Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 241 total)
  • Author

Kul att du kommit igång med dieten och att det känns bra :emo-thumb
    Det är bara att köra på så kommer det snart hända grejer ska du se :nod

Lycka till!
    Kram Lina

HARLOT: Kör på och glöm inte peppa Stina och Therese!

LINA: Tack, hur går det själv?

Idag blev det alltså 60 min promenad kl 4.30 (vansinnigt men jag var pigg då) och bröst, vader och lite mage. Har varken känt hunger eller längtan efter ätardag, har faktiskt mått riktigt bra. Märker att jag fått dille på kanel, det är ett måste till både gröt och prottedrink och vi snackar stora mängder och kaffe, dricker jag ännu mer än innan. Har även upptäckt att min magsäck krympt och att jag faktiskt kan äta långsamt (har aldrig någonsin hänt tidigare!).

Har även börjat kolla lite efter skor och dräkter, jag har ju hört att skorna kan ha lång leveranstid. Skobutiken lade ju ut ett inlägg här på forumet där de erbjöd gratis pumps till tävlande, men det var nog bara bull för jag har mailat, fått svar, bifogat allt de ville ha, men sedan har de bara ignorerat mina mail.

Dags att sova nu, godnatt

Jodå, det flyter på bra!
    Önskar att jag blev morgonpigg snart bara ;) Du kan väl skicka över lite av din energi :p Inte ens 2 v kvar tills jag börjar mitt exjobb och då blir det verkligen till att gå upp i ottan :(

Hej Tjejen!

Skönt att höra att allting går bra med dieten. Hur går det med träningen? Har styrkan kommit tillbaka efter semestern.

Ha det bäst.
    Kramisar

Hej Tjejen!

Skönt att höra att allting går bra med dieten. Hur går det med träningen? Har styrkan kommit tillbaka efter semestern?

Ha det bäst.
    Kramisar

Lina wrote:
    Jodå, det flyter på bra!
    Önskar att jag blev morgonpigg snart bara ;) Du kan väl skicka över lite av din energi :p Inte ens 2 v kvar tills jag börjar mitt exjobb och då blir det verkligen till att gå upp i ottan :(

Jag skickar energi så skickar du jobb?

Tee wrote:
    Hej Tjejen!

Skönt att höra att allting går bra med dieten. Hur går det med träningen? Har styrkan kommit tillbaka efter semestern?

Ha det bäst.
    Kramisar

Nä, är fortfarande svagare än innan semestern, däremot håller semestermagen:D på att försvinna! Se nu till att äta upp all din dietmat, (inte många som har det problemet) så du blir stor och stark!

Hej Silvia,[/b]

Härligt att du har kommit igång med dieten. Jag längtar redan till december. Det är ju sååå många ”kändisar” som ska debutera.
    Jobba hårt nu! [/b]:emo-thumb

Silvia wrote:
    Jag skickar energi så skickar du jobb?

Jobb vette katten om jag kan hjälpa dig med ;) Jag har varit arbetslös hela sommaren och är fattig som en kyrkråtta :(
    Hoppas att det löser sig för dig!

LiMi wrote:
    Hej Silvia,[/b]

Härligt att du har kommit igång med dieten. Jag längtar redan till december. Det är ju sååå många ”kändisar” som ska debutera.
    Jobba hårt nu! [/b]:emo-thumb

Kändisar hehe! Erkänn att du också vill ;) Du behöver i alla fall inte vara orolig för dietandet, satan vilken disciplin du har, du skulle ju inte ens tävla! Jag längtar också till december, till den 11,12 och 13! Då blir det matorgie! Nä, skämt åsido, dietandet känns bra och det kommer gå bra!

IGÅR BLEV DET:
    morgonpromenad endast 30 min för jag blev tvungen att vända hemåt för att uppsöka toa…
    triceps, biceps

IDAG:
    morgonpromenad 90min i sällskap med en annan fitnessdam
    axlar

Känns bra att styrketräna tidigare på dagen istället för på kvällen, ska försöka göra det när jag har möjlighet. Bra axelpass idag! Nu ska jag hjälpa en kompis att tvätta fönster…

tjohoo

Efter en veckas dietande (måste tillägga att veckorna innan var katastrof vad gäller både träning och mat) så har vikten sett ut såhär:

TORSDAG 3/8 66,5kg dietstart

MÅNDAG 7/8 65,3kg
    TISDAG 8/8 65,7kg
    ONSDAG 9/8 65,8kg
    TORSDAG 10/8 65,3kg
    FREDAG 11/8 65,7kg

Brukar annars inte väga mig varje dag men tycker det är lite spännande nu så jag kan inte låta bli. Maten är densamma varje dag. Märker att jag tappat vätska och lite av semestermagen har försvunnit. Lite är dock kvar :( Mätning på måndag!

tjingeling

Var trött idag redan innan jag gick till gymmet. För första gången kände jag mig låg under träningen. Det kan dels bero på att jag dietat i drygt en vecka utan ätardag (den blir på tisdag ) dels på att jag haft mycket att göra igår + idag. Körde i alla fall rygg och vader. Hade tänkt köra ben men får ta det på söndag. Imorgon är det vilodag. Möjligtvis morgonpromenix.

50 min promenix

65,2 kg (dvs -0,5 sedan igår, det går upp och ner och upp och ner..)

VILODAG

Silvia hoppas du kommer långt om jag inte har fel så tränar du i Form&fitness i malmö för att jag har träffat dig där om jag inte har fel. Och om det va du så har du grym framtid jag trodde du tävla för fullt så som du va byggd.
    Hoppas allt går som planerad me dig lycka till ses i malmö på träningen.

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.