Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 241 total)
  • Author

Jo den energin du hade i torsdags på din ätardag kan jag intyga!!:emo-thumb
    Ska själv ta mig en ätardag snart å hoppas på att det är samma kärnbränsle. Ses på gymmet…

MVH
    Ronnie

athleticmia wrote:
    kul att läsa om dig silvia!

följer du med mig o stina till sm i bf?? hade varit kul!

Hej Mia

Jo, jag ska till SM men kör själv upp och bilen är full… Har inte pratat med Stina på ett tag, visste ej hon skulle dit. Ska bli kul att se dig på scen igen. Fina bilder du fått upp på coachonline :)

tack ska du ha!
    stina ska coacha mig… :)

Ron wrote:
    Jo den energin du hade i torsdags på din ätardag kan jag intyga!!:emo-thumb
    Ska själv ta mig en ätardag snart å hoppas på att det är samma kärnbränsle. Ses på gymmet…

MVH
    Ronnie

Första dieten och första tävlingen och precis som du säger, lyckligt ovetande om vad som väntar. Energin är fortfarande ok, gravidmagen har sjunkit ner lite, hoppas siffrorna på vågen gör likadant…

Du verkar alltid ha bra med energi, ses!

UPPDATERING DENNA VECKA

: bröst, triceps
    TI: 55min promenix, rygg, biceps
    ON: axlar
    TO: -dagen!! pass nr 1: ben, vader, pass nr 2: bröst, triceps
    FR: 60 min promenix, axlar
    : 55 min promenix, rygg, biceps
    : 65 min promenix, axlar, mage

Ingen vila denna vecka, känns helt ok. Nästa vila är inplanerad på tisdag för då hinner jag inte träna ändå. Mage har jag inte kört på länge, får väl börja köra den nu. Mentalt känns allting bra, jag tycker det är spännande att se hur kroppen förändras och hur (förhoppningsvis) den kommer att förändras. Tycker det är roligt att promenera, tycker det är roligt att träna, ja vi får se om jag känner likadant om ett par veckor.

Ska försöka lägga in bilder oftare i fortsättningen, en journal med en massa text är ju dötråkigt. Vet inte om det finns så mycket att visa men jag har den inställningen att jag utgår ifrån mig själv och de förändringar och förbättringar jag lyckas åstadkomma. Jag tänker inte på placering på själva tävlingen utan det som är viktigt för mig är hela resan dit och vad jag kan göra med min kropp med träning och mat. Det är ju faktiskt bara fom april i år som jag endast styrketränar, innan har jag alltid kört mer eller lika mycket kondition som styrka. Men det känns som om jag är fast nu! Kommer hålla på sålänge jag tycker det är kul :)

IDAG blev det promenix och BRÖST, TRICEPS.

Hade ej samma energi under styrkepasset som jag haft de senaste dagarna, eller rättare sagt sedan torsdag som var min ätardag. Kan också bero på att jag sov lite längre igår så jag missade 2 mål mat, något som jag inte alls kan förstå idag :( känns tomt i magen igen…

Efter tips från en vän, prövade jag att krydda maten med kanel + curry, helt underbart, rekommenderas, i alla fall på kyckling, grönsaker, ris.

Imorgon blir det tyvärr ingen träning, hinner ej.

godnatt alla träningsfreaks

Hej!

Hur går det med dieten och träningen?
    Har du fått svar angående dräkterna? Det var länge sen vi sågs.. Nyfiken på din form.. Kommer det några bilder snart?

Ha det bäst.
    Kram T

Tee wrote:
    Hej!

Hur går det med dieten och träningen?
    Har du fått svar angående dräkterna? Det var länge sen vi sågs.. Nyfiken på din form.. Kommer det några bilder snart?

Ha det bäst.
    Kram T

Dieten går bra, dvs jag följer schemat och syndar inte ens en smula. Formen, hm, rent ärligt så vet jag inte själv… gick ju upp efter juli, tom grannkvinnan hade lagt märke till det:D , har tappat nu efter drygt 2v dietande. Tog faktiskt någon bild ikväll men trodde att formen var bättre än vad jag såg, eh!

Hörde att du lagt ner tävlingsplanerna, stämmer det? nu fattar jag ingenting!

På lördag får du komma hem till mig och äta polarkakor!

Ja hej hej! Denna veckan har jag varit dålig på att skriva vad jag tränat osv, å andra sidan så tränar jag ju ca 6 dgr i veckan alltid so what’s new?

Träningen och dietandet går bra, det känns som att jag har lite mer energi nu om jag jämför med första veckan av dieten, då kunde jag verkligen gå omkring och vara hungrig och låg, nu har jag känt mig helt ok. På vågen har det inte hänt så mycket sedan förra veckan och jag har inte mätt mig själv hittills heller. Tycker det är lika bra det, jag överlåter det åt den personen som sköter min diet. Tycker jag att jag ser skillnad på kroppen, armarna ser mer definierade ut, verkar som att kroppen ”formas om” lite nu.

Just nu funderar jag över vad jag ska äta på lördag, mer än polarkakor [/b]då alltså (jag har fått dille på polarkakor, har aldrig haft det innan..) Någon form av smördegsknyten [/b]vore gott, ska se om arla.se kan hjälpa mig:p

Saker som jag missbrukar på dietdagarna är kaffe, kanel (nästan 200g på 2v) och nu senast curry. FRUKTANSVÄRT GOTT är curry + kanel på maten och just nu kom jag på att jag äter kanel till varje mål mat förutom återhämtningsdrickan. Har kanel på gröt, till maten och ett par matskedar i prottedrickan också. För övrigt mår jag bra, humöret är på topp (det var det inte första veckan vill jag minnas nu), allt är perfekt! Tjingeling!

Silvia wrote:
    Dieten går bra, dvs jag följer schemat och syndar inte ens en smula. Formen, hm, rent ärligt så vet jag inte själv… gick ju upp efter juli, tom grannkvinnan hade lagt märke till det:D , har tappat nu efter drygt 2v dietande. Tog faktiskt någon bild ikväll men trodde att formen var bättre än vad jag såg, eh!

Hörde att du lagt ner tävlingsplanerna, stämmer det? nu fattar jag ingenting!

På lördag får du komma hem till mig och äta polarkakor!

Hej!

Vem har skvallrat? Personen i fråga har inte återgett korrekt i allafall! Jag har inte lagt ner tävlingsplanerna, bara senarelagt dem. Min axel spökar och jag har ju faktiskt bara tränat på rätt teknik vid chinsen i en dryg månad. Jag kommer upp på scenen, fast inte i år.

Hoppas dina polarkakor smakar gott idag.
    Vi hörs.
    Kramizar

Tee wrote:
    Hej!

Vem har skvallrat? Personen i fråga har inte återgett korrekt i allafall! Jag har inte lagt ner tävlingsplanerna, bara senarelagt dem. Min axel spökar och jag har ju faktiskt bara tränat på rätt teknik vid chinsen i en dryg månad. Jag kommer upp på scenen, fast inte i år.

Hoppas dina polarkakor smakar gott idag.
    Vi hörs.
    Kramizar

Kolla din hotmail!!!

Hej!

Hoppas allt är bra med dig!
    Hörde att du har tappat mkt:emo-thumb , du är duktig!
    Måste ses nästa vecka, nyfiken8) .

Hoppas jobben går bra denna vecka.
    Vi hörs.
    Kram T

Hur går det Silvia?

Hej hej!

Har inte skrivit här på en vecka tror jag, har haft mycket att göra, jobb och eventuella nya jobb på g, träning, matlådor, lite promenader och sen är tiden slut!

Det går bra och det känns bra. Tycker att jag har mycket mer energi, eller låt säga ”normalmycket” energi nu jämfört med tex första veckan då jag kände mig låg emellanåt. Har kunnat göra några ökningar i vikter också. Viktmässigt går det neråt, kollade faktiskt nu för första gången i min anteckningsbok (skriver ner vikten vissa dagar) och har gått ner ca 2kg drygt sedan dietstarten. På kroppen har det hänt en hel del. Har tappat på benen framförallt. Mäter inte mig själv men märker att musklerna syns tydligare än innan. Så jag kör på med en ätardag i veckan och då äter jag allt jag vill och det blir en hel del!

Har fortfarande ingen kamera och tycker själv inte att det är något att fota än, så bilder dröjer lite till, kanhända i slutet av nästa vecka, men lovar inget

hej så länge

Liten uppdatering om vikt och mat! Förra ätardagen blev rätt maffig så jag tänkte att det här slutar med att jag går upp i vikt istället för att gå ner: men har gått ner 0,6kg den senaste veckan och de 2 senaste dagarna har jag känt ett jäkla sug i magen, så allt fungerar som det ska och idag är det ätardag och det innebär en hel del! Har inte orkat pallra mig iväg till gymmet, bjöd över ett par vänner på brunch (pannkakor, muffins, polarbröd, kanelsnäckor mm…….) sen blev magen för stor. Tycker annars att det är bra att utnyttja kicken man får på ätardagen till att träna. Vägde igår 63,8kg och jag är 170 cm lång. Ska bli kul att se hur mycket man väger i december. Tror det är glassdags nu

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.