Jimmys Mass attack inför 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jimmys Mass attack inför 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 245 total)
  • Author

Kapten var tvungen att höja rösten där och det märktes för det blev tyst. Prata på, höj volymen gubbar…ni vet att jag kan inte med den totala tystnaden och på två röda sek så var det fart i fläkten igen och jag klämde iväg ett par tunga reps som fick farsan att tänka efter vad han nu hade gett sig in på .

Så skall det se ut…två tunga till total utmattning..förstår du ? Nu blir det inte mer här ,för nu går vi vidare. Jamän jag vill ha några set till :sa farsan. Va ! Ifråga sätter du Kapten, Kapten kanske inte gjorde tillräckligt tydlig? Vi går vidare nu..punkt slut..over and out . Där var inte mycket att välja på. Farsan intog position och börja med att chocka kapten…hmmm , fan vilket ljud han gav med sig :D ( tro fan för det, lasta på ordentligt ju ) :D

Det gick på rutin och än hade jag inte fått motstånd. Kapten hader haft rent för stora förväntningar på farsan. Kapten tryckte till ett total failure set med pass och lite negativ träning . Det var total failure för Kapten där ;)

Vad gör vi nu ? Nu kör vi vadpress i benpressen som avslutning för den delen. Ehh hrmm Kapten… hur många övningar brukar ni köra så här inför en strid :fråga farsan. Vi räknar inte, vi bara kör och kör och kör tills benen dom faller :D Jag älskar att plåga min män . Och jag vet att dom älskar när Kapten behandlar dom som skit…. det är därför dom också tillhör dom bästa.
    Vill du också bli bäst ? Va vill du det ? Nä :svara farsan. Varför vill du inte det :fråga Kapten : . Jag är redan bäst :svarar farsan :D :D

Hmm :| :Vilket slag under bältet. Där stod kapten helt stum …

Jag körde igenom mina set och tankarna bara flög omkring. Höll han på att psyka ut mej . Han visste mina svagheter, han var ju min far. Men skulle han vara lika jävlig som kapten , att använda detta mot hans egen son. Ja vad säger dom : i krig och kärlek är allt tillåtet . Så jag var beredd !

Hehe ja du Kapten, den här älskar farsan. Gamla tider igen och så drog han på …vet inte hur många reps men det blev för mycket för Kapten just nu. Han höll visst på att pyska ut mej..hmm.. okej på det viset. Som manm bäddar får man ligga. Att bara våga köra med Kapten …leka med Kapten på så här skulle ingen göra otsraffat,inte ens min egen far.

Nänänä… fortsätt nu . Men kapten jag orkar inte mer : svara farsan. :D :D Ge mej nu 10 st till din åsna . :( :( usch ..ajajaj mina höfter :sa farsan. Dina höfter, det är inte dina höfter du kör här, känner du inget alls i magen . Jo men i höfterna med :sa farsan. :D :D där fick han så han teg :p

Jag klämde iväg en runda som själv fick mej att ramla av stolen. Fan vad det högg till i ena sidan. Hade jag blivit skottskadad ? Hmm..hade jag fiender i närheten. Eller var det bara det grova brödet som Jocke Bohm hade gett mej. Han sa ju : ät det här grovbrödet så blir du lika grov som jag. Jag vet att jag sa till han : att det var nog bättre han åt det så han blev grövre. Men det såg så gott ut och jag åt ju hela innan passet. Kan det vara Jocke som låg bakom detta? :|

Anyway…pain was gain , i was told at my first years with iron. Och än idag så körde jag med detta och därav alla mina krigsskador jag gått igenom. Jag fortsatte och farsan såg nu att jag börja komma tillbaka, energin var som på nyfödd…jag kännde mej nyfödd…come on Captain skrek mina män i bakgrunden, själv var jag nu som i den dimma , repsen bara flög iväg och jag med dom…oj vad det högg :( visa ingen smärta….visa ingen smärta …bara kör sa jag till mej själv …

Farsan klämde iväg ,men ack inte så många reps och set. Oj oj oj kapten, vet inte var du fick kraften ifrån men jag är imponerad och det var ju fan var det var tungt idag , det var inte precis som på den gama tiden : sa farsan Du skulle varit med på min tid …:O yeah yeah yeah :sa jag .Vi har inte tid nu, lets move on.

Yes captain :worship:

O yeah…nu var det tid för allvar…på riktigt.Vi hade nu bara kört uppvärmingen och nu var det tid för krig mellan far o son.

Vi klämde iväg med liggande bencurl och tryckte upp lårbiccarna till oigenkännelighet :D inte direkt ..men det var i allafall målet. Kom igen nu kapten :sa farsan . Va fan ! Gubben hade varit med förr , perfekt pass där farsan :up: .

Efter plågat farsan …riktigt klämt ur varenda glykogendroppen ur baksidan så trodde jag fan han hade kolat..hallå ja, är du me mej ?! Visst fan är jag med dej, bara det att du får nog hjälpa mej ur maskinen :D

:bb: Lets move on !!!

Vi intog position och banka på var där var att banka . Light weight light weight hörde jag i bakgrunden, hmm vad fan …någon verka ha roligt på Kaptens bekostnad, jag hade ju inte ögon i nacken så jag såg inte vem det var,men kapten glömmer aldrig..aldrig 👿 .

Såg du..hörde du nåt ? Nä vad menar du : sa farsan

Hade jag bara hört detta, var jag sjuk eller ? Kanske ..för där var ju ingen som sa emot kapten . Eller var det ett psykspel ifrån farsan. Han visste han var i underläge ju ..hmm :

Jag var nu tvungen att få ett slut på detta och kontra med att lasta på mer järn och gjorde vissa ljud ifrån mej så han förstod att det var inte läge att försöka ens :emo-thumb

Är det allt du har ? Är det allt du har att visa idag : sa farsan

Han visste att han hade förlorat så nu försökte han psyka ut mej.:D :D det e bra gubbe , bara ge Kapten vad han tål . Och jag kontra då med att göra ett superset….

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.