Jiggens träningsplan!!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jiggens träningsplan!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 69 total)
  • Author
    Mattias Sjödin wrote:
    På så sätt :)

Jag kommer inte att bli så hård. Jag ligger nu på cirka 6% å ser slät ut. Ligger nu på 2700 kcal. Morgonpromenad varje dag och minst 5 träningspass per vecka. Men på styrkefronten ser de mkt bra ut. Men jag mörkar formen och säger inga resultat :ph34r:

Hur mkt energi stoppar du i dej

haha jo jag kommer mörka mig den sissta tiden med :p men börjar bli iform igen iaf..!
    jadu jag ligger ganska mycket lägre, men kör vissa dagar ca 2700-2900 kcal ocg ex dagen efter ca 1500 kacl så kör lite upp och ner för att inte vänja kroppen, men då har jag ju redan haft en tävling och dietat i 20 veckor :|
    du ska nog se att hårdheten kommer den sissta veckan..!
    vh

Jacksatan wrote:
    Tycker du har en mkt bra fysik. Önskar dig all lycka till nu! Vinn rodden, det skulle va coolt :D

tack så mycket :up:
    jo ska göra mitt bästa men har inte kunnat köra rodd på 10 dagr p.ga förkylningen..!
    men ska väl kunna gå okej, förra året tränade jag ju rodd en gång före tävling och komm då 3a iaf :D

Börjar bli bra från förkylningen nu men inte såpass så att jag kan köra rodd :(
    men formen börjar hittas och hårdheten börjar smygas på så det känns bra iaf..!
    kör halvkroppspass varje dag nu dvs kör igenom kroppen nästan 3gånger i veckan nu dom sissta 2 veckorna..!
    bara till att kötta på nu dom sissta passen före vilan kommer, e riktigt tävlings sugen nu :up:

Låter bra det. Jag är också riktigt tävlingssugen nu jag med. Nu på lördag ska jag äta lite mer. Ska unna mej en god middag iaf med tjejen min. Du har haft din sista ätardag?

Mattias Sjödin wrote:
    Låter bra det. Jag är också riktigt tävlingssugen nu jag med. Nu på lördag ska jag äta lite mer. Ska unna mej en god middag iaf med tjejen min. Du har haft din sista ätardag?

Låter ju inte helt fel, nja käkade lite godis i lördags men bara för att klara av dom sissta 2 veckorna..vi har julbord på jobbet nu på lördag så tänkte vara med o titta när dom andra äter, blir till att hålla sig lågt under dagen så kanske man kan ta några bitar iaf :D

Börjar känna mig ganska ”färdig bakad” nu hårdheten finns,styrkan är okej,rodden okej. behöver bara tömma mig några dagar för att få till det sissta nu.! många som inte tycker att men behöver tömma sig på vättska/kollisar i AF men det har funkat fint på mig så kommer att köra det även denna gång..!
    kör sissta veckan nu med 2 pass på gymmet/dag. morgon för jobb kör jag kardio i 20min sen gymträning i ca 70min, kör ca en övning per grupp med reps upp till 30-40st och det kommer jag köra veckan ut före jag tar vilovecka före tävling..!

åker ner till skåne på måndag kv för det årliga sikfisket, är hemma igen på tor kv, sen tillbaka hem och på fre åka ner till skåne IGEN för AF tävling, kommer vara måttligt sleten på fisket misstänker jag, så kommer nog vara lite smågrinig, men då får jag nog dom bästa platserna för mig själv iaf :D

Du får leta upp mig på DC så bjuder jag på kokostoppar så blir du nog glad igen
    Ses snart:emo-thumb

Kleine wrote:
    Du får leta upp mig på DC så bjuder jag på kokostoppar så blir du nog glad igen
    Ses snart:emo-thumb

haha det ser jag värkligen fram imot :up:
    är din bild ny eller??? tycker att du värkat biffa på dig lite :nod
    är väl ingen ide att fråga dig om din vikt va..haha
    kör på fullt ut nu, är ju bara 11 dagar kvar =O)

Nu måste jag beklaga mig lite igen!!!
    börjar känna mig övertränad, men ska vila från gymmet i en vecka efter DC ska bli skönt!
    Min sissta veckas träning ser ut så här:

08.00 tar bussen till gymmet
    08.15-08.45 kardio
    09.45 jobbet börjar
    18.15 slutar jobba
    18.45-20.00 gymträning (kör en övning per muskelgrupp)
    20.30-22.00 tv
    22.00-22.45 kv promenad om jag känner mig okej
    23.00-00.30 matlagning/tv
    00.30-07.40 zZZzzzzZZ

så skapligt späckat schema nu….men bara att bita ihop :emo-thumb

Ligger nu på 90.4kg morgonvikt o räknar med att ligga däromkring på tävling

He he..jo d e en runt 2 veckor gammal bild,men jag har en tendens att bli helt ok på bild men sedan ser jag tunn som fan ut på linen.
    Håll ut den sista tiden nu,om det är någon tröst har jag samma problem som dig just nu,det är ganska jobbigt allt.
    Och nej min vikt är fortfarande hemlighetsstämplad(Fast jag har inte vägt mig på 2 veckor så den är till och med hemlig för mig:D )
    Ha d gott!

Kleine wrote:
    He he..jo d e en runt 2 veckor gammal bild,men jag har en tendens att bli helt ok på bild men sedan ser jag tunn som fan ut på linen.
    Håll ut den sista tiden nu,om det är någon tröst har jag samma problem som dig just nu,det är ganska jobbigt allt.
    Och nej min vikt är fortfarande hemlighetsstämplad(Fast jag har inte vägt mig på 2 veckor så den är till och med hemlig för mig:D )
    Ha d gott!

haha nu känner jag mig genast bättre, lider du/andra så mår jag bra :D
    ska inte väga mig något mera nu, som sagt man blir ju lite för viktfokuserad o när man blir lättare o lättare..men men det är ju inte bb vi tävlar i!!! nåja ser fram imot kokostopparna
    ses snart o kör på!!!!!

Börjat bli grymt sliten nu, skippade till och med morgon promenaden idag, men gymmade före jobbet iaf…rygg,biceps,ben, med endast 2st övningar per muskel men med max reps på alla..!
    blir en promenad på 6 km hem från jobbet idag om det här j****vlar vädret håller i sig, ligger bara i till söndag nu sen kör jag 5 dagar vilo med tommning/laddning av både vatten o kollisar samt salt

Topp 5 av mat/skit jag ska äta nästa lördag!

1.nutella 8)
    2.pizza
    3.lösgodis
    4.kladdkaka
    5.någon öl med :D

slutspurten närmar sig..!
    min dag (tor) ser ut så här:

07.50 vaknar, tar 2 koffintabbs
    Morgonpromenad 30min
    Frukost:200gr havregryn(gröt)
    09.50-10.50 gymträning, ben,axlar,triceps, dipps
    11.45jobb
    13.00 mat, 150gr kyckling+250gr ärtor,majs,mörtötter blandning
    16.30 mat,150gr kyckling+250gr ärtor,majs,mörtötter blandning
    18.15 slutar jobba
    19.00 mat, nötter+protindrink
    19.00-21.00 slappa
    21.00 mat, kesella med funlight samt kanel
    21.10-ca 21.50 kvällsrunda (springer jag tar det 30 min)
    22.00 matlagning
    00.00 ZZZzzzz

Du får höjja på kolhydraterna Henke, tänk på att du ska prestera också, du ska inte bara spänna dig som en BB kille.
    Du får hänga med ut på Lördagen om du orkar vill säga :)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.