Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Höstjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 september, 2006 at 13:07 #945914Anonym anvandareMember
Tänkte köra igång lite seriösare igen och då är det väl på plats med en journal då jag annars ändå kommer sitta och skriva ner passen.
Kan väl lika gärna göra det här.Efter en mängd skador och skit så blev jag less.
Tog paus med både kost och tränade väldigt sporadiskt en period.
1-2 pass i veckan kanske.
Rasat ordentligt i vikt.Ingen aning om mått el. vikt då jag inte vågar väga mig
Midjan var iaf på 90 cm sist.Slänger upp senaste bilden jag tog innan pausen.
Fokus blir iaf på att söka mer kontakt, högre repsomfång överhuvudtaget.
Tvingar mig själv att inte bry mig spec. mkt om vikterna för att förhoppningsvis inte gå i bitar igen.Förra veckans bröstpass blev det iaf 10-11 rep på 140 i bänkpressen.
Igår pyramid i benböjen, var bara uppe till 150 och ett par långsamma reps.
Idag axlar och 9 rep med 44 kg hantlarna plus lite flum träning för ryggen.Kommer byta gym så det är lite osäkert med träningsupplägget.
Flyttar till Luleå om 2 dagar sedan blir det nytt träningsupplägg när jag väl kommer igång där och sett gymet.11 september, 2006 at 13:07 #88877Anonym anvandareMember11 september, 2006 at 13:57 #945915Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Yeah! Bort med sommarjournalen och starta höstjournalen! Se till att gå in för träningen mer som du gjorde förr när jag läste din journal, och uppdaterra ofta, så har du i alla fall mig som hejar på dig:):up:Lycka till Lindmark!
Inga problem, men det blir inte riktigt likadan träning.
Inte en massa lågreppare och vikthetsande. Så sett lär nog min journal vara tråkigare än tidigare :p11 september, 2006 at 21:29 #945916Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Inga problem, men det blir inte riktigt likadan träning.
Inte en massa lågreppare och vikthetsande. Så sett lär nog min journal vara tråkigare än tidigare :pÄr nog klokt .
Welcome back.11 september, 2006 at 21:37 #945917Anonym anvandareMembergött lindmark !
roligt att du övervägde till en ny journal,
tvivlar på att denna kommer vara tråkigare :p11 september, 2006 at 22:19 #945918Anonym anvandareMemberHärligt med mer norrländsk power här på body! Good luck, kommer följas!
12 september, 2006 at 07:22 #945919Anonym anvandareMemberFan va nice Linmark att du börjar köra igen.. SOm du säger får du se till att hålla dig hel den här gången..:emo-thumb
18 september, 2006 at 17:25 #945920Anonym anvandareMemberTackar för lyckönskningarna. Har ej haft tillgång till nät så det har ej blivit några uppdateringar.
Gårdagen bestod iaf av ett ryggpass :
Enarms hantelrodd :
16 reps med 62 kgs
11 reps med 62 kgsEnarms sittande rodd :
15 reps
9 reps
5 repsOmvända latsdrag 2 set
Framåtlutande skivstångsrodd 1 set
Omvända cableflyes 3 set
STående reprodd 2 set
Ett antal set mage
IDag körde jag ett benpass plus vader men vikterna nu är så låga så det är löjligt :p
19 september, 2006 at 08:34 #945921Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Tackar för lyckönskningarna. Har ej haft tillgång till nät så det har ej blivit några uppdateringar.Gårdagen bestod iaf av ett ryggpass :
Enarms hantelrodd :
16 reps med 62 kgs
11 reps med 62 kgsEnarms sittande rodd :
15 reps
9 reps
5 repsOmvända latsdrag 2 set
Framåtlutande skivstångsrodd 1 set
Omvända cableflyes 3 set
STående reprodd 2 set
Ett antal set mage
IDag körde jag ett benpass plus vader men vikterna nu är så låga så det är löjligt :p
Var tränar du?
19 september, 2006 at 08:57 #945922Anonym anvandareMemberRestless wrote:Var tränar du?På Inpuls. Hunnit köra 2 pass där hittils.
19 september, 2006 at 09:12 #945923Anonym anvandareMemberLindmark wrote:På Inpuls. Hunnit köra 2 pass där hittils.Alltså i Luleå va? Förresten vad har fört dig til dessa sydliga bredgrader?
19 september, 2006 at 22:22 #945924Anonym anvandareMemberRestless wrote:Alltså i Luleå va? Förresten vad har fört dig til dessa sydliga bredgrader?Japp. Ja jag vart less på Kiruna och samtidigt förenklar det pluggandet för mig.
Har ganska lång tid funderat på att flytta från Kiruna och nu var det dags att göra ngt åt saken19 september, 2006 at 22:30 #945925Anonym anvandareMemberAxlar, trapz, baksida lår
Hantelpress :
8-9 reps med 45 kgs.
Matade reps med 40 kgs.Hantellyft åt sidan :
Reppade 3 setHantellyft framåt :
Reppade 3 setStående rodd brett och smalt 2 set på vardera
Framåtlutande enarmslyft åt sidan i cable 2 set
Hantelschrugs :
REppade 3 set
40 kgs
63 kgs
63 kgsSittande bencurl :
3 setLiggande bencurl :
3 set19 september, 2006 at 23:58 #945926Anonym anvandareMemberRoligt att du är tillbaka mannen. Tror du gör helt rätt i att köra med kontakt och lite fler reps. Tyvärr är det inte alla som håller när de kör för mycket lågreppare (jag är en av dem) Stark är du fortfarande trots lite lugnare tempo.
Se till att undvika skador nu Lindmark och lycka till med pluggandet.Mvh/fortress
20 september, 2006 at 22:15 #945927Anonym anvandareMemberFortress wrote:Roligt att du är tillbaka mannen. Tror du gör helt rätt i att köra med kontakt och lite fler reps. Tyvärr är det inte alla som håller när de kör för mycket lågreppare (jag är en av dem) Stark är du fortfarande trots lite lugnare tempo.
Se till att undvika skador nu Lindmark och lycka till med pluggandet.Mvh/fortress
Tackar! Ska bli intressant att se vad fler reps kan göra för utvecklingen också
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.