Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jimmys Mass attack inför 2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 februari, 2006 at 19:46 #1026820Anonym anvandareMember
Å herre jesus, du milde ! Överlöparen vad syssla du med, vad har du gnistan, du måste verkligen attackera, du vet ju vad vi har gått igenom , alla dessa dagar och veckor på österlen, i snö och kyla, bara tanken borde få dej att verkligen skita på dej …..kolla här nu….kolla nu på kapten . Kapten tog av sig västen och tog ett järn .
Kapten kapten , du är helt crazy……. du är Kapten Crazy
8 februari, 2006 at 19:52 #1026821Anonym anvandareMemberÅhh jag kännde hur jag kom..där, det var väl inte menningen att jag skulle komma ja ni vet hrmm hmm :p Ursäkta men det var riktig skönt, verkligen ett tryckande set där . Nu var kapten igång :aggresiv: . Forget about the rest , he is the best, he is captain crazy …yeah !!!
Skärpning grabbar, och speciellt du överlöparen..gör dej redo nu , vi har inte hela världen på oss. LOST börjar kl 21.00 på tv 4 och JAG har inte missat ett ända program…gör mej inte besviken ..now move that fat ass :up:
8 februari, 2006 at 19:55 #1026822Anonym anvandareMemberÖverlöparen pressa nu för allt i världen, ge dom vad dom tål….ge dom nu !!!
Jag var tvungen att hoppa och pressa på, det såg segt ut där ett tag .
Det kallas TEAMWORK , vi var och vi är och kommer alltid jobba som ett TEAM :friends: .
8 februari, 2006 at 20:03 #1026823Anonym anvandareMemberTiden var knapp och jag kännde att jag blev lite stressad där ett tag då jag plötsligt får se överlöparen,mannen som skall vara beredd, stå vid min sida, att han stod och leket mitt på fältet, under pågående strid . ÖVERLÖPAREN, VAD ÄR DETTA 👿 ? Förlåt förlåt kapten, jag kännde hur det sprang i benen och jag var tvungen att flexa lite. Sprang i benen….SPRANG I BENEN :höjde kapten rösten.Jag skulle kunna …hrmm 👿 Skall du driva mej till vansinne eller vad är det du försöker göra, se till att hoppa ner därifrån och backa upp mej istället
Jag gjorde mej redo och greppa hantlarna och gick ut i strid :aggresiv:
8 februari, 2006 at 20:13 #1026824Anonym anvandareMemberVad i helvete gör du överlöparen….vad håller du på med ?
Jag höll på att smälla mitt av helt å hållet , jag blev helt nerbruten.
Vad hade hänt med överlöparen? Hade någon drogat han ? Var det fienderna som hade salgit till ? Prata med mej .sa kapten. Kapten kapten kolla på mej vad jag kan hihi, jag kan posera, ser du.. jag kan ..jag kan
Suck …jag var helt nerbruten
8 februari, 2006 at 20:16 #1026825Anonym anvandareMemberKapten kapten….snälla snälla , kan inte du slå en pose , du är bäst, du är så bra ..snäääääääälla kapten : bad överlöparen med sina rovdjursögon och sin oskyldiga blick.
8 februari, 2006 at 20:24 #1026826Anonym anvandareMemberTiden var knapp ! Skulle vi hinna till 2100 då LOST börja. Skulle vi komma hem igen till ett varmt bad och ett stort buffe som stod och vänta på oss. Det var inte bara upp til mej …även mina män, skulle dom orka med det ? Kom igen nu grabbar …nu ökar vi takten ! Ja, vi vill ju inte missa LOST kl 2100 :sa överlöparen . Va !! Kapten börja nästan , det värmde….dom hade inte glömt.
8 februari, 2006 at 20:27 #1026827Anonym anvandareMemberPlötsligt så föll överlöparen . AJ AJ AJ min axel..åhhh sånt tryck jag har kapten, vad skall jag göra ..aj aj aj . Jag blev rädd där ett tag men såg snabbt att det bara var en skråma så jag svarade : ligg inte där och lipa …res dej upp och var en man och så skratta jag bara åt han .
8 februari, 2006 at 20:31 #1026828Anonym anvandareMemberJag kännde hur det brännde till i ena sidan och gick ner på knä .
KAPTEN KAPTEN …nej det får inte vara sannt, kapten är nere på knä.Kapten kapten du blöder , du är skadad : skrek överlöparen.Nä nä nä..lugna nu ner er, ive got no time for bleed. Jag gick ner på knä för jag ..hrmm ..jag skall knyta min skor fattar ni väl ( en vit lögn ) Får inte visa svaghet för min män :p
8 februari, 2006 at 20:34 #1026829Anonym anvandareMemberSå ja…kapten var uppe igen med sina ny knytna skor och han var redo :up: Alla applåderade och tyckte jag var för rent brinnjävlig ..och i min ålder
8 februari, 2006 at 20:39 #1026830Anonym anvandareMemberKampen fortsatte och tiden var nu knapp..öka öka öka , skrek insidan på kapten !!!
Kapten kapten …vad skall jag använda ? Tag hantlarna ..fort…snabba dej nu :skrek kapten
Överlöparen gav nu allt…han gav rubbet !!!
Och jag kännde att han kanske inte hade krut så det räckte och hoppa in som en hjälpande hand och jag måste hålla med om att han gav nog allt .För kapten var ju detta papper men för överlöparen så förstår jag, har ju också varit lärling en gång i tíden…ja ni vet kriget -39 :aggresiv: ….skall jag jag berätta hrmm nä det skall jag nog inte göra .
8 februari, 2006 at 20:42 #1026831Anonym anvandareMemberJimmy Jönsson wrote:Å herre jesus, du milde ! Överlöparen vad syssla du med, vad har du gnistan, du måste verkligen attackera, du vet ju vad vi har gått igenom , alla dessa dagar och veckor på österlen, i snö och kyla, bara tanken borde få dej att verkligen skita på dej …..kolla här nu….kolla nu på kapten . Kapten tog av sig västen och tog ett järn .Kapten kapten , du är helt crazy……. du är Kapten Crazy
coolt outfit man :emo-thumb
8 februari, 2006 at 20:44 #1026832Anonym anvandareMemberHelt färdig…kapten kapten…jag orkar inte mer :överlöparen .
Jag förstod han och det var nu mitt ansvar att ta över skeppet. lägg dej ner överlöparen och vila. Jag tar över ..nu jäklar i det skall du få se på grejor .
Kapten bara stirra på mej som jag vore ett odjur…..kapten är ett odjur och nu var det bekräftat :up:
8 februari, 2006 at 20:50 #1026833Anonym anvandareMemberåhhh ..oj oj oj kapten, det var det värsta jag varit med om… du är ett djur…the animal…du är captain crazy . Mina män var djupt imponerade ,dom var stolta över sin kapten och när vi trodde att allt var över att ännu en gång hade vi tagit hem fighten kom det som oväntat, det bara exploderade ..prrrrrrrrruttt , Kapten bara kasta sig över ett järnräcke..ta skydd för allt i världen. Vad var det för oljud ? Gasläcka ? Jag höll på att spy av odören, det var fruktansvärt.
8 februari, 2006 at 21:01 #1026834Anonym anvandareMemberKAPTEN KAPTEN….lugn i stormen, lägg ner vapnet, det …det var bara jag jag kunnde inte låta bli haha, det låter så kul när jag bajsar . Herrejesus vad du skrämde mej överlöparen, gör aldrig om det där..aldrig 👿 . Förlåt kapten förlåt. Säg inte förlåt om du inte menar det. Är det så kul att skita på dej hela tiden ? Nä men du får inte fodra oss med grisafoder,min mage klarar inte av det,sen vet jag att du bara vill väl ju .
Grisafoder..vad f*n menar du din …åhh hrmm. Där stod han ..överlöparen 😥 Sååå ja ..sååå ja … det e okej ..det e okej svara kapten. Hihi…kolla här kapten vad jag kan hihi gud vad roligt :p
Kan du också göra så här kapten ???
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.