Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 241 total)
  • Author

:up:

hi

Tack för allt idag. Det var smaskens. Natti, natti

24-timmarsätardagen är slut. Nu ska jag och min mage gå och lägga oss:p

Silvia wrote:
    24-timmarsätardagen är slut. Nu ska jag och min mage gå och lägga oss:p

He he, 24-timmars ätardagar rockar ! :D
    Du sov som en stock gissar jag. :)
    Lycka till i december.

Ser fram emot ett tungt fett pass snart…
    Se u at the gym8) Pöss

Idag kom tygerna jag beställt. Tyvärr hade jag inte sett prover på tyget jag tänkte ha till bikinin och det visade sig vara mörkare i färgen än jag trodde. Så jag får leta vidare efter bikinityget… Fast dagen efter ätardagen känns bikini och baddräkt lååångt borta :D

Tja!

Idag har jag varit hungrig så jag antar att det händer grejer med förbränningen…

Och så har jag fått lite ont i höger biceps…

Annars allt ok, ska upp 4.30 så jag säger godnatt!

Huuuungriiiiiig och låg idag. Beror antagligen på att jag gick upp 4.30 i morse, dagen blir så jävla lång då och är jag trött så är jag också hungrigare. Har jobbat en hel del och ingen träning hann jag med och hade inte haft någon ork att träna ändå tror jag. Grönsakerna är slut, kanelstängerna också (brukar tugga på dem annars: ) tröstar mig med lite Funlight…

Slutgnällt för idag, får väl snart gå och lägga mig..

Igår var jag låg och hungrig som aldrig förr, skippade träningen. Idag känns det bättre, ska hinna med ett snabbt axelpass. Denna vecka har det blivit mycket jobb och lite träning, nästa vecka kommer bli tvärtom. Imorgon är det ätardag och ska nöja mig med en 12 timmars den här veckan:)

snygg avatar! Hoppas allt går bra för dig

Hej Anna! Ska du också tävla i december?

Kommer inte skriva mer i journalen mer eftersom det känns som att jag bara skriver samma sak; morgonpromenad, styrka diet, ätardag osv osv. Brukar ej heller rapportera antal kg/ set osv eftersom jag inte lägger stor vikt vid vikterna. Allt går i alla fall bra och tycker fortfarande att allt är roligt och spännande och jag kommer stå på scen i dec, hur jag än ser ut… Kommer även åka upp på SM så den som har lust får gärna snacka med mig där. Ha det gott allihop och kämpa på!

Hej tjejen!
    Bara att kampa pa nu, in i det sista! Tank anda att kanna sig sa slut o anda ga hela vagen fram… DET tycker jag e imponerande:nod Kor hart, vi ses snart!

Hade ju lagt ner journalen…. Tack Therese, ska bli kul att träffas igen!

Hade ett forumbreak men nu när tävlingen närmar sig så har jag börjat hänga här igen. Kan passa på att skriva att allt gått bra med diet och träning och kroppen har förändrats en hel del sedan dietstart i augusti. Känner mig ganska trött och sliten och hungrig osv men målet är så nära nu så att motivation för 2veckor till finns!!

Nu återstår bara att sy dräkterna i helgen och jag gör det själv, har börjat, men ärligt talat så har jag ingen aning om hur det kommer att se ut! Hoppas bara att alla bitarna håller ihop och att brösten typ inte trillar ut osv!! Ett riktigt hemmabygge blir det:D

Ser i alla fall framemot tävlingsdagen och givetvis dagarna efter den 10dec… C U!

Måste bara få säga att det var just den bilden (din avatar) som jag skulle kommentera… Du har sjukt snygga ben från sidan!! :emo-thumb
    Såg dom på en gång när jag gick igenom bilderna från FF :D Bra jobbat!!

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.