Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Inget är färdigt för en det är klart!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juni, 2006 at 22:52 #984419Anonym anvandareMember
Kul med bilder!
Gillar BK Open bilden där i början, gullligt
Kör hårt!
4 juni, 2006 at 12:42 #984420Anonym anvandareMemberKör Bergström nåt själv nuförtiden då
Han om nån borde väl kunna få fart på benen dina6 juni, 2006 at 12:26 #984421Anonym anvandareMemberShit jag tror vi måste öva på böj och bänktekniken!! Tur vi inte hade så mycket vikt på, hahaha
6 juni, 2006 at 15:38 #984422Anonym anvandareMemberFan jag måste komma över nån kväll i veckan så kan vi grilla lite på din balkong:emo-thumb
8 juni, 2006 at 19:18 #984423Anonym anvandareMemberHärligt pass idag!! tre dagars vila för mig nu..
8 juni, 2006 at 19:42 #984424Anonym anvandareMemberQuote:Ojoj nu blir det grillning med mossan vettu, o dags att duscha o dra en shake.snel kril :>
10 juni, 2006 at 20:32 #984425Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Hej där. Solen skiner och VM är i full gång. Ölen är kall och grillen grillar på för fullt. Kan de bli bättre???
Själv drog jag ner till gymmet i stället för att glutta fotboll. Blev sugen på att pumpa lite armar, och så blev det…Värmde upp i cablecrossen, med några lätta biceps o triceps sett.
Körde supersett i dag med!Stående hantecurl och liggande press mot haka med EZ-stång.
22kg x 8reps(vardera arm) i curlen, sedan 42kg x 10reps i press mot haka. Två sett på varje övning.
Scottcurl och Pushdowns
42kg x 8reps i scotten och 60kg+15kg x 10reps i pushdowns. Tre sett på varje övning.
Stående curl i cabelcrossen och Kickbacks
Här blev det att pumpa ur det sista. Så jag körde tre sett i curlen med 25kg x 20reps, samt 10kg x 12reps i kickback.
Men var inte nöjd med tricpes så jag körde några extensions med 10kg hanteln x 16reps, tre sett. Bara för att klämma ur det sista.
Sedan blev det lite blandat.
Sittande vadpress
50kg x 25reps, tre sett
Stående sidolyft
Körde här med en tiokilos kaka. 12reps, tre sett.
Sedan lite varierande magövningar, 4 sett med 20reps i varje övning.
Var lite seg efter torsdagens ryggpass, så jag kände av lite i bicpes. Men det var ett helt ok pass tycker jag. Blev några halvdana kort på dagsformen också. Tog i vägg spegeln så ni år hålla till godo med det som är. Lite skitig spegel som ni ser:p
Ät och njut/// A:emo-thumb
skönt att du gick ner och körde ett pass idag! såg bra ut tyckte jag!!
grillen är på här med förresten13 juni, 2006 at 12:30 #984426Anonym anvandareMemberHärligt trots värmen!! Den håller ju på att ta livet av en där inne, bastu som du sa…
13 juni, 2006 at 22:54 #984427Anonym anvandareMembervad blir det för film då?
inga 38or idag eller?? är fortfarande kvar på jobbet men är klar med allt nu, riktigt skönt!!
13 juni, 2006 at 23:38 #984428Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Hej där mannen… ”The life aquatic”…
Ne funderade på det först, hade varit lätt idag tror jag, en lr två… Men inga bra passare där idag så det fick vara.. Ville pumpa lite, o så blev det.. Inte så illa ändå.. Djupt o fint.. Hare8) :emo-thumbvar inte jimmy med?
har inte hört talas om den filmen…
är du sugen på att kolla ”transporter 2” nån dag? eller har du sett den?14 juni, 2006 at 23:03 #984429Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Ahhhh, gött med vila idag. Skolavslutning på skolan jag obbar, så nu blir det skönt med lite lov. Känns som jag bara har ätit idag, haha… Kanske man skulle slänga upp dagens mat schema.Frukost: Gröt, proteinshake och banan
Lunch : Sallad, med kyckling, tonfisk och skinka.
Mellis : Proteinbar
Lunch två : Kina mat (Biff med blandade grönsaker).
Mellis : Proteindrink 2, med kreatin o en banan.
Middag : En burk tonfisk, med lite grönsaker och en fin macka med mjukost samt vitaminer och Enzym.
Kvällsmål: Kesella, bär och mjölk.Inga chips idag:p
Nej nu blir det film på projjen!!! Peace///a8)
film idag igen,,, vad blir det nu då? kommer du vara ledig nu eller? ringer imorgon istället så kan vi tjöta. är kvar på jobbet än,, är klar, eller dom sista 2 ordrarna är så stora så vi hinner inte göra dom ikväll, det andra skiftet får ta dom imorogn istället. Så nu är det bara att sitta och vänta på vakten.
14 juni, 2006 at 23:14 #984430Anonym anvandareMemberalexander lindström wrote:Alltid film min käre broder!!! Cinderellaman li det nu. Ja asså jobbar två dar till typ, hehe.. Spelar på fredag. Sen blir det att springa till AMF på måndag. HAr ju grabbarna i o för sig.. Men det blir kvällsträning för mig alla dagar.. Pallar inte denna hetta asså. Kommer att köra typ halvåtta varje kväll…. Hörs imorn ja… jobba inte ihjäl dig nu:ppå fredag blir det träning för både mig och sofia,, men inte halv åtta tror jag, vi kan väl köra vid halv sju eller nåt…
14 juni, 2006 at 23:20 #984431Anonym anvandareMemberhahaha din lilla gottegris.. bulk 2006 is the shiiiit eller?
okej men vi kör på lördag iallafall då,, bröst för mig då så lite pass skulle inte vara dumt,, rygg på fredag..
14 juni, 2006 at 23:26 #984432Anonym anvandareMemberGlass… 👿
14 juni, 2006 at 23:35 #984433Anonym anvandareMemberLinn wrote:Glass…och den slänger han endast upp för att fresta mig , grrrr
wirren ser ju inte så dum ut heller… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.