Hård i december – biffen tar nya tag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Hård i december – biffen tar nya tag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 705 total)
  • Author
    Frida-Mari wrote:
    Linn, du är en otrolig envis och målmedveten donna! Du är ett bra föredöme!! Jag ska definitivt kika tillbaka i denna journal då jag själv börjar dieten (dvs om jag får ordning på poseringen och ens kommer till start vill säga…)

Tack vad snällt sagt.. ;)
    Klart du kommer till start!! Kommer pusha dig nå grymt, för vi hamnar väl på samma gym snart?! :emo-thumb

LADDAR- & ÄTARDAG![/b]
    Kommer skriva upp vad jag äter här, för att sköta mig hyfsat. Lovar dock inget, eftersom kroppen skriker efter energi!! Förra onsdagen spårade ur och då hade jag inte legat så fasligt lågt på kcal. Men så är jag ju galen i sötsaker oxå.. 😮

Började äta tidigt imorse, då jag hade skitsvårt att sova pga lite rossliga luftrör (blir oftast värre om man har astma.)
    Sjukskrev mig från jobbet idag pga ”förmodad lunginflammation” (vilket jag trodde) men som sagt, det är förhoppningsvis nåt helt annat.
    Mår faktiskt bättre redan, det verkar som det bara är när jag lägger mig ner som jag får problem med andningen.. :what:

Morgonpromenad 75 minuter.

Min ätardag (bäst att kalla det så ;) ) har hittills bestått av:
    * 2 Probar apple/smoothie från Eiselt (de godaste barsen som finns!!)
    * 100g Havregryn (gröt) m chokladprotte, 185g naturgodis/torkade frukt, 100g banan och 3 MEGASTORA Tekakor m smör.
    * 50g ris m kanel + 100g skivad banan.
    * 3 delicatobollar

uppdateras senare idag med allt käk samt planerad träning och diet framöver.

Vi vill se ditt 8-pack igen, Linn! :up:

LITE STATS:

Nuvarande vikt: 65,6kg [/b]
    Längd: 1.59cm

Målvikt: 54kg[/b]

29/5:
    Kaliper 3-punkts-mätning: 17,4%[/b]
    Arm: 12mm
    Mage: 13mm
    Framsida lår: 17mm

DELMÅL 31/6:
    – Vikt: 62kg
    – Kaliper:

Efter att ha fått min nya digitalkamera har jag nu tagit lite bilder : och insett att jag inte kommer hinna bli hård till Oktober eller… det kommer iaf bli jäkligt tufft!! ;)

Ska hälla i mig lite kaffe och gå ut på en lååång promenad….

(ursäkta bildkvalitén, har inte riktigt lärt mig kameran än)

Shit du är ju grym tjejen! Skulle inte tacka nej till
    att få dina muskler, haha! Du kommer fixa det,
    oroa dig inte! Du är envis som få och målmedveten
    som satan! Det här grejjar du!!!

Kör hårt!!!
    :yahoo:

😮 Det kommer fler bilder… ska bara få ordning på kameran…

Linn wrote:
    😮 Det kommer fler bilder… ska bara få ordning på kameran…

låter skitbra det!!

Linn, hur verkar kameran? Ifall du säger ok, så beställer jag nu!!

Silvia wrote:
    Linn, hur verkar kameran? Ifall du säger ok, så beställer jag nu!!

Skulle inte rekommendera dig att köpa den, batterierna dör efter 5 minuters fotning typ.. sedan beställde jag inget minneskort! Trodde det gick med dem jag redan hade… Jag skulle köra på en Nikon om jag vore dig, min gamla var kanon! ( vet inte vad den kosta, fick den i present)

Yes, nu har jag hällt i mig kaffet och ska ut och springa några varv kring kvarteret..!

Först lite bilder som jag lovade.. Såga mig nu riktigt så jag blir motiverad att köra hårt som fan fram till SM!
    Visst har jag lagt på mig muskler.. men nu handlar det ju om att bli av med fettet oxå.!!

Here we go..

Men ta inte då…

Frida-Mari: tack, nu gör du mig generad 😮 Tar åt mig för biff ;) ska bara bli hård oxå. Har visserligen grejat det förut men har en känsla av att det kommer bli extra tufft den här gången… Jag kommer nog behöva din peppning!! Tar gärna nån promenad ihop. PM:ar dig :friends:

Katti: Klart jag ska greja det!! Det måste jag!!
    Du kan få lite av mina muskler om du lovar att jaga mig tills jag blir hård! ;)

du har förbättrat din rygg-vidd ser det ut som linn!! bra jobbat!!! jag vill oxå ….hur har du gjort ? ;)

räknar du med att tävla i -57 eller??

Linn wrote:
    Katti: Klart jag ska greja det!! Det måste jag!!
    Du kan få lite av mina muskler om du lovar att jaga mig tills jag blir hård! ;)

It’s a deal! :emo-thumb

Det ser kanonbra ut! Det syns verkligen att du har fått
    mer muskelmassa! Vilka grymma lats! Du kommer se
    asbra ut på scenen, inga tvivel om det!!!
    Shit alltså, man blir ju jävligt peppad att fara
    och biffa järnet på gymmet! :yahoo:

Kör hårt tjejen, visa vad du går för!!!
    :bb2:

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 705 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.