Jiggens träningsplan!!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jiggens träningsplan!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 69 total)
  • Author

tjenare Jiggen!
    Här var ju lite pics på dig,fast jag har sett dig på bilderna från SM.
    Ser grymt coolt ut med dina 190cm och ändå bra massa.(dessa bilderna ser ju inte alls ut att göra dig rättvisa om man gämför med linen på sm)
    Hur går det mot DC?
    Själv har e jag inte riktigt nöjd ännu(men d blir man väl aldrig)Vetefan om jag tappar allt fett i ryggslutet denna gången heller.
    Har haft och har ont överallt vilket påverkar dipsträningen så jag inte kan träna djupa,blir kul att se hur många man klarar sedan när Arne dömmer.:p
    Har inte haft energi att träna så mycket kondition som jag borde,dock har jag varit på några spinningpass(Tack för tipset)
    Men nu gnäller jag för mycket.
    Över lag går det bra så det ska nog gå bra.

Såg vi har samma bi-intresse,fiske.
    Har för mig du hade en bild med en najs Brax innan med,fast med namnet jiggen borde man kunde lista ut du e fiskeintresserad;)

Lycka till sista veckorna nu!/Robin

Kleine wrote:
    tjenare Jiggen!
    Här var ju lite pics på dig,fast jag har sett dig på bilderna från SM.
    Ser grymt coolt ut med dina 190cm och ändå bra massa.(dessa bilderna ser ju inte alls ut att göra dig rättvisa om man gämför med linen på sm)
    Hur går det mot DC?
    Själv har e jag inte riktigt nöjd ännu(men d blir man väl aldrig)Vetefan om jag tappar allt fett i ryggslutet denna gången heller.
    Har haft och har ont överallt vilket påverkar dipsträningen så jag inte kan träna djupa,blir kul att se hur många man klarar sedan när Arne dömmer.:p
    Har inte haft energi att träna så mycket kondition som jag borde,dock har jag varit på några spinningpass(Tack för tipset)
    Men nu gnäller jag för mycket.
    Över lag går det bra så det ska nog gå bra.

Såg vi har samma bi-intresse,fiske.
    Har för mig du hade en bild med en najs Brax innan med,fast med namnet jiggen borde man kunde lista ut du e fiskeintresserad;)

Lycka till sista veckorna nu!/Robin

tjenna mannen :)

jo jag vet bilderna är skit! inte så himmla lätt att fotta med mobil ensam..! känner att jag skulle behöva några kg till. men räknar med att jag kommer väga drygt 89-90kg på DC o det är iaf 3kg mera än förra året men har haft prio på bena under ett år nu…!

hmmm håller med börjar bli ganska lat med, ganska trött i kroppen efter 16v diet samt försöka hålla formen efter sm, men det kommer nog att funka, börjar hårdna till lite och har strypt kolhydraterna enu mera nu..! ska bli kul att träffa/tävla mot dig! må bästa man vinna :emo-thumb

Jo fiske är nog faktist mitt intresse no1 men är ganska svårt att jämföra intressena för dom är ju helt olika o dom båda har sin charm!…fiskar du mycket nu då?…hur tränar du nu då???
    Vh

Ha ha..Jag ska lämna dig lååångt bakom mig;)
    Nej skämt åsido så har jag inte en suck mot dig i rodden och som det känns och ser ut är vi ganska lika i styrkan och fysiken tar du nog förr med,men jag ger mig inte utan en kamp.8)
    Ska bli kul iallafall,helt klart!!:up:
    För tillfället kör jag mycket cardio och 4 dagar styrketräning och alldeles för lite kondition men det finns ingen energi för det känns det som.
    Äter ganska mycket och det är skönt,tror/hoppas inte jag behöver sänka något.
    Men jag har klippt av lite kolydrater på helgerna då jag jobbar och inte tränar.

Fisket har alltid varit ett stort intresse och tävlade även förr(he he nördfaktor)men nuförtiden är det väldigt upp och ner.
    Ibland fiskar jag massor och ibland inget.
    Blir mest gädda med en del abborre och öring som bifångst men även en del torsk på sundet.
    Är du lite specimen fiskare?

Har du inga bilder från linen på SM, då man inte såg nått från långa klassen så vore det kul…

Ser ju ut att gå bra med tanke på den långa dieten. Det brukar ju kännas rätt segt att träna då.

Lycka till på DC!

Mvh Martin

Lycka till på DC.:)
    Då blir det 2 killar i långa klassen från Karlstad att heja på.

Om du blir för trött på musiken på KAK så kan du komma förbi mitt gym efter den 1 december och provträna. :)
    Vi har i alla fall helt ny utrustning och massa friviktsmaskiner och hantlar. :bb:

Kleine wrote:
    Ha ha..Jag ska lämna dig lååångt bakom mig;)
    Nej skämt åsido så har jag inte en suck mot dig i rodden och som det känns och ser ut är vi ganska lika i styrkan och fysiken tar du nog förr med,men jag ger mig inte utan en kamp.:
    Ska bli kul iallafall,helt klart!!:
    För tillfället kör jag mycket cardio och 4 dagar styrketräning och alldeles för lite kondition men det finns ingen energi för det känns det som.
    Äter ganska mycket och det är skönt,tror/hoppas inte jag behöver sänka något.
    Men jag har klippt av lite kolydrater på helgerna då jag jobbar och inte tränar.

Fisket har alltid varit ett stort intresse och tävlade även förr(he he nördfaktor)men nuförtiden är det väldigt upp och ner.
    Ibland fiskar jag massor och ibland inget.
    Blir mest gädda med en del abborre och öring som bifångst men även en del torsk på sundet.
    Är du lite specimen fiskare?

haha njadu vi får väl se, hur det går..! jag äter inte km kollisar nu o blivit förkyld så börjar känns j*vligt tung men snart e det över o då blir det semester ett bra tag
    jupp kör endel specimen fiske, åker iväg o kör flera dagar på sträck, blir ganska idiotförkladar när jag sitter i min stol o skakar protindrinkar :p
    hur mycket väger du nu då????

Martin: nja lyckas inte få över bilderna till sidan! hittat lite bilder som är upplagda på nätet..väntar på mina bilder som en kompis tog, så lägger upp dom när jag väl får dom! jo börjar kännsa väääldrig tungt nu, men bara drygt 3 veckor kvar, o vad e 3 veckor av 20 :emo-thumb
    tackar, när blir nästa för dig då???

Anna B: lita på det! dyker upp, men kommer ha semester från gymmet i en vecka efter DC..vart har ni gymmet???? kul med lite folk från värmland, ska göra allt man kan för en vettig placering :emo-thumb

Förkyld nu, så ingen träning idag…kände mig lite halvkass igår med men gick ner endå och började med dipps….helt sjukt! drog iväg 36st djupa och ev arne godkända 8)
    vikten ligger på drygt 91 kg, och har några hg till att plocka bort..!

I söndags var det träningsfri dag, men vem har sagt att man inte kan ”träna” när man fiskar :emo-thumb
    skapligt jobbigt att dra upp en gädda på 111cm när man e klen som en räka :|

Ha ha ha…johooo min vikt är superhemlig.
    Kanske kan avslöja den när vi ses på DC.
    Kan säga att jag är lika lätt som jag brukar vara men jag har gett upp hoppet om att väga längden-100 dvs 86kg.
    E inte kleine för inget8)

Härlig gädda,vad vägde den?
    Min längsta är 108cm 10,8kg så där håller du en längre gädda än jag någonsin fångat:(
    Kan se det framför mig.
    Den perfekta fiskedagen och allt är lugnt och skönt,plötsligt hörs ett underligt ljus…Jiggen och hans shaker..:D

Kleine]Ha ha ha…johooo min vikt är superhemlig.
    Kanske kan avslöja den när vi ses på DC.
    Kan säga att jag är lika lätt som jag brukar vara men jag har gett upp hoppet om att väga längden-100 dvs 86kg.
    E inte kleine för inget

Härlig gädda,vad vägde den?
    Min längsta är 108cm 10,8kg så där håller du en längre gädda än jag någonsin fångat:(
    Kan se det framför mig.
    Den perfekta fiskedagen och allt är lugnt och skönt,plötsligt hörs ett underligt ljus…Jiggen och hans shaker

haha är det så! är det för att skrämma mig eller vad???sj är jag nöjd att jag äntligen väger längden, men vill ju gå upp i cbb så saknar 5kg till…men den dager kommer väl..!
    Gäddan var inte tung, vägde bara 9kg så skapligt deffad för längden :D

jo förra hösten var jag iväg o fiskade i 5 dygn under diet o levde på makrill,tonfisk samt shaker….blev skapligt idiot förklarad..! men det roliga är att det blir jag när man pratar med mina gympolare ang mitt fiskande o mina fiskepolare ang mitt gymtränande….:|
    passa på nu, är förkyld o kommer nog inte träna på ett par dagar, så kanske du kan få ett försprång!!!haha….har nytt mål på DC! att vinna över dig :p

går fan skit nu..trött sleten o en jävulsk förkylning :(
    sköter kosten o ska försöka ut o gå när jag känner mig okej kry..! men blir nog inget gym på några dagar till…får väl passa på o vila mig i form för att kunna ge gärnet de sissta 3 veckorna!!!!!8)

Jassååå,du vill tampas med mig…kom bara:wazzup: ;)
    Nej försöker inte skrämma dig,e inte nöjd med vikten bara.
    Jag börjar med känna av i halsen lite men hoppas det inte blir värre.
    Lider med dig,måste vara skitsegt inte kunna träna såhär nära inpå.

Nu ska jag på morgonpromenix.
    Krya på dig…eller vänta lite med det…ge mig några dagars försprång till så kanske kanske jag har en chans:p
    Ha det gott!!/Robin

Det är bara att hålla ut sista veckorna nu :emo-thumb
    Kommer tyvärr inte o tittar på DC hade varit riktigt kul..

Jag kommer inte köra förrän SM nästa år, då jag vill ha lite mer massa plus att jag kanske ska operera benhinnorna i vinter..

Mvh Martin

en som vanligt dålig bild på mig sen igår, lite svårt att fotta sig själv :p
    nåja börjar tillfriskna liiite nu så hoppas jag e tillbaka till 100% på måndag!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.