccor med dig Linn – lovar *inte gilla att du har lika stora armar som Lizard* . Jag var ur slag och Frida lite stukad. Men imorgon är det påkar som gäller. Tills alla blivit snälla så blir det ingen mer film – det har Frida och jag tummat på. Vi får väl filma dig i stället. :nod
Lizard
2 augusti, 2006 at 22:17 #982889Anonym anvandareMemberHärligt med en chef som sliter upp dig på en ledig dag kl 05.00:|
Sån chef borde alla ha någon gång ibland :emo-thumb
Hoppas allt är bra med dig Linn.
MVH/ Pillan2 augusti, 2006 at 23:07 #982890Anonym anvandareMemberLizard wrote:Hahahaha..det sista var smygreklam som heter duga! Men visst är de sjukt goda?! Jag gillade att köra triccor med dig Linn – lovar *inte gilla att du har lika stora armar som Lizard* . Jag var ur slag och Frida lite stukad. Men imorgon är det påkar som gäller. Tills alla blivit snälla så blir det ingen mer film – det har Frida och jag tummat på. Vi får väl filma dig i stället.Lizard
Men snälla sluta inte filma inte filma mig, jag ville ju bara vara med i eran träningsfilm. Det är ju Frida som är huvudpersonen!
Du e förressten inte dåligt stark i triccarna du :emo-thumbVill du lägga upp en liten filmsnutt i min journal oxå? 😮
ps. chokladen var jättegod, men vet du, Frida höll på att sno min bit :nono:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.