Henrik Bygger om!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author

Bra HenDrik!!!
    Nu ska du följas!!!
    Kommer att slita med dig till gymmet snart och peppa dig som tusan!!!
    ;)

Kör hårt! Schyssta bilder!!![/B]

Det är fint att du är på gott humör igen kompis, nu blir det hårdträning som gäller. Skönt att man har fått sin träningskompis tillbaka!

Najs, kör hårt nu =) Armarna såg bra ut!
    Skymtade lite bristningar med :up:
    That´s the way to go! :)

Har en massa bristningar jag med, inte så kul kanske.
    Men bevisar väl att man kämpat hårt antar jag =)

Grymt kul och väldiiigt inspirerande att se att du har kommit igång igen :emo-thumb

:D as nice att vara tillbaka eller;) 120 i bänken pumpar du inte på de längre gått ner dig under vilan pojk.. ähh de återhämntar du lika snabbt som de är sagt ;)

stor o stark kille.. ler =D

Du skriver bra i din blogg och sett till bilderna verkar du vara rätt bra på att få resultat av din träning också! Kör på nu! :emo-thumb

MVH, Agnes

Passar på att titta in här och ge dig en
    lyckospark! Härligt att du har fått tillbaka
    träningslusten!!!
    Kämpa på, ha kul och ge järnet!!!
    :yahoo:

bänken imorgon:P bänkade 70 7-8 gånger sisst höll inte räkningen så nu är ja snart uppe på dina 100″angeleyes”..

ser bra ut äter chips och kollar på nu när man är under vila:( nere i svacka nu blää!!!får inte träna förrän ryggverken är helt borta får inte ens anstränga mig lite. men doktorn sa att ja skulle ut och gå.. helvete heller tänker inte förbränna never!!:) men kommer bli fin sen när man kan träna igen.

Bra HenDrik!![/b]
    Är stolt över din omställning!
    Lovar se till varje morgon att du kommer upp och käkar frukost!!:nod

Kör hårt nu!!
    Och ÄT!!!

Fint de kompis! :D Imon kör vi hårt och då kan jag ta lite bilder :)

hur går de annars då? själv så ligger man under vila nu blää!!! ja vill ju hinna ifatt dig i vikterna snart:( men men bänkar ja 80 innan sommaren är slut vilket inte borde vara några problem så äre lugnt. väger 67 nu btw as nice 70-75 innan sommaren är slut äre tänkt ohh va feta vi kommer vara tillsammans:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.