Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jag – Fitnessbrud? Hahaha!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juni, 2006 at 10:32 #935042Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Jaha, lite uppdatering då. En dag som denna hade jag normalt legat ute i solen men mår som jag förtjänar idag och är inte alls sugen på att sola…
I fredags körde jag axlar och åt bra. Igår blev det däremot vilodag och mycket och mycket:drunk: Det sistnämnda händer typ 2ggr/år och hade väldigt skoj! Somnade 4.30 och vaknade 8! I eftermiddag ska jag ha ett aerobicpass så jag måste ”ladda batterierna” lite nu. Vägde mig också i morse, +2,5kg, men det försvinner snabbt igen.
Ska förresten låna en kamera av en kompis, bilder är ju alltid kul.
tjena=) ser bra ut på bilderna,du e välkommen till Lödde för ett pass….kör hårt å lycka tiil.
11 juni, 2006 at 10:48 #935043Anonym anvandareMemberkarlastrid wrote:tjena=) ser bra ut på bilderna,du e välkommen till Lödde för ett pass….kör hårt å lycka tiil.tack för inbjudan, har aldrig varit där men hört ryktas att det är där de stora grabbarna kör;)
11 juni, 2006 at 11:29 #935044Anonym anvandareMemberSilvia wrote:…hört ryktas att det är där de stora grabbarna kör;)Buss på dom bara tjejen! :bb2:
11 juni, 2006 at 11:33 #935045Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Buss på dom bara tjejen! :bb2:Javisst, ska bara återhämta mig efter gårdagen. Sitter fortfarande och undrar hur jag ska klara att hålla ett aerobicpass idag. Längesen jag mådde såhär!
11 juni, 2006 at 11:37 #935046Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Buss på dom bara tjejen! :bb2:hur går det med din träning förresten? När börjar du dieten och hur många kg ska bort?
11 juni, 2006 at 11:46 #935047Anonym anvandareMemberSilvia wrote:hur går det med din träning förresten? När börjar du dieten och hur många kg ska bort?Det är ombytta roller på gymmmet nu….kör med Hubas, så att han inte latar sig alltför mycket eller mesar med vikterna Energin är tillbaka och det känns riktigt bra. Som det ser ut nu kommer dieten börja i god tid = 1a augusti. Vill ju bli lite hårdare på benen än vad jag var på NOGP. Måste nog ner ca 8kg
Går vikten neråt nu eller kommer du satsa på kalorireducering längre fram? (Avis på att du kan äta så mycket)
11 juni, 2006 at 11:53 #935048Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Det är ombytta roller på gymmmet nu….kör med Hubas, så att han inte latar sig alltför mycket eller mesar med vikterna Energin är tillbaka och det känns riktigt bra. Som det ser ut nu kommer dieten börja i god tid = 1a augusti. Vill ju bli lite hårdare på benen än vad jag var på NOGP. Måste nog ner ca 8kgGår vikten neråt nu eller kommer du satsa på kalorireducering längre fram? (Avis på att du kan äta så mycket)
Vikten har legat stilla, runt 65-66, men den senaste dygnet har jag ökat 2,5kg, hehe. Tror jag kommer tappa dem snart igen. Ska ju till Kuba i juli och dansa salsa, misstänker att jag kommer gå ner i vikt där. Blir ju ingen gymträning där och det kommer att vara svårt att äta 6-7gg/dag som jag brukar annars. Är redan orolig över hur jag ska få i mig proteinet därborta, måste ta med pulver. Och så kommer ju alla andra (icke-gym-tränande-människor) tro att man är helt galen och att man tar anabola
I slutet av juli ska jag ha besök av släktingar från Polen så det jag lär väl äta upp mig därigen. Så tror att utgångsläget för dieten som börjar 1 aug kommer vara runt 65.11 juni, 2006 at 13:53 #935049Anonym anvandareMemberSilvia wrote:tack för inbjudan, har aldrig varit där men hört ryktas att det är där de stora grabbarna kör;)jaså??nja det vet jag inte men vi e några som tävlar…gick ju ganska bra för oss på december å lucia…vilket gym kör du på?
11 juni, 2006 at 21:02 #935050Anonym anvandareMemberPasset som jag egentligen skulle hållit i blev inställt, alla var ju på stranden, vilken lättnad för mig, ingen toppform idag precis, så jag hamnade också på stranden till slut. Imorgon är det dags för träning igen. Det var inte meningen att det skulle bli 2 vilodagar i rad men pga det fina vädret i lördags var man ju tvungen och släppa allt för att vara ute. Kör rygg och lite biceps imorgon och axlar på tisdag, det är ju det som prioriteras. Ska nog börja köra lite armar igen, tänkte innan att axlarna ser mindre ut ju större armar man har men ska nog bara köra allt så mycket som möjligt nu
11 juni, 2006 at 21:11 #935051Anonym anvandareMemberkarlastrid wrote:jaså??nja det vet jag inte men vi e några som tävlar…gick ju ganska bra för oss på december å lucia…vilket gym kör du på?Ja, det var det jag syftade på, vad tävlar du själv i? Kör på Form & Fitness
11 juni, 2006 at 22:30 #935052Anonym anvandareMember:kicking: :lazy:
Vi ses till nästa frukostmöte:P12 juni, 2006 at 10:20 #935053Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Ja, det var det jag syftade på, vad tävlar du själv i? Kör på Form & Fitnessjag tävlar i byggning…tävlade nu sist på decembercupen å lucia..form o fitness e helt ok…men kom ut till x-act en kväll=)
12 juni, 2006 at 18:16 #935054Anonym anvandareMemberkarlastrid wrote:jag tävlar i byggning…tävlade nu sist på decembercupen å lucia..form o fitness e helt ok…men kom ut till x-act en kväll=)Ja, får väl se. Vilket namn döljer sig bakom karl astrid då?
12 juni, 2006 at 18:55 #935055Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Ja, får väl se. Vilket namn döljer sig bakom karl astrid då?Jag heter Rickard…så då va man avslöjad…haha
12 juni, 2006 at 19:10 #935056Anonym anvandareMemberkarlastrid wrote:Jag heter Rickard…så då va man avslöjad…hahainget och skämmas över, tror du vann båda tävlingarna va? När är nästa?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.