Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jag – Fitnessbrud? Hahaha!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 juni, 2006 at 10:37 #935012Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Tjena!
PUCCA: Hur blir det nu då för din del?åh Silvia jag vet inte jag har inte träffat Annika än men jag kommer deinitivt med och hejjar…
Just nu är jag i Malmö tränade igår och har bestämt mig för att vila en hel vecka då jag har ont i kroppen har säkert tränat för mkt…
så nu ska jag hänga här i journalerna och leva på andras träningspass…4 juni, 2006 at 13:51 #935013Anonym anvandareMemberSilvia wrote:hehe fast nu har du glömt bort att jag inte gör chins eller dipsNä, det har jag inte glömt;) jag vet ju hur fokuserad du är. Tack för igår det var nice:p
4 juni, 2006 at 13:51 #935014Anonym anvandareMemberSilvia wrote:hehe fast nu har du glömt bort att jag inte gör chins eller dipsNä, det har jag inte glömt;) jag vet ju hur fokuserad du är. Tack för igår det var nice:p
4 juni, 2006 at 15:05 #935015Anonym anvandareMemberLycka till tjejen :emo-thumb
4 juni, 2006 at 16:24 #935016Anonym anvandareMemberHej Silvia!
Tror jag såg dig i Västerås på NOGP om jag inte tar fel?
Tyckte du såg ut att ha bra förutsättningar(trodde du hade tävlat förut faktiskt). Ska bli kul å se hur det går. Så kör på med din tävlingssatsning så ses vi på fitnessfestivalen!
Lycka till å ta det lugnt (det är lång tid kvar å du behöver inte stressa;) )Mvh / Tobbe K
4 juni, 2006 at 21:31 #935017Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Hej Silvia!Tror jag såg dig i Västerås på NOGP om jag inte tar fel?
Tyckte du såg ut att ha bra förutsättningar(trodde du hade tävlat förut faktiskt). Ska bli kul å se hur det går. Så kör på med din tävlingssatsning så ses vi på fitnessfestivalen!
Lycka till å ta det lugnt (det är lång tid kvar å du behöver inte stressa;) )Mvh / Tobbe K
Jo, jag var där, har dock ingen aning om vem du är – jag är ”ny i branschen” och har inte riktigt koll, ska du också tävla då?
Lång tid kvar? Nja, känns inte riktigt så! Ska göra mitt bästa!
4 juni, 2006 at 22:22 #935018Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Jo, jag var där, har dock ingen aning om vem du är – jag är ”ny i branschen” och har inte riktigt koll, ska du också tävla då?Lång tid kvar? Nja, känns inte riktigt så! Ska göra mitt bästa!
Tobbe stod i Olimps monter och spände musklerna :bb2: Hur kunde du missa han :p
4 juni, 2006 at 22:30 #935019Anonym anvandareMemberLinn wrote:Tobbe stod i Olimps monter och spände musklerna :bb2: Hur kunde du missa han :pSom sagt noll koll, på de få tävlingar jag besökt har jag faktiskt mest tittat på tjejerna med tanke på att jag själv ska upp. Ber om ursäkt ifall Tobbe är en stor byggare som placerat sig och alla utom jag vet vem det är: Den första tävlingen jag överhuvudtaget besökte var Decembercupen förra året, men det verkar som om jag är fast i träsket nu:)
4 juni, 2006 at 22:38 #935020Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Som sagt noll koll, på de få tävlingar jag besökt har jag faktiskt mest tittat på tjejerna med tanke på att jag själv ska upp. Ber om ursäkt ifall Tobbe är en stor byggare som placerat sig och alla utom jag vet vem det är: Den första tävlingen jag överhuvudtaget besökte var Decembercupen förra året, men det verkar som om jag är fast i träsket nu:)Du har inget att be om ursäkt för tjejen! Jag brukar oxå mest kolla på tjejer (haha, hur lät det där då :p ) Men Tobbe är en snygging, och du kan vara lugn, han kommer du inte missa fler gånger :emo-thumb
4 juni, 2006 at 22:48 #935021Anonym anvandareMemberDAGENS TRÄNING & MAT
Bröst + framsida axlar
Sned bänk
Lutande hantelpress
Pec Dec
Press i Cablecross
Sittande hantelpress
Sittande axelpress maskinKör enligt följande
RYGG
AXLAR
BRÖST
BENAxlar är prio! Ben prioriteras minst och kommer inte köras lika ofta som resten. Armar kör jag inte alls för tillfället. Mage slänger jag in ibland. Ibland kör jag rygg + baks axlar och bröst + frams axlar osv. Ordningen på övningarna varierar, antal set varierar också, mellan 3-6 set. Antal reps uppvärmningsset ca 12-20, sedan runt 6 reps. Försöker köra så tungt som möjligt nu.
MATEN har jag ej räknat idag, tror den ligger på ca 2800kcal, samma som igår. Jag äter ofta och mycket och jag är inte rädd för att äta:p
Ska registrera maten de dagar jag hinner för att ”lära känna mig själv” till dieten. Är noga med att få i mig minst 25g protte varje mål. Kosttillskott nu är bara prottepulver innan och efter träning, kreatin och fiskolja de dagar jag ej käkar fet fisk.Godnatt
5 juni, 2006 at 08:46 #935022Anonym anvandareMemberahh!!!
den här journalen ska jag minsann se till att följa.e du kvar på Form&Fitness?
jag har ju inte gjort tillräckligt många inlägg så jag kan ju inte PMa längre.
det lutar åt att jag byter gym till årsskiftet, F&F ligger högt på listan.lycka till med allt!
/Tommy
5 juni, 2006 at 11:09 #935023Anonym anvandareMemberNej då Silvia, jag har mycket kvar å prestera innan jag förväntar å bli igenkänd:)
Råkar själv bara ha förmågan att iakta och komma ihåg alla i min omgivning (yrkesskada), så därför kände jag igen dig här.
Satsar nog (obs nog) på lucia i år igen. Har lite vittring på en första plats efter att ha kommit 2:a två år i rad (04-90 å 05-95). Nu senast efter Henrik Jansson( så jag kan förstå om du missade mig;) )
Kör hårt och smart!
Mvh / Tobbe K
ps. Linn , nu blev jag generad:o
5 juni, 2006 at 15:08 #935024Anonym anvandareMemberharlot wrote:ahh!!!
den här journalen ska jag minsann se till att följa.e du kvar på Form&Fitness?
jag har ju inte gjort tillräckligt många inlägg så jag kan ju inte PMa längre.
det lutar åt att jag byter gym till årsskiftet, F&F ligger högt på listan.lycka till med allt!
/Tommy
Tjenare
Har hört om den nya regeln ang pm- du får väl peppa mig lite härinne så är du snart uppe i 25 inlägg!
Visst är jag kvar och jag trivs jättebra, det är ett bra byggargym med mycket morivation, du är välkommen dit5 juni, 2006 at 15:12 #935025Anonym anvandareMemberTobbe K wrote:Nej då Silvia, jag har mycket kvar å prestera innan jag förväntar å bli igenkänd:)Råkar själv bara ha förmågan att iakta och komma ihåg alla i min omgivning (yrkesskada), så därför kände jag igen dig här.
Satsar nog (obs nog) på lucia i år igen. Har lite vittring på en första plats efter att ha kommit 2:a två år i rad (04-90 å 05-95). Nu senast efter Henrik Jansson( så jag kan förstå om du missade mig;) )
Kör hårt och smart!
Mvh / Tobbe K
ps. Linn , nu blev jag generad:o
2:a, visste väl det, då borde jag veta, men har haft all fokus på BF-tjejer när jag varit på tävlingar. Vill ju se vem man kommer hamna bredvid på scen. Kanske dags att placera sig snäppet bättre i år då lycka till!
5 juni, 2006 at 23:18 #935026Anonym anvandareMemberDAGENS TRÄNING & MAT
BAKSIDA AXLAR OCH MELLERSTA DELEN AXLAR!
Baksida Axlar – liggande drag i cablecross 3 set
Baks axlar i maskin 5-6 set
Sidlyft med hantlar 6 set
Sidlyft i maskin 5 set
Drag till hakan med stång 3 set
Drag till hakan med rep 3 setja, ungefär så!
I fortsättningen kommer jag ha 1 axeldag + köra frams.axlar tillsammans med bröst och baks axlar tillsammans med rygg. Tror jag, gillar ju inte att ha färdiga scheman, ska helt enkelt köra så mycket axlar som möjligt.
Nyss hemkommen från salsakurs, räknar det inte riktigt som träning
Maten i korta drag:
7.00 Gröt, vetegroddar, kvarg
9.00 Kvarg, banan, valnötter, mandlar, sesamfrö
12.00 Protte, havre, banan
13.30 Protte, riskakor, banan
14.00 Gårdagens något misslyckade försök till att rosta kikärter + ägg + keso
17.00 Kvarg, keso, rädisor, knäckebröd
19.00 Kvarg, cashew, valnötter
22.30 Tonfisk, tomater, sås av kvarg + Thai Sweet Chilica 2600 kcal, 40E%P, 27E%F, 33 E%K
Allt känns bra, jobbar ej så mycket för tillfället så träning och mat är första prioritering. Känner mig utvilad i kroppen också trots att jag tränar mycket. Har för första gången en period nu när jag nästan bara kör styrka, innan hade jag en massa pass + att jag körde styrka och då kunde jag känna mig trött och sliten i kroppen ibland. TRor det blir bra det här:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.