Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jag – Fitnessbrud? Hahaha!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 241 total)
  • Author

Kul att det kommer bilder!! :emo-thumb

Men du, hur gör du när du kör bröst 1,5 gång/vecka?? ;)

Linn wrote:
    Kul att det kommer bilder!! :emo-thumb

Men du, hur gör du när du kör bröst 1,5 gång/vecka?? ;)

Ja du :p Jag tror det blir bröst + triceps 1,5g/v i genomsnitt, dvs ibland 1 g och ibland 2 ggr

Hann tyvärr inte träna igår pga jobb och eftersom jag endast sov 2,5h i natt så blev det ingen träning idag heller. Imorgon ska jag däremot både träna (axlar såklart) och ta bilder.

So long!

Nu har min kompis fotografen tagit en massa bilder men tyvärr lyckas jag ej öppna skivan, har hållit på i 1h och under tiden har jag tryckt i mig 1 limpa rågbröd, var lite hungrig ja :p 650g var det, säkert mycket bra för dagens axelpass haha. Bilderna är ju inget extra, jag är ju långt från tävlingsform men de kommer upp så fort jag lyckas

Ja det var meningen jag skulle lägga upp bilder idag men cd-enheten har lagt av + har haft en massa annat datastrul. Som om det inte vore nog så skadade jag axlen i början av dagens pass i sidlyft. Känns som om framsida axle är jättespänd. Bilder kommer dock inom de närmaste dagarna…

Fan vad jobbigt med axeln.. :( har oxå problem med dem, verkar som de flesta får det någongång (!? )

Upp med bilder nudå ;)

Linn wrote:
    Fan vad jobbigt med axeln.. :( har oxå problem med dem, verkar som de flesta får det någongång (!? )

Upp med bilder nudå ;)

Upptäckte senare att det är infraspinatus som är problemet (sitter på baksidan av skulderbladet och är en av rotatorcuffs-musklerna). Försökte trycka triggerpunkt på mig själv, (jag är ju massageterapeut så jag vet hur det ska göras) ska försöka få någon annan som gör det idag. Har i alla fall riktigt ont. Det positiva är dock att jag själv får uppleva hur det känns att ha ont där som många av mina patienter har ont: Det är väl överflödigt att säga att det inte blir någon träning alls idag.

Ja, bilder kommer snart…

Hej hej idag är allt mycket bättre! Fick brutal massage på infraspinatus + övriga rotator cuffen igår av mina massagekollegor och idag är smärtan nästan helt borta! Helt otroligt med tanke på att jag inte ens kunde ta upp armen för att kamma mig, eller ta armen bakom ryggen igår! Igår vilade jag helt men idag vågade jag mig på att köra lite bröst och biceps, inte supertungt men med mycket kontakt och det känns bra nu!

Kommer strax lägga upp lite poseringsbilder här, tänkte blotta mig själv helt och hållet även om alla bilder inte är så vackra att titta på: . Själva posernadet måste jag också öva på. Kommer bli kul att jämföra förändringarna under hösten.

tjingeling

Jag har oxå problem med de där jäkla spinatusmusklerna.. 👿 Går hos naprapat regelbundet och det kostar skjortan! Som tur är har jag nu hittat mig en egen liten (läs stor) naprapat som gärna hjälper till ;) ..så länge jag blir hård och vinner SM! :)

Upp upp upp med dem!!! :up:

Ja, här kommer då de första poseringsbilderna, tagna i måndags, då vägde jag 66kg och här är jag kall och opumpad! Update info – längd 170cm, ska köra BF på FF i dec, börjar dieta 1 aug… Konstruktiv kritik är välkommen men var ärliga, ni behöver inte säga något positivt bara för att ni vill vara snälla!

lite fler…

Snyggt! Gillar mycket om dina lår:up: Kör hårt nu och lycka till med deffen!

Bra svep på benen.
    Tycker det ser ut som du höjer axlarna och inte får ut ryggen riktigt?

Bra bilder! Lite mer utsida axlar och baksida ben + att på den nedersta bilden till vänster: snyggare om man står mer avslappnad med handlederna/händerna i side-pose, tycker iaf jag!

Lycka till med deffen, hur mycket ska bort tror du?

MVH, Agnes

Linn wrote:
    Bra svep på benen.
    Tycker det ser ut som du höjer axlarna och inte får ut ryggen riktigt?

Ja, jag får inte till det riktigt, i alla fall är det skillnad på axlarna och vänster är högre upp. Möjligt att det finns mera rygg att få ut, bara att träna. Tack för feedback

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 241 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.