Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jennys träningsjournal #2
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2006 at 21:39 #1010128Anonym anvandareMember
Warrior och Vanessa: Jag VET, det är skitskoj!
Jag ska ha ett möte med tränaren ( vet inte ens hans namn just nu) och så ska vi lägga upp hur vi ska träna. Tydligen var han väldigt bra på träning efter graviditet och kejsarsnitt och det är ju inte fel i min situation!
Jag återkommer när jag vet mer!
/ Jenny
5 maj, 2006 at 21:42 #1010129Anonym anvandareMemberLady21 wrote:Det skulle jag också vilja ha Det var verkligen en oväntad present!! KUL!Läste lite i din tråd! Det är bara att fortsätta kämpa :up:
GRATTIS FÖRESTEN 😮
Ja, jag blev jätteförvånad, jag har pratat om att jag skulle vilja ha en PT i över 1 år nu, men aldrig trodde jag väl att han skulle fixa en åt mig! Han har väl insett att jag menar allvar med mitt intresse för styrketräning kanske…. att det inte bara är nått jag tröttnar på snart.
Tack för ditt inlägg!
/ Jenny
5 maj, 2006 at 22:49 #1010130Anonym anvandareMember[img=http://img.123greetings.com/thumbs/birth_balloons/birthday29a.gif]Va kul med en PT. Att han vågar släppa iväg dig till en muskelknutte som skall hjälpa dig komma i form :p hehe
6 maj, 2006 at 01:07 #1010131Anonym anvandareMemberGrattis grattis Jenny, tror det kan vara riktigt bra med en PT:up:.
Jättekul att din sambo inser vad träningen betyder för dig, annars skulle han nog hittat på en annan present, kanske en d*ldo:o.[http://forum.body.se/showthread.php?p=94907#post94907 -=[Grattis Jenny]=-]
6 maj, 2006 at 06:58 #1010132Anonym anvandareMemberGrattis tjejen! Ha det bra!
//H6 maj, 2006 at 08:37 #1010133Anonym anvandareMemberTACK Zitrus, Stolle och Melixa!
Ja, jag tror med en PT kommer bli jättebra för mig
Kanske kommer han inom här idag och käkar lite smörgåstårta (PT alltså)… han var tydligen intresserad av sambons airsoftbössor med… *liten suck*
Dax att åka iväg och handla lite till och plocka upp smörgåstårtorna!
/ Jenny
7 maj, 2006 at 11:30 #1010134Anonym anvandareMemberGrattis i efterskott och shit vilken kul present! Låter som du har en lyhörd sambo som bryr sig mycket om dig!
7 maj, 2006 at 17:19 #1010135Anonym anvandareMemberSöndag 7/5
Imorgon är det vägdag och jag vet att det blir ett +. Jag har festat loss rejält denna helg med både smörgåstårta, godis/chips och alkohol. Blev rejält dragen igår men hade roligare än på länge! Barnen sov över hos sin farmor och farfar så jag och sambon kunde festa båda två, hur kul som helst!
Imorgon blir det gymmet, tänkte köra ett rejält styrkepass!
Milia wrote:Grattis i efterskott och shit vilken kul present! Låter som du har en lyhörd sambo som bryr sig mycket om dig!Ja, han är helt underbar, han har verkligen fattat hur mycket träningen betyder för mig och gör allt för att jag ska få tid att träna så mycket som jag vill.
/ Jenny
9 maj, 2006 at 13:23 #1010136Anonym anvandareMemberTisdag 8/5
Igår var jag på gymmet, körde mitt styrkepass men har tröttnat lite, det är samma varje gång. Jag hoppas att jag kan lära mig använda fria vikter med min PT, det hade varit kul och säkert jättenyttigt för mig!
Efter gymmet igår tog jag mig upp på berget här i stan (Galgberget), där finns flera motionsslingor och jag bestämde mig för att ta mig runt 3 km så fort jag orkade.
Det gick sådär, det tog 21 minuter, joggade mest men gick lite då och då ( ganska rejäla backar finns det där och det var gassande sol så jag blev trött ganska fort).
Tänkte ta samma runda idag om jag hinner nu innan jag ska hämta barnen på dagis, hade varit kul att i alla fall ta bort nån minut från tiden jag fick igår, dock är vädret lika (underbart) varmt och soligt som igår.
Löpning måste väl vara ok som fettförbrännande träning? Om inte annat så får man bättre kondition och det är ju inte fel. Tänkte ta 5 km nästa vecka. Löpning blir ju bara roligare och roligare desto bättre kondis man får!
Idag har jag varit och köpt ny bikini, så jag tänkte se om jag kunde ta lite nya kort ikväll ( min gammla bikini hängde i rumpan och satt väldigt löst runt överkroppen ), det får bli nya ”före bilder” nu, för när jag väl börja köra med min PT så ska jag köra hårt och nu när jag blivit av med den mesta övervikten är det desto roligare att bygga muskler!!
Återkommer!
/ Jenny
9 maj, 2006 at 14:41 #1010137Anonym anvandareMemberMotiverande text!
Japp, intervallträning är perfa i fettförbränningssyfte.
Kör rusher uppför backen där du ger ca 60% av din maxpuls eller mer, sedan går du lugnt i 1 minut eller nåt, därefter börjar du om..Jag vill också ha en PT! Avunsjuk blir man allt..
Men jag har iallafall skaffat gymkort nu,Aja, härligt o se att du verkar så målmedveten, det peppar andra också!
/fricki11 maj, 2006 at 10:40 #1010138Anonym anvandareMemberTorsdag 11 /5
Ojdå, mår inte särskilt bra, jag känner mig låg och är supertrött. Jag funderar på om jag har tagit i lite hårt den senaste tiden, eller i alla fall omedvetet ätit lite dåligt i förhållande till hur jag har tränat.
Tänkte vila några dagar nu, i alla fall från gymmet och hålla mig till promenader och kanske lite löpträning.
Igår körde jag styrka på gymmet men det kändes lika tråkigt som häromdagen, var inte alls på humör. Sedan försökte jag springa 3 km men pallade inte alls, hade ingen energi kvar och avbröt och gick ungefär halva rundan, tog ca 30 minuter. Jag ska förhoppningsvis träffa min PT i helgen eller nästa vecka ( han är borrest denna veckan). Känner mycket mer för att börja köra med fria vikter än att harva runt med samma gammla maskiner på gymmet… Ska bli kul med något nytt!
/ Jenny
11 maj, 2006 at 10:55 #1010139Anonym anvandareMemberJenny Andersson wrote:Jag ska förhoppningsvis träffa min PT i helgen eller nästa vecka
Känner mycket mer för att börja köra med fria vikter än att harva runt med samma gammla maskiner på gymmet…Hoppas du får ny energi nu när du skall träffa han då!
Jag älskar fria vikter när det går att köra det.
Hoppas du känner dig starkare/piggare efter några vilodagar.11 maj, 2006 at 17:24 #1010140Anonym anvandareMemberMen ta en vilopaus då, det är inte hela världen! Ibland behöver man mental vila också och sköter du bara kosten under vilan så är det ingen fara för formen heller.
Men jag tror också att du äter lite väl lite….i alla fall vad jag kommer ihåg av det du skrivit upp tidigare. Att gå ner 2 kg på en vecka är ju rätt mycket. Unna dig att vila och ta hand om dig själv!! och så är du än mer taggad när du ska köra igång med din PT!18 maj, 2006 at 16:14 #1010141Anonym anvandareMemberHur går det för dig Jenny??? Har du kommit igång igen??
31 maj, 2006 at 15:28 #1010142Anonym anvandareMemberJa, det skulle vara jättekul att höra mer. Har varit spännande att läsa om resan med allt gott och ont det kan innebära. :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.