Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Hård i december – biffen tar nya tag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2006 at 09:03 #982921Anonym anvandareMember
Måste bara tillägga att jag är imponerad av dina axlar, riktigt snyggt!
10 augusti, 2006 at 09:06 #982922Anonym anvandareMember:emo-thumb Shit, det blev ju skitbra!!!
Du verkar ju vara bra på sånt där FridaJo, visa honom det du;) synd att ni bor i Sthlm bara:(
10 augusti, 2006 at 09:46 #982923Anonym anvandareMemberShit vilka köttklubbor till armar du har Linn, mkt najs :emo-thumb
Frida… riktigt najs jobbat me hennes hår! Men själv tycker jag du ska sluta me såndär löjlig huvudbonad som du jämt har 100ggr snyggare utan!
10 augusti, 2006 at 10:22 #982924Anonym anvandareMemberDet blir många tummen upp här; film, make-over och klubborna. :emo-thumb
10 augusti, 2006 at 13:47 #982925Anonym anvandareMemberJäklars Linn vilka armar du fått
Kul med lite film oxå.Det rockar att se tjejer köra HÅRT
Tack för ER INSPIRATION :emo-thumb10 augusti, 2006 at 16:19 #982926Anonym anvandareMemberGryyym Look Linn:)
Hur går träning o diet för dig? Hoppas allt e bra med dig. Jag har köpt kort på Worldclass nu:)
Jag är ledig nästa vecka, kanske du har tid för ett pass nån dag eller kväll?
kramen
10 augusti, 2006 at 22:56 #982927Anonym anvandareMemberSnygg makeover och grova klubbor!
10 augusti, 2006 at 23:29 #982928Anonym anvandareMemberHärligt Linn – både filmen o frissan!!!!
Du kör så det ryker ser jag…. Jag gillade din krabb-pose bäst!!! :bb:11 augusti, 2006 at 12:21 #982929Anonym anvandareMemberStort tack till alla som skrivit!
IGÅR blev det två pass + 2,5h cardio.
BRÖST/AXLAR 60 min. + BICEPS/MAGE 35 min.Fredag: [/b]
Promenad 70minuterVILA STYRKA + cardio. Trappmaskin 25 min + crosstrainer 20 min. Härligt tufft pass!! 500 förbrukade kcal :emo-thumb
11 augusti, 2006 at 12:32 #982930Anonym anvandareMemberDu blev kanonsnygg i håret Linn!! :up: [/b]Är sugen på att göra en liten makeover jag med, men det får vänta till den 25e…[/b]!
11 augusti, 2006 at 12:41 #982931Anonym anvandareMemberI like the new look alot better :p
11 augusti, 2006 at 14:23 #982932Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Annars gör jag det kostnadsfrittÅhh, vore ju toppen!! Säg till när du kommer till Göteborg.
12 augusti, 2006 at 09:38 #982933Anonym anvandareMemberSorry Emelie.. när Frida kommer till Göteborg ska hon TÄVLA, då finns inte tid för sånt ”tjejeri” på nån annan är huvudpersonen själv
12 augusti, 2006 at 09:52 #982934Anonym anvandareMembersnygg frilla och grova armar!!!
12 augusti, 2006 at 19:10 #982935Anonym anvandareMemberIdag har jag avverkat 70 minuters morgonpromenad samt ett
hamstrings- och tricepspass på 45 minuter + 30 min trappmaskin.
En timmes promenad ikväll är inplanerad.Träningen är askul och går verkligen skitbra just nu!! Jag trivs otroligt bra i nya lägenheten och jobbet är verkligen hur kul som helst!
Jag älskar att hjälpa folk med träningen och dela med mig av det jag kan och jag har redan utvecklats som person på den korta tid jag jobbat på gymmet.
Stämningen är kanon och jag trivs så jäkla bra här i Hammarby Sjöstad.Det som är jobbigt och tar emot är själva dieten. Det känns TUNGT. Det spelar ingen roll hur jag vrider och vänder på det, motivationen är inte vad den en gång varit.. tyvärr Jag vet inte om jag omvärderat saker i livet eller vad det är, men all disciplin är som bortblåst.
När jag pratar med folk säger jag att jag ska tävla, ”om jag orkar dieta och hinner ta mig i form.” Min osäkerhet förvånar mig, men den talar sitt tydliga språk. Jag trodde aldrig jag skulle säga något sånt. Men jag vet ärligt talat inte om jag pallar.Var är den Linn som var så dedikerad byggningen? Som cyklade och delade post i snöstorm till sent på kvällen men alltid tog sig till gymmet efteråt?
(även om det var en halvtimme till stängning och kroppen skrek av utmattning.) Som tränade stenhårt, räknade varje kalori och aldrig fuskade med dieten? Vart kom den drivkraften ifrån och var har den tagit vägen?Veckan har varit tung och jag har hållt dieten hyfsat, men igår kväll åt jag glass och choklad. Det var inte planerat och är inte försvarbart, jag vet. Förlåt mamma, som sett fram emot tävling, nu kanske det inte blir nåt..
Frida säger alltid att jag bryr mig för mycket om vad andra tänker och tycker. Det kanske jag gör. Inget jag reflekterat över dock. Och visst skulle nog folk förstå, huvudsaken är väl att man mår bra.
Kanske kan jag finna tillfredställelse utan att behöva pressa mig i form? Kanske har jag börjat värdera om tävlandet? Träningen kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat och själva byggandet kommer jag definitivt inte lägga ner. Kanske behöver jag bara ett långt break från allt vad tävling och diet heter?? Ja det är mycket som snurrar i huvudet just nu…
Skriv gärna några rader vad ni tycker. Det uppskattas.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.