Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 241 total)
  • Author
    aleksandar_polomac wrote:
    Silvia hoppas du kommer långt om jag inte har fel så tränar du i Form&fitness i malmö för att jag har träffat dig där om jag inte har fel. Och om det va du så har du grym framtid jag trodde du tävla för fullt så som du va byggd.
    Hoppas allt går som planerad me dig lycka till ses i malmö på träningen.

Stämmer! Du får väl komma fram och hälsa då! Framtid och framtid, då får de fixa en veteranklass i fitness, jag är ju 30 redan:(

haha
    veteraner is da shit säger jag :P
    kör hårt silvia ;)

lovar att hälsa på dig när jag tränar i malmö de så här att jag har bott inann i Malmö o tränat i samma gym som du men nu e jag i Göteborg. Ses i Malmö på gymet när jag kommer ha de gott

Ja, på tal om veteraner så känner jag mig som en gammal tant efter dagens benpass… har grymt ont i baksida lår…

Började med 3 övn för baksida axel, sedan

LIGGANDE BENCURL
    UTFALL I SMITH 50/12, 60/12 70/10
    ALT. DYNAMISKA UTFALL M HANTLAR 16/8 x 3
    BENSPARK 50-55kg
    RAKA MARK SMITH 35/12 x 3
    SITTANDE VADER supersettat m. STÅENDE

Raka mark har jag inte kört på länge, har redan träningsvärk, aj!
    Benpassen brukar gå bra, inga problem att få kontakt och trötta ut till max. Tänk om jag kunde få samma träningskänsla i axlarna som i benen, då skulle jag kanske ha ett par (axlar alltså:D )

”Fuskade” lite i dagens kost och lade till 100g kyckling till ett av målen efter träningen, eftersom jag kände mig trött och hungrig. Beror antagligen på att jag sovit lite inatt + att jag inte haft ätardag på snart 2 veckor. Imorgon kommer eventuellt kosten att justeras. Sovdags nu!

Började dagen med 50 min promenad i ösregn på 2 jävligt stela och träningsvärksfyllda ben AJ och baksida lår gör riktigt ont AJ

Körde BRÖST och TRICEPS idag

Blev vägd och mätt idag (nä, inte mätt på det viset tyvärr) och det var bra resultat, har inte superkoll men har tappat både kg och centimetrar, så det är bara att fortsätta. Någon superduperenergi (som en del dietande människor har) har jag ju inte men det räcker för träningen och energin går upp och ner under dagen (fast det gör den ju i vanliga fall också).

kul att det går bra för dig silvia!!!

de dagarna man inte har energi får man INTALA sig själv att man har det! :)
    till exempel genom att ta ett set i taget i gymet istället för att bli överväldigad över hur många set man har kvar :(

Silvia wrote:
    Framtid och framtid, då får de fixa en veteranklass i fitness, jag är ju 30 redan:(

En tuff brud i sina basta ar :P

athleticmia wrote:
    kul att det går bra för dig silvia!!!

de dagarna man inte har energi får man INTALA sig själv att man har det! :)
    till exempel genom att ta ett set i taget i gymet istället för att bli överväldigad över hur många set man har kvar :(

Nä, så låg har jag inte känt mig (än så länge, hehe) så att jag funderar över hur många set det är kvar, det är fortfarande kul att träna Bara jämför med hur jag brukar känna mig annars och med andras inlägg här på forumet. Minns från din journal att du nästan jämt kände att du hade så jävla mycket energi och tyckte det var boxpass och spinningpass och morgonpromenader och styrketräning och det bara sprudlade. Sådär känner jag mig liksom inte, men å andra sidan klagar jag inte, energin räcker till det som ska göras!

Hade egentligen planerat en ätardag idag men sen kom jag på att jag ska leda höstens första yogapass på ett ställe imorgon kl 7.00 och tänkte att ifall det råkar bli en ”kraftig” ätardag så uppskattas den kanske inte av deltagarna :P så jag skjuter upp den till på torsdag.

Och när vi ändå snackar mage så kan jag ju säga att jag går omkring med konstant ”gravidmage”, när den väl sjunkit ner lite så är det dags att äta igen. Eftersom det är obegränsat intag av vissa grönsaker och jag gillar att äta mycket, framförallt stora mängder mat, så blir det mycket mat som slinker ner och därav min stora mage :D

Idag:

Promenix 55 min
    RYGG, BICEPS
    Energi: BRA

Godnatt!

IDAG hade jag ett yogapass i morse, har inte kört det på länge, typ Ashtangayoga (för er som inte vet så, förenklat: ganska fysisk, innehåller mycket typ statiska tricepspressar ofta) och har tidigare haft problem med handleder + underarmsmuskulatur pga detta och idag kom smärtan tillbaks. Inte bra, jag jobbar ju som massör bla… Har bestämt mig för att inte ha dessa pass nu. Dessutom känner jag att jag ”gått in i en bubbla” nu och har fokus på tävling och inte orkar med något annat eller någon annan form av träning, så jag har helt enkelt inte lust med yoga mer. Lite synd är det för jag skulle behöva den smidighetsträningen, i grund och botten är jag ju dansare men nuförtiden tränar jag bara styrka och märker att jag blir allt stelare. Framförallt i överkroppen, får väl börja stretcha nu då: , men benen har behållit hyfsad flexiblitet

Jaha, dietens första ätardag! Efter 2 veckors dietande har jag min första ätardag! Måste tillägga att det är första gången i mitt liv jag skött en diet så länge som 2 veckor. Vaknade inatt vid 1.30 och kunde inte somna så naturligtvis gick jag upp och käkade , gick och lade mig igen och vid frukost var jag fortfarande mätt men åt ändå lite. Efter lite magont (märker ju att magsäcken krympt och vant sig vid dietmat) så fick jag världens rus, satan i gatan vilken energi[/b]. Stack till gymmet, körde ben och gjorde flera ökningar och mår så jävla bra nu, helt ofattbart att man kan bli så hög på mat! Pratade med en kille på gymmet och sa att jag har ätardag och han sa ” det är därför du ser så jävla glad ut”, kanske har jag varit surpuppa den senaste tiden?

Ska utnyttja energin och sticka tillbaks till gymmet snart och köra lite till :)

Jo, eftersom jag hde så mycket energi igår så blev det även ett pass nr 2.
    På kvällen fick jag besök av vänner, hade lagat mat såklart så det blev mera mat… Och surprise surprise, mår inte bra och magen mår inte bra och jag längtar tillbaks till dietmat och efter att få gå in i min ”bubbla” igen. Normalt så hade dessa mängder mat ej varit något problem men efter dietmat så fixar inte magen det. Nu vet jag det tills nästa gång!

Tillbaks på dietmat, längtade faktiskt!
    Promenad 60 min
    Axelträning
    ZZZZZZZ

kul att läsa om dig silvia!

följer du med mig o stina till sm i bf?? hade varit kul!

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.