Jimmys Mass attack inför 2006

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jimmys Mass attack inför 2006

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 245 total)
  • Author

Onormalt hård och oförlåtlig form Nu sov jag inget på nätterna :(

Kännde jag ville dela med en lite av hur jag utvecklades under dieten inför DC och Luciapokalen. Bestämde mej att ställa upp när jag var i Bulgarien med familjen och några vänner och det var 1:a veckan i sep och börja dieten ca 12 veckor ifrån den 3 dec, the final countdown. Dom ställde ultimatum på mej att antingen så fick jag satsa fullt ut och börja tävla för det var ju bara det som fattades eller dra ner på tempot , och jag kännde själv att det var antingen eller. Jag lever för detta och det är detta mitt hjärta brinner för, så jag sa : okej nu satsar jag helhjärtat och ger det en chans och det skulle ta 10 år ifrån jag lyfte min första vikt tills jag skulle stå där :bb: haha och jag trivdes verkligen där uppe :p

va i helvete är du inte på de battlefield nu 👿 👿 :aggresiv:

Kapten var en runda förbi och putsa lite järn och mest planerade inför nästa fight. Har hört rykten om en nykomling ( du vet nog vem jag menar ) ;) i truppen och jag har inte vågat berätta för grabbarna ,dom kan se det som ett hot,men det är Kapten som bestämmer och Kapten skall se vad han går för nästa vecka ute på fältet :bb: Nu är det tid för ett sista just det ja och sen bedtime . Godnatt !!!

Martin.P wrote:
    va i helvete är du inte på de battlefield nu 👿 👿 :aggresiv:

12 kg och 7 kg :( ner . Efter tävlingen Luciapokalen så kunnde hade jag ingen aptit utan bara törst.Drack säkert 4-5 liter vätska upp o ner och var sen helt uppsvullen och illamående hela kvällen på hotellet. Kl 04.00 så vakna jag och var vrålhungrig och väckte dom andra men fick vänta ett par timmar med smärtor i magen, det var som nån högg mej med knivar,kroppen skrek efter näring .Kl 08.00 begav det sig till McDonalds och där åt jag och Martin 2:a +80 junior Luciapokalen , där åt vi för vars 300:- och där fanns ingen botten. 3 timmar senare på vägen hem så blev det ett stop till för vars 250 :- ,det är ganska mycket SKITmat men fy fan vad gott haha. 2 timmar senare där hemma så fanns det nybakta lussekatter , vi köpte pizza och jag drack 2 liter coca, jag poängterar att jag hade inte ätit nåt skit på 12 veckor, bara ren mat ,även på ätardagarna,så det blev en chock för min kropp. Senare på kvällen så stack jag o Martin till gymmet och kolla formen (bilder kommer) Jag vägde då 85kg och 12 kg mer än på invägningen , det vill säga 12kg upp på mindre än ett dygn. Dagen efter och då måndag på gymmet så fick vi reda på att BODY skulle göra ett repotage om oss onsdagen nästa vecka och då la jag i högväxlen och tömde vätskan och på 8 dagar så gick jag ner 7kg till 78 , up and down down and up, rena bergoch dalbanan haha. Ni kan nedanför se hur formen var då .

:drinks:

Mycket stilfull fysik!:emo-thumb

man blir vad man äter :p Tack skall du ha,kul att höra :up:

marals76 wrote:
    Mycket stilfull fysik!:emo-thumb

Då har vi kommit till den punkten där Kaptens far säger att han skall vara i sitt livs form om ett år när han fyller 50 :) . Han sa : Min son nu har du fria händer att forma din fader. Kapten känner sig hedrad. Nu äntligen så var det dags att få fart på farsan. Kapten visste att det skulle bli en lätt fight men samtidigt så hade vi ju samma gener, han ger sig aldrig, tålamod och kan hålla ut länge med smärta och en förmåga att alltid komma tillbaka när man hamnar i underläge, så nog visste Kapten att han skulle få motstånd ifrån gubben. Vi hade ju just varit i strid så Kapten var lite mör i kroppen fortfarande,men som sagt det som inte dödar det härdar ju.Såg det här mer som aktiv vila och få rena mina tankar lite : .Det här passet skulle gå på ren rutin. Farsan, ta av dej tröjan så jag kan ta några bilder på dej.

Namn:Mats Jönsson
    Ålder:49 år
    Vikt: 81kg +15% fetthalt
    Längd:174cm
    Mål: Vara i mitt livs form den 14 feb 2007 (50)
    Tränar: i garaget (hardcore)
    Kost/tillskott: Litar på min son ..förlåt jag menar Captain Crazy :whistle:

Här stod vi då inför en fight på blod och död…far och son , ingen av oss hade tänkt förlora,det var bara vinst som gällde. Det här skulle bli mycket intressant att följa :emo-thumb Vi hoppa upp på tåget och begav oss iväg ”tuuut tuuut” back on the road again…

bro upp med tryckbilderna vi tog dagen efter lucia nu :bb:

På vägen dit så var det ingen som sa något, det var total tystnad förutom rälsen på spåren som lätt…”tuuut tuuut ” …jag var laddad, farsan han hade inget annan val nu än att tända sig själv . Hur känns det : frågade Kapten . Jo det känns väl bra : sa farsan. Känns bra :D ..ja du gubbe vänta du bara tills vi är klara , då skall jag fråga dej igen samma fråga :D . Farsan bara kollade ;) på Kapten och tänkte för sig själv : Vad fan menar han med det :| .

Vi intog postion efter ha krånglat till det när jag skulle få in tåget med 6 vagnar in på x-acts lilla parkering, blev lite plåtskador på ett par bilar :D det är ju inte mitt fel att folk inte kan lämna lite plats över till kapten. Dom skrev i tidningen att 80-90 % av alla indragna körkort bestod av män, och det fattar jag bara inte Nog om det, vi var nu inne i allafall och det blir alltid helt tyst när Kapten stiger in och efter sagt Gokväll mina vänner så fortsätter oljudet.Man är van vid oljud efter alla dessa strider, tysnaden den skrämmer Kapten på nåt sätt.

Det var nu tid och så pass att vi knappt han med att sträcka på oss och värma upp. Vi hamna direkt på en vadmaskin. Hmm nu skall vi se här sa Farsan, det var några år sen sist. Vadå .. skall jag börja!? :sa kapten .Nä nä nä, backa undan påg, nu skall du få sa farsan och klämde iväg med en maratonrunda.

Jag sa inget under hans runda 👿 . Så ja …wiiie gör om det påg ? :sa farsan. 1: Jag må vara din påg, och du må vara chef mellan 0730-1630 MEN all tid därefter tilltalar du mej som Kapten , är vi överens ? Bra ! 2: detta är inget maraton vi gör idag, vill du köra maraton så tar vi på oss kängorna och kör highspeed på fältet på österlen, anytime ..anytime 👿 .

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.