Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jag – Fitnessbrud? Hahaha!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 juli, 2006 at 07:57 #935147Anonym anvandareMember
just nu känns det kanske motigt sivila men ge inte upp innan du har börjat!
du ska se att efter ett par veckors diet känner du säkert annorlunda! man känner sig lätt lite ”slapp” efter att ha vilat från träning och med en massa extra stress i livet, som du har just nu, blir ju inte den känslan bättre precis…
ha en liten ”tröst-tanke” som reserv, om det ine blir nåt ff för dig, om att det ju är en nybörjartäving till våren igen
30 juli, 2006 at 08:19 #935148Anonym anvandareMemberHell yes, visst blir det FF!
30 juli, 2006 at 09:29 #935149Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Hell yes, visst blir det FF!Så ska det låta :up: Kämpa på nu tjejen så ses vi på FF :friends:
30 juli, 2006 at 22:00 #935150Anonym anvandareMemberDet fanns tyvärr ingen tid idag för träning pga passupp och sightseeing med släktingarna. Dessutom har jag fortfarande ordentlig hosta. Mentalt känns det bättre även om det är motigt på många fronter just nu. Kommer dieta och tävla vad som än händer. Släktingarna försvinner i alla fall imorgon kväll och då sticker jag naturligtvis direkt till gymmet. Tisdag börjar morgonpromenader + diet. Nu jävlar.
31 juli, 2006 at 23:38 #935151Anonym anvandareMemberJodå, jag hann köra rygg innan gymmet stängde idag. Släktingarna har stuckit och nu är det allvar! Sova nu och morgonpromenad när jag vaknar!
1 augusti, 2006 at 09:42 #935152Anonym anvandareMemberHej Silvia
Snygg avatar du är vacker det är bara tt kavla upp armarna och köra så det ryker kom igen nu du klarar detta lätt :nod
2 augusti, 2006 at 21:23 #935153Anonym anvandareMemberVANESSA: Grazie mille, nu är jag med igen!
Efter att släktingarna stuckit har jag hunnit köra igenom nästan hela kroppen och har träningsvärk nästan överallt. Vissa muskelgrupper hade jag ej kört på 4v och var såklart mycket svagare än innan uppehållet. Har även börjat med deff och morgonpromenader, det känns mycket bra. Efter att ha haft ätardag i princip varje dag i juli månad är jag motiverad att köra igång nu.
Vikten igår på morgonen var 66,5, nu ska den gå neråt!3 augusti, 2006 at 23:01 #935154Anonym anvandareMemberTRICEPS, BICEPS, VADER idag.
Har tappat 0,5kg på 2 dagar men det är inte så konstigt, har blivit en helomvänding av kost och börjat träna igen.
Träning och mat känns bra men mentalt störs jag av omständigheter jag ej råder på. Tar en dag i taget. Ska sova nu så jag kan vandra imorgon bitti!4 augusti, 2006 at 19:06 #935155Anonym anvandareMemberFörsta riktiga dagen på dieten idag, känns helt ok. Skönt att vara igång igen, har verkligen saknat gymmet även om jag besökte hotellgymmet på Cuba ett par gånger. Det ansågs vara ett bra gym där, men oj så skrangligt det var. Kommer lägga in någon bild på gymmet så fort jag skaffat en kabel till kameran (ingen vanlig kabel så den måste beställas..). Är även motiverad att äta bra efter en månads skitmat. Och även om jag just nu har en jobbig period så är det bra för mig att ha något att fokusera på, något som jag själv kan påverka och lyckas med. Med lyckas, syftar jag inte på en bra placering utan att göra mitt bästa. Med andra ord, jag är på G och eftersom det är första gången för mig så känns allt väldigt spännande!
6 augusti, 2006 at 21:28 #935156Anonym anvandareMemberTredje riktiga dietdagen och det känns helt ok. Har redan fått dille på en grej: vaniljproteindrink som jag kör i mixern så det bildas skum och sen MASSOR med kanel på och sen äta det med sked, så varar den längre. Funderar redan på när jag ska ha första ätardagen, får se hur jag känner mig om ett par dagar.
Träningen går bra, igår vilade jag idag blev det ben + axlar (framsida & mittersta). Imorgon ska jag ta en morgonpromenad igen, har ej gjort det på 2 dagar. Inte mycket sömn inatt så jag säger
Bonna Notte!7 augusti, 2006 at 09:28 #935157Anonym anvandareMemberhej!
skönt att höra att du är på banan igen. :up:
blev nästan lite orolig när jag läste dina inlägg efter Cuba.har börjat prenumerera på din tråd så jag slipper sitta och leta efter den varje gång.
kör hårt!
7 augusti, 2006 at 15:24 #935158Anonym anvandareMemberharlot wrote:hej!skönt att höra att du är på banan igen. :up:
blev nästan lite orolig när jag läste dina inlägg efter Cuba.har börjat prenumerera på din tråd så jag slipper sitta och leta efter den varje gång.
kör hårt!
Tjenare, det var inte igår! Hur går det med din egen träning?
Prenumerera på min tråd? Får väl se till att det börjar hända grejer då! Ha d gott!7 augusti, 2006 at 22:31 #935159Anonym anvandareMemberIdag blev det en morgonpromenad på ca 45 min + en kvart till med hunden. Har en Golden på snart 6 år och hon orkar ej med promenadtempot så jag får först gå min runda sen gå tillbaks och hämta och rasta henne… Än så länge promenixar jag ej varje dag, det blir kanske 4 ggr/v. Imorgon blir det 60 min innan jag hämtar hunden.
Idag körde jag BAKSIDA AXLAR och sedan ett par set latsdrag, men lade ner ryggträningen för jag kände mig lite svag, antagligen ej fullt återhämtad, eller så hade det hunnit gå för lång tid efter mitt sista mål. Baksida axel fick i alla fall bra träning!
8 augusti, 2006 at 04:40 #935160Anonym anvandareMemberVaknade superpigg för en halvtimme så när kaffet är uppdrucket är det dags för promenad. Lika bra köra på eftersom jag ändå inte kan sova.
Vikten idag är 65,7kg igår var den 65,3kg, någon förklaring till uppgången har jag inte. Förra tisdagen, den dagen jag skärpte till kosten efter min ”ätarmånad” vägde jag 66,5kg så det är -0,8kg på en vecka.
Tjingeling
8 augusti, 2006 at 09:16 #935161Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Tjenare, det var inte igår! Hur går det med din egen träning?jag tror att jag kan säga att det går bra. de två första veckorna i juli lyckades jag träna 5 dagar per vecka (3 gympass och 2 löppass). därefter åkte jag utomsocknes på semester i två veckor, vilket började bra med morgonpromenader och mycket badande.
sen åkte jag på en förkylning som varade resten av semestern så några gympass blev det aldrig tal om. jag hade annars planer på att prova gym i både Halmstad och Ö-vik.nu är jag tillbaka på jobbet och på gymet. kände mig inte riktigt i stöten i början på förra veckan så då hann jag bara med två gympass, men jag fick träningsvärk som om jag aldrig hade tränat förr. :up: då vet man att man har uträttat något i varje fall.
denna veckan blir det 2 löppass och 3 gympass om allt går som det ska. ska försöka hålla det schemat nu och framöver.
see ya!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.