Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jag – Fitnessbrud? Hahaha!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2006 at 01:16 #935132Anonym anvandareMember
Keep up the good work!
5 juli, 2006 at 10:24 #935133Anonym anvandareMemberHallå där!
Hur går det med träningen!??? Ser att du är på väg till Cuba!!!! Underbart! Jag har inte varit där själv, men har hört att det ska vara toppen…. Kör hårt nu! *KRAM*5 juli, 2006 at 10:32 #935134Anonym anvandareMemberhärligt med en resa tjejen……tror inte lite vila skadar precis!:emo-thumb
ha d bra och gör sen en stark comeback med träningen sen när du är tillbaka!
Kram Tess
5 juli, 2006 at 22:30 #935135Anonym anvandareMemberDANIELLI: You bet I will!
SOFIA: Träningen går bra, tack! Ja, jag ska på en salsaresa – 4h undervisning på dansskola må-fre + allt dansande ute på klubbar såklart. Hoppas jag kommer lära mig massor. Hur går det med dieten? Har du funderat över när vi ska köra fitness? Kram
TESS: Vila ifrån gymmandet, ja… men mycket salsa ska det bli! Ses vi på Cuba Café i augusti då? Kram
6 juli, 2006 at 05:31 #935136Anonym anvandareMemberKlockan är 5.30 och jag har redan varit uppe ett tag Mycket som ska fixas innan resan. Glömde skriva att jag körde ben igår och ikväll ska jag träna så mycket som möjligt av överkroppen!!! Börjar med bröst och rygg…
6 juli, 2006 at 08:21 #935137Anonym anvandareMemberTESS: Vila ifrån gymmandet, ja… men mycket salsa ska det bli! Ses vi på Cuba Café i augusti då? Kram[/QUOTE]
absolutely:emo-thumb
6 juli, 2006 at 21:04 #935138Anonym anvandareMemberHa en riktigt skön semester8)
Kram6 juli, 2006 at 22:50 #935139Anonym anvandareMembertrevlig resa Silvia villse bilder närvdu kommer hem!
7 juli, 2006 at 01:45 #935140Anonym anvandareMemberDagens pass blev maffigt och bra (bröst, rygg, baksida axlar) men det känns oväsentligt nu. Att det kan ta sådan tid att packa..? Måste sova ett par timmar nu. Är tillbaks om drygt 2 veckor, ha det så bra nu allihopa! Sedan börjar allvaret
7 juli, 2006 at 21:43 #935141Anonym anvandareMemberHa en underbar resa!!
8 juli, 2006 at 00:18 #935142Anonym anvandareMemberSilvia wrote:SOFIA: Träningen går bra, tack! Ja, jag ska på en salsaresa – 4h undervisning på dansskola må-fre + allt dansande ute på klubbar såklart. Hoppas jag kommer lära mig massor. Hur går det med dieten? Har du funderat över när vi ska köra fitness? KramGud vad roligt!!! Du kommer absolut att lära dig massor av salsa på den resan.. Min diet går toppenbra, jag är otroligt laddad! Fitness? Vad är det? När vi har styrt upp 8 andra seriösa tävlande, då kanske…. Salsa lungt.. :dance:
24 juli, 2006 at 22:54 #935143Anonym anvandareMemberMuchachos, muchachas,
kom precis hem från Cuba. Sliten efter en lång resa. Mycket intryck. Fattigt och eländigt men glädjen för musik och dans finns ändå. Träningen på Cuba blev sådär även om hotellet hade ett bra gym dit det mest kom kubaner. Obs, bra gym för att vara på Cuba, i våra ögon såg det mer ut som en tortyrkammare med ostabila bänkar och maskiner.Det enda jag tränade där var axlar och lite rygg. Maten var en katastrof, det var länge sedan jag åt så dåligt, buffé på hotellet 2ggr/dag, vitt bröd varje dag, dåligt med grönsaker, högkolis, lågprotte,dåliga fetter… I say no more. Har tagit lite bilder som jag kommer lägga upp snart.
Sista dagen, dvs igår träffade jag även kubas mästare i -70 och har bild på honom med (om nu killen talade sanning, tyckte hans berättelser var föga trovärdiga, han skulle bla snart flytta till Mexico och ville bjuda mig och betala min resa och vistelse i Acapulco) well well
Har ffa allt saknat mina mat och träningsrutiner, ska bli gött me gröt imorgon bitti.. och kvarg.. och nötter… och fibrer…
Buenas noches todos
25 juli, 2006 at 06:48 #935144Anonym anvandareMember:yahoo: VÄLKOMMEN HEM[/b] :yahoo:
…och njut av gröten, fibrerna och kvargen
25 juli, 2006 at 15:40 #935145Anonym anvandareMemberoj, har du redan varit iväg
lycka till med diet o träning nu! man kan behöva bryta vanorna ibland för att sakna dem…
30 juli, 2006 at 00:31 #935146Anonym anvandareMemberFår väl skriva en rad här igen så ni inte tror jag gett upp min planer, även om det känns så just nu..
Efter 16 dgr på Cuba med lite träning och dålig mat så körde jag 2 bra pass, tisdag och onsdag som gav duktigt med träningsvärk. Efter det har följande hänt:
1. min mamma har blivit sjuk (och min familj består i princip av mig och henne)
2. mina släktingar från Polen har kommit på besök (och jag får ensam ta hand om tre stycken karlar på 16, 18, 65 år! dvs laga mat, gå på sightseeing osv. De vet inget om min tävling eller diet och jag orkar ej förklara, det är lite av en kulturkrock redan känns det som. Fan va inskränkt syn en gammal polack kan ha. Värre patriot har jag inte mött. Tog precis en tur på Möllefestivalen och han fick nog en smärre chock. De yngre killarna är mer open-minded, dock tv- och datanördar dvs inga sportutövare.
3. jag har blivit förkyld så jag har inte kunnat följa min plan om att sticka iväg och träna ändå.Har kikat på några journaler härinne och ser att de flesta som ska upp i dec liksom jag har börjat sin diet (och redan ser bra ut) så jag känner lite panik när jag bara har gått upp i vikt den senaste tiden. Har aldrig vägt så här mycket. Släktingarna sticker på måndag kväll och på tisdag börjar dieten och då är det no fucking mercy. Om förkylningen släpper lite imorgon och jag lyckas sysselsätta de tre lata så kan jag sticka iväg och träna.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.