Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Inför tävling i vår
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 januari, 2007 at 18:35 #908800Anonym anvandareMember
Så har man avklarat ett benpass så här på årets första dag.
Började med 4 set benspark, 5 set tuuuunga benpress:) , hacklift 4 set och avslutar med sizzy squats 3 set.
Efter att ha hämtat andan lite gick jag och frugan över till baksida ben.
Lårcurl i maskin, stående lårcurl med ”fotbojja” och avslutar med raka marklyft.. alla 3 övningarna 4 set.
Bra pass med mycket blod i benen;)1 januari, 2007 at 18:35 #908801Anonym anvandareMemberprecious wrote:Du är i gott sällskap, vi tränade också och det var en del folk på gymmet även en dag som nyårsafton…man får ju passa på när man har tidGott nytt på dig o bryden!
Tack det samma biffen:up:
Se till att din kille hårdkör nu så han också tävlar snart:nod2 januari, 2007 at 12:56 #908802Anonym anvandareMemberVilodag idag eller? Lite cardio kanske?
2 januari, 2007 at 12:59 #908803Anonym anvandareMember*Linda-Maria* wrote:Vilodag idag eller? Lite cardio kanske?Blir promenader tills man stupar nu:nerd:
2 januari, 2007 at 13:11 #908804Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Tack det samma biffen:up:
Se till att din kille hårdkör nu så han också tävlar snart:nodVi plågade oss igenom ett benpass igår, med drop-set och negativa, det var roligt
3 januari, 2007 at 21:58 #908805Anonym anvandareMemberSå var ett ryggpass avklarat. Dieten har hållit på i 3 dagar och det är roligt än:D
Tror man har det enklare då jag aldrig annars äter ”dålig” mat. Omställningen är inte mycket att tala om.
Nu till passet som gick väldigt bra… oerhört pump i ryggen.
4 set latsdrag
4 set drag till bröstet
4 set stående rodd
4 set enarsmrodd i roddmaskinen
Lade även in 4 set trapzPå vaderna blev det stående vadpress
5 set.I morgon blir det vila och promenad i stället. På fredag blir det tuttar och axlar:nod
4 januari, 2007 at 07:58 #908806Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Vart någonstans tränar du, vilket gym?Lite här och där
Men mestadels på [http://www.apellpower.com/ http://www.apellpower.com/%5D4 januari, 2007 at 12:07 #908807Anonym anvandareMemberVilken klass skall du köra på NOGP? Är du fortfarande junior så lär vi mötas :up:
Lycka till med diet och allt!
4 januari, 2007 at 12:27 #908808Anonym anvandareMemberBerge wrote:Vilken klass skall du köra på NOGP? Är du fortfarande junior så lär vi mötas :up:Lycka till med diet och allt!
Tacka det samma… jag åker in i den långa klassen i CBB
5 januari, 2007 at 18:31 #908809Anonym anvandareMemberBlev ett pass denna fredag fast kroppen skrek vila men lika bra att köra på när man har ångan uppe.
Började med snedbänk i Smith, bänkpress, snedbänk i cable cross och avslutade med flyes på plan bänk.
Passade även på att köra axlarna.
Började med baksidan i cable cross, militärpressar, hatellyft åt sidan och avslutar med lätta, lätta militärpressar i maskin för att pumpa ur det sista.
Helt ok pass men var inte riktigt fokuserad pga av massa strul på jobbet. Bara hoppas nästa pass går bättre.7 januari, 2007 at 19:25 #908810Anonym anvandareMemberIdag var det åter dags för armarna.
Kände mig lite sliten fast jag haft ätardag i går.
Började med triceps:
Press från pannan
Push down
”Repet i cable cross”
Efter detta var det dags för biceps
EZ-stång i scott curl
Rak stång i cable cross
Hammer curl i scott curl
Pratade lite skit en stund och fortsatte sedan med sittande vadpress 5 set och avslutade med 5 set mage i maskin.
God kväll7 januari, 2007 at 19:51 #908811Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Idag var det åter dags för armarna.
Kände mig lite sliten fast jag haft ätardag i går.
Började med triceps:
Press från pannan
Push down
”Repet i cable cross”
Efter detta var det dags för biceps
EZ-stång i scott curl
Rak stång i cable cross
Hammer curl i scott curl
Pratade lite skit en stund och fortsatte sedan med sittande vadpress 5 set och avslutade med 5 set mage i maskin.
God kvällDu åt väll inte tillräckligt…blöja;)
7 januari, 2007 at 22:41 #908812Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Skriv gärna ner vikter och reps medJag är svagare än tjejerna i -52 därför skriver jag inte ner något.. sen så kommer man inte ihåg vad man kört på endå… åh inte tusan går jag omkring med en fjollig bok och skriver in uppgifterna.
Men kan försöka skriva in lite då och då på visa övningar:pop:9 januari, 2007 at 20:35 #908813Anonym anvandareMemberSå där ja.. ett benpass avklarat.
Har beslutat mig att sluta med knäböj fram till tävlingen för att spara på krafterna och lägga det krutet på resten av kroppen i stället.
Några har efterfrågat vikter.. mitt personliga rekord i knäböj är 215..
Tänkte ersätta knäböj med hacklift i stället.
Framsida ben:
Benspark 4 set 12 plattor, 14, 18 och fullt mag sista settet 21 st
Hacklift 4 set 90 kg rakt över alla setten ca 12 reppar
Benpress 4 sett 260 kg rak över.. ca 12 reppare
Avslutar med sizzy squats 3 setGår sedan över till baksidan:
Sittande lårcurl 4 set 12 plattor, 14, 16 och fullt mag sista settet 20 st
Avslutar med raka marklyft 4 set 110 kg 2 set á 10 reps avslutar med 130 kg 2 set á 6 reps.
Väl hemma blev det cykel 35 minuter.
Nästa pass är ryggen8) då ska frugan så slita ont:nerd:9 januari, 2007 at 21:17 #908814Anonym anvandareMemberKör på nu!
Inte så långt kvar, kom ihåg att hungern är din bästa vän:pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.