Jeannas slit mot en starkare kropp!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jeannas slit mot en starkare kropp!

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • Author

Hej allihopa!

Nu

Hej allihopa!

Nu är jag tillbaka efter en lugn o fin helg. Länge sedan jag vilade så mycket skulle jag vilja påstå! När man bor en bit från stan, som jag gör, så blir det att man promenerar flera timmar om dagen utöver den varnliga träningen. Men i söndags gick jag inte ett steg utan myste bara med mina vänner o skötte om mitt lilla hem. Skönt!

Den här veckan kommer det blir svårt att få ihop träningen. Kommer att få lägga en del på helgen, men igengäld får jag fridag imorrn och på onsdag, då jag ska till Stockholm. Ska hälsa på min gamla pojkvän Jonas och gå på ett upprop på en viss skola i Sthlm… Spännande spännande. Håll tummarna för att jag kommer in! Jag står nämligen högt upp på reservlistan och är därmed kallad till upprop… På onsdag kommer jag att komma hem sent och då blir det bara middag med en viss kille som gäller! Wish me luck…

Idag har jag i alla fall kört axlar, bröst (lite mage) och 30 min cardio.

Körde som följer;
    Kabeldrag 8*4
    Stående kabelpress 8*4
    Sidlyft, dito
    Hantelpress på bänk, dito
    Sittande hantelpress, dito
    och
    Frontlyft

Sen körde jag lite mage också – hatar det! ;) Körde dock min favvoövning fällkniven 12*3, det är ok! men crunches, åååh I hate it!
    Sneda crunches 20*2

och 30 min cardio som sagt, joggade på löpband. Inte lika mysigt som att jogga ute, men det är i princip livsfarligt att göra här just nu. Det är glashalt överallt, höll på att slå ihjäl mej när jag körde intervaller förra veckan. Löpbandet duger tills det smälter undan ute!

Nu ska jag gå o packa inför min resa och ladda inför en antagligen påfrestande natt men den kille som jag tyckte SÅ mycket om, men som jag inte lyckades behålla… Av både tre o fyra anledningar. Hehe. Vi ska nog hålla sams.

Många kramar till er!

/jeanna

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.