Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 705 total)
  • Author

Vet du vad som är så bra med Fridas filmer? Jo, för att hon inte kör ”lätt-och-strikt-med-silverhantlar” utan dyngar på så hon håller på att flyga ur skorna. Och det är det jag gillar med dig med Linn, du kör så det ångar om det. Egentligen skulle vi slå samman era trådar.

Lizard

den där kakan äter jag på mina lugna ätardagar linn!! :)

har tre lådor hemma med såna :)

Lizard wrote:
    Vet du vad som är så bra med Fridas filmer? Jo, för att hon inte kör ”lätt-och-strikt-med-silverhantlar” utan dyngar på så hon håller på att flyga ur skorna. Och det är det jag gillar med dig med Linn, du kör så det ångar om det. Egentligen skulle vi slå samman era trådar.

Lizard

Du säger att jag borde överge silverhantlarna?;)

Andreas Guiance wrote:
    Du säger att jag borde överge silverhantlarna?;)

Nej Andreas, de klär dig så chict tillsammans med din lamé-klänning och dina glittriga pumps. Btw, ses vi i ”transor-som-tränartältet” på Pride idag som vanligt..?

:P

Lizard

Hello 😮 du har ett litet pm :)

mmm, älskar oxå de kakorna. Jag brukar äta det som mellanmål när jag är i skolan – perfekt med en kopp kaffe till.

Ett strömavbrott har slagit ut mitt internet :(

Har kört på varje dag, tungt, och det har gått riktigt bra! Ungefär 3 timmars cardio/dag. :emo-thumb

Skriver mer senare..

Lizard wrote:
    Och det är det jag gillar med dig med Linn, du kör så det ångar om det.
    Lizard

Jepp, det har jag fått erfara och det håller jag också med om. :)

Lizard wrote:
    Nej Andreas, de klär dig så chict tillsammans med din lamé-klänning och dina glittriga pumps. Btw, ses vi i ”transor-som-tränartältet” på Pride idag som vanligt..?

:P

Lizard

You know it!8)

Torsdag 3/8: VADER 3 övn, 9 set. Cardio: 2,5h.

Fredag 4/8: Pass 1 RYGG 60min Pass 2: AXLAR 45min Cardio: 2h.

Lördag 5/8: BEN 50min. Cardio: 90 min morgon, 30 min e trän + 1h kväll.

Söndag 6/8: VILA. Morgonpromenad 75 minuter och troligen en kvällspromenad efter jobbet.

KOST fredag-söndag: lågkolis/högfett.

Nästa vecka är målvikten 64kg.
    Kör på låga kolhydrater hela veckan för att försöka tappa vikt lite snabbare.
    Jag kommer väga mig torsdag samt söndag. Ätardag endast om jag gått ner som planerat.

Planerar du att ligga på ”exakt” samma (låga) kolisintag de närmaste dagarna eller varierar du uppåt/nedåt? *nyfiken* :)

Agnes wrote:
    Planerar du att ligga på ”exakt” samma (låga) kolisintag de närmaste dagarna eller varierar du uppåt/nedåt? *nyfiken* :)

Japp. Kommer ligga på max 50g kolhydrater hela nästa vecka, dvs tom 13/8.

och vad händer sen linn??

20 g fram till december??

du är en kämpe du! :)

Tjena Linn!

Sofie här. Länge sedan man såg dig på energiverket nu. Kikat lite på din tråd, det verkar ha hänt en hel del i ditt liv och på träningsfronten. Kämpa på. Jag och Pernilla kommer och kikar på dig i GBG sedan.
    Kom förbi energiverket och kör ett pass nån dag vettja :up:

Kram sålänge!

Glömde: Kakan – var det ON mor´sos?, i så fall….var fan köper man? Fick tre lådor (45 kakor typ) en gång. Det var slut på nolltid. Går ju ej att köpa i Sverige vad jag vet…

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.