Inget är färdigt för en det är klart!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Inget är färdigt för en det är klart!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 98 total)
  • Author

Veckans gluteus ?

årets gluteus,, när fan började sara bli så grov gubben?? sist jag såg henne så hon ju inte ut sådär,, men det var ju rätt underkläder så det måste ju varit hon på bilden ;)

nu ska jag snart dra hem..

fan att du fick ont i armbågen då. Men det så väl helt okej ut ändå tyckte jag,, men du känner ju bäst själv.

hörs imorgon

Ha ha ha ha ha ha ha!! [/b]
    Du är grym mannen!
    :D

alexander lindström wrote:
    BrussanNej sara, det där är en utav mina andra fruar serru!:p
    Ja, ngt knas är det just i vänstern, men det går nog över under natten. Ja asså passet var ju ok, men utan dig som kan passa blir jag feg vettu o inga tokvikter… Kan som sagt inte vara grym på allt!

vi tar igen det nästa vecka !! ledig idag, riktigt skönt, hör av dig sen så kör vi senare, om inte du ska vila idag… aja, hörs sen

Haha. Vilken modern klassiker! :D

Nina Lätt har fått en konkurrent här tror jag. :P

tjena polarn…jag har ju sagt att vi måste träna när jag kommer till gävle men kommer du inte till stockholm snart? vi kan dra till delta gym och beundra hur små vi är( iallafall jag). Om du väljer att träna i bikini så kan jag inget göra…

Blir fan inge bra på kort längre så jag slänger upp en bild på snyggfrugan i stället:D

Bye and peace/a

Har du bytt fru nu..??:D

Hmm…fru nr 2 är lite snyggare…även om jag gillar fru nr 1´s bikini nått grymt! =)

Grattis![/b]:fun:

Restless: Hahaha, Du vet hur det är med kärleken;) Hon är en aningen omstrukturerad serru!:p

För övrigt så fyller jag ju år idag så de som känner att de vill säga grattis…

Grattis då..:fun:
    Fantastiskt vad dagens plastikkirurger kan åstadkomma..bara att se på förvandlaingen av fru numro 1 och 2 :emo-thumb

Bastun ja,, men idag var inte liak farligt ändå,, men fan det är inte gött precis… Fick ju allt en bild på dig igår på födelsedagen ;)

Rygg imorgon då,, hör av mig efter jobbet,, godnatt bror!!

Jag får väl säga GRATTIS i efterskott!!![/b]:fun:

ser bra ut, lite deff så e de bra form! keep it up :emo-thumb

verkar som du fyllt år också grattis! fick du nåt kul? :D

Gött att vi båda nämner värmen på gymmet det första vi gör, haha!!
    men idag var det fan varmt!! På med ac´n nu för fan anders!!

haha, såg bild på fru nr 1, och så såg jag blommorna i fönstret, dom såg ut att må bra ;) det är en bra husfru du har!! bra kämpat i träningen annars:emo-thumb och grattis i efterskott, ja, snart är du 308)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 98 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.