Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 augusti, 2006 at 17:17 #982906Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:och vad händer sen linn??
20 g fram till december??
du är en kämpe du!
Jag skrev ”veckan ut” inte fram till december din tok :p
Kommer öka kolhydraterna och ligga på 120-150g/dag om vikten fortsätter nedåt. Annars måste jag tyvärr ta till lågkolisdagar igen. Vill helst inte det, för det triggar sötsuget galet mycket och jag har tyvärr inte samma disciplin som jag haft förut…
6 augusti, 2006 at 17:28 #982907Anonym anvandareMembersboije wrote:Tjena Linn!Sofie här. Länge sedan man såg dig på energiverket nu. Kikat lite på din tråd, det verkar ha hänt en hel del i ditt liv och på träningsfronten. Kämpa på. Jag och Pernilla kommer och kikar på dig i GBG sedan.
Kom förbi energiverket och kör ett pass nån dag vettja :up:Kram sålänge!
Glömde: Kakan – var det ON mor´sos?, i så fall….var fan köper man? Fick tre lådor (45 kakor typ) en gång. Det var slut på nolltid. Går ju ej att köpa i Sverige vad jag vet…
Hej Sofie!
Jag har sagt upp kortet på Energiverket, börjat jobba på Nautilus i Hammarby Sjöstad :emo-thumb Kanske kommer och kör nåt pass innan kortet går ut.Jepp, kakan är morsos. Vet att det säljs på [http://www.muskelbyggarn.com http://www.muskelbyggarn.com]
Ha det bra o kör hårt!
kram6 augusti, 2006 at 18:17 #982908Anonym anvandareMemberLinn wrote:Jag skrev ”veckan ut” inte fram till december din tok :p…
tänkte väl…jobbigt annars…du vill ju inte gå in i väggen en gång till
sötsug är inte bra! :nono: försök undvik det så slipper du ha såna grymma ätardagar oxå ju! :up:
6 augusti, 2006 at 21:14 #982909Anonym anvandareMemberBeställningsdax med andra ord. Grejjen är att de har så sjukt bra sammansättning jämfört med andra bars. Helt sjukt bra. Mmm..kommer nog köra en rejäl beställning….
TACK! Kör hårdast så är du hårdast snart…7 augusti, 2006 at 06:54 #982910Anonym anvandareMemberSöndag 6/8 [/b]
75 minuters morgonpromenad
10 min Natural Runner + 20 minuter biceps. 3 kabelövningar 3*6-8/övn.
Kvällspromenad 40 minuter.K:30- 120
P: 280- 1120
F: 70- 630
KCAL: 1870Jag vet att jag skrev vila, men jag kunde inte hålla mig.. 😮
7 augusti, 2006 at 07:59 #982911Anonym anvandareMemberBra jobbat Linn!
Fattar inte hur du orkar träna så mycket med så lite kolhydrater i kroppen.
Själv skulle jag gå in i väggen redan efter en dag på din diet men det är väl kanske olika hur bra man klarar av ett minimalt intag av kolhydrater.
Riktigt starkt av dig :worship: , kämpa på nu så vi får se dig i topp form i december :up:7 augusti, 2006 at 08:02 #982912Anonym anvandareMemberKolhydrater: MINIMALT Endast efter träning (riskakor) och det som finns i proteinkällorna, max 50g/dag.
Protein: MYCKET ca 250gram/dag. Främst kyckling/kött/tonfisk/ägg och i viss mån cottage cheese/ kesella.
Fett: Minst 60g, försöker använda mig av 3-4 olika fettkällor/dag. Fiskolja, solrosolja, oliver, krossade linfrön och solrosfrön.
Såhär kommer dieten se ut en vecka framöver. Jäkligt påfrestande (man blir trött) men ett slags test från min egen sida. Om jag inte klarar det mentalt att ligga lågt på kolhydrater EN vecka, så kommer jag heller inte orka ta mig hela vägen fram till tävling.
Journalen är viktig, då jag vet att det är många som håller koll på mig. Jag behöver pressen!
Idag blir det Bröst/triccar[/b] efter jobb! :emo-thumb7 augusti, 2006 at 09:04 #982913Anonym anvandareMemberJepp, vi är många som håller koll på dig!! :nod Du kommer klara det galant tjejen. :up:
7 augusti, 2006 at 18:10 #982914Anonym anvandareMemberLinn…har du inga nya bilder på formen? Nyfiken ju, länge sedan man såg dig nu…
9 augusti, 2006 at 00:22 #982915Anonym anvandareMember..och ett triceppass från förra veckan.
[youtube=q8yUEg71Gz8]
Linn har hyggliga stekar onekligen.
Frida har på bara två pass fått koll på liggande tricep-pressar runt huvudet. Inte illa. *sen ska vi bara få bort pt-stilen på tricephissarna*Lizard
9 augusti, 2006 at 10:31 #982916Anonym anvandareMemberHej Linn! Har lite koll på dig o Frida. Kul att läsa om hur det går för er. Man blir väldigt inspirerad, roligt att se er på film också. Synd bara att det är vilodag idag….får vänta tills i morgon. Kämpa på med träning och diet!
9 augusti, 2006 at 16:23 #982917Anonym anvandareMemberHöjdpunkten är ju nästan när Linn drar av en spontan krabba; hälften av alla bilder på mig från släktträffar, fester osv är just i den posen:D
Skillnaden är bara att Linn ser grov ut när hon slår den:( [/b]
9 augusti, 2006 at 16:59 #982918Anonym anvandareMemberOkej, det här är totally OT, men MY GOD vilken snygg gympolare (Jimmy) ni har då
9 augusti, 2006 at 17:59 #982919Anonym anvandareMemberOnsdag 9/8[/b]
Morgoncardio
Promenad 30 min
Crosstrainer 30 min
Trappmaskin 20 min+ baksida lår 15 minuter :emo-thumb
GYM: Framsida ben + mage/bål ca 50 minuter.
Snart mer cardio med FridaHinerinte skriva nmer nu rycker fridaimig
10 augusti, 2006 at 07:05 #982920Anonym anvandareMemberDu blev jätte söt Linn! :emo-thumb
Heja Frida! Bra jobb där
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.