Jiggens träningsplan!!!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jiggens träningsplan!!!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 61 through 69 (of 69 total)
  • Author
    Benjamin wrote:
    Du får höjja på kolhydraterna Henke, tänk på att du ska prestera också, du ska inte bara spänna dig som en BB kille.
    Du får hänga med ut på Lördagen om du orkar vill säga :)

haha säjs det inte att ”hårdast vinner” hehe nedå men kör olika från dag till dag….vissa dagar extremt lågt och dagen efter ”normalt” för att chocka lite….! jodå e fan bra sugen men bor ju i lund då och ni ska ut i malmö eller :|

började dagen med 20min springrunda före frukost
    sen är det den vanliga runtinen med mat osv.
    träningen ikv ska bli hård, blir sissta gympasset, till helgen kör jag endast kardio på gymmet om jag klarar hålla mig, sen kommer jag avsluta kvällen med en springrunda på 20-25min-börjar bli skapligt sleten nu men snart e det tävling :) sen ska man bli lite normal igen 8)

Då börjar man att bygga på allvar nu..! första gympasset efter DC kommer ikv ska bli skönt att få tillbaka styrkan och köra på för fullt, för nu SKA allt klaffa tills nästa gång…!

då var man tillbaka till gymmet igen, 4kg tyngre på några dagar men med bra tryck iaf..
    fick placering 12 på DC men när jag kollade protokollet så blev jag 10a:|
    helt nöjd över mina resultat som var b.la pb i rodd samt chins..!
    Äter som en gris nu och kommer att fortsätta göra det veckan ut sen ska jag hålla på kosten till det nyttiga, målet är 3kg mera rena muskler till nästa DC..!

så nu kommer jag endast köra tunga basövningar för att få tillbaka styrkan!

Nu till helgen så är det FF och jag ska cocha min polare christer som kommer väga in på några hg under 100kg, ska bli skitkul!!!

nu är det full fart frammåt för att bygga massa!!!’ vikten ligger nu på 94,5kg

Även kul att träffa några ”stjärnor på DC” som benjamin (igen),kleine (tack för chokladtopparna), calle, swedin, m.fl :up:

så du ska till FF.
    Me too,kanske vi ses…om du känner igen mig med hängbuk och runda kinder:p (Nej då farligt är det inte)
    Har lagt på mig några kg men enbart på magen så det ser kul ut.
    Ska bara upp lördagen och kolla tävlingar och slappa och äta gott.
    Grymt jobbat i lördags!:up:
    Vi ses o hörs/Robin

Kleine wrote:
    så du ska till FF.
    Me too,kanske vi ses…om du känner igen mig med hängbuk och runda kinder:p (Nej då farligt är det inte)
    Har lagt på mig några kg men enbart på magen så det ser kul ut.
    Ska bara upp lördagen och kolla tävlingar och slappa och äta gott.
    Grymt jobbat i lördags!:up:
    Vi ses o hörs/Robin

tjohoo…kul att träffa dig lite ”off” man träffar ju nästan bara sina ”konkurrenter” när dom är i bäst form :emo-thumb
    hur kommer du köra framöver? tävla nästa år med???
    vh

var på FF i helgen och cochade en polare i -100kg. första gången han stog på scen och 41år och körde seniorklassen. han gick ner totalt 24kg…starkt jobbat christer :up:

Nu kommer jag köra på för full rulle för att lägga på mig så mycket massa som det går, ska sköta kosten 0ch träningen till 100%
    träningen kommer att se ut så här:
    Måndag: Bröst/axlar
    Tisdag: Framsida ben/mage/vader
    Onsdag: Rygg/baksida axlar
    Torsdag:Baksida lår/armar
    Fredag:Genomkörare av hela kroppen eller prio träning
    Lör/Sön: Vila

Börjar få tillbaka lite styrka nu, så börjar kännas helt okej, dock 3,5kg fetare :|
    körde iaf på 42,5kg hantlarna i lutande bröstpress, samt 170kg i mark rellativt lätt, men vågra inte lassa på för mycket du, har ju varit på diet e 6 månader så kroppen är absolut inte van vid ”vikter”…
    äter dock det mesta nu men försöker hålla mig till ganska nyttigt men dock i stora mängder, kommer även börja köra DG i 6 veckor f.r.o nästa vecka, ska bli intressant att se om det blir något resultat av det..!:)

uch var ute på krogen i går och släppte loss :p …!
    men var första gången på 6 månader så faktist så klarar man sig från ångesten idag att man var ute i går och fick i sig en halvliter vodka :| …..men som sagt ibland måste man leva lite som ”alla andra med”
    så ingen träning idag, tar nog igen passet på lördagen ist..!

Morgonvikt: 95.8kg —-5kg + på drygt en vecka, mycket vättska men magen är jämn o fin nu, dvs inget 6pack längre :p

Viewing 9 posts - 61 through 69 (of 69 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.