Jocke ska bli stor

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 169 total)
  • Author
    Tompeii wrote:
    japp, judon ägde, men nästa gång är det stående fight, undrar hur det går för dig där då ska jag o tomas hålla lektion, fy fan va ni ska svettas och få ont;) hihi.. men men, du var kul jocke..:D

Finns ju inga mittsar på saltsjö judoklubb. Ska vi slå på varandra eller?;). Nej jag ska fan visa att jag spöar pierre där också! Ska fan bli kul att se tomas göra sina kung-fu grejer, men jag tror han är sämst. Han har ju bara gått på kampsport i 10år, jag menar, hur bra kan han va? Sopa:p!

Jocke89 wrote:
    Finns ju inga mittsar på saltsjö judoklubb. Ska vi slå på varandra eller?;). Nej jag ska fan visa att jag spöar pierre där också! Ska fan bli kul att se tomas göra sina kung-fu grejer, men jag tror han är sämst. Han har ju bara gått på kampsport i 10år, jag menar, hur bra kan han va? Sopa:p!

aa, eller hur.. tja, att du spöar pierre vet jag inte. Du o jag kan ta en ärlig match? benskydd, susp, tandskydd och handskar sen kan vi sparra.. ska bli kul som fan att köra mot Tomas, så jag kan få lite motstånd, haha Nej, men han är grym.. jag med;):|

Har precis varit och gjort ett dokumentationsdyk men klassen. Mest för att få känna på hur det är att antekna lite om hur bottnen ser ut och att få ett litet humm om vad det är för nåt. Det gick inte sådär jättebra nu första gången, va svårt! Är trött som fan nu, så vi får se hur det kommer att gå på gymmet. Får kasta i mig någon mat och knapra lite vitaminer så kanske jag piggnar till. Skriver ner passet efter att jag har ätit. So long.

Blev ett kort och stressigt pass då jag bara hade ungefär 30-40 minuter på mig att bli klar. Så det blev ungefär såhär

Uppvärmning: lutande hantelpressar 8kg*12reps

Snedbänk:
    27,kg*10reps (25kg*10reps)
    30kg*8reps (27,5kg*8reps)
    32,5kg*5reps (30kg*6reps)

Nu kommer jag med goda nyheter. Hela nästa vecka kommer jag att träna på ”källargymmet” även kallat ”finnegymmet”. Kommer att ha med mig tomas(tompeii) varje pass som knäpper några kort på mig när jag tränar. Tror inte att det är så uppskattat att jag tar med mig kameran till gymmet jag tränar på nu. Sen är det nog inte så kul med en massa svettiga gubbar och tanter i bakgrunden. Brukar vara helt tomt på ”källargymmet” också så det blir nog jättebra bilder. :up:

Jocke89 wrote:
    Nu kommer jag med goda nyheter. Hela nästa vecka kommer jag att träna på ”källargymmet” även kallat ”finnegymmet”. Kommer att ha med mig tomas(tompeii) varje pass som knäpper några kort på mig när jag tränar. Tror inte att det är så uppskattat att jag tar med mig kameran till gymmet jag tränar på nu. Sen är det nog inte så kul med en massa svettiga gubbar och tanter i bakgrunden. Brukar vara helt tomt på ”källargymmet” också så det blir nog jättebra bilder. :up:

Kan ju fan inte bli annat än helbra om det är vi som ska fixa.. haha:d ska bli kul med en träningspartner, i morgon, finnegymet eller bodyjoy?

Puss:)

Tompeii wrote:
    Kan ju fan inte bli annat än helbra om det är vi som ska fixa.. haha:d ska bli kul med en träningspartner, i morgon, finnegymet eller bodyjoy?

Puss:)

Får se. Tomten mittimot oss har ju blivit såld och alla träd revs ned. Han som äger tomten kom över till oss och frågade om han kunde få låna en vattenslang, och på samma gång sa han att vi kunde få ta hur mycket timmer som helst. Så jag och far kommer antagligen såga och slita halva dagen imorgon. Ska kolla först hur stora stockarna är och om det är någon idé att ens försöka.

Okej, lär bli rätt jobbit.. har varit med farsan ett antal gånger och stuvat timmer, heavy like hell:D

Tompeii wrote:
    Okej, lär bli rätt jobbit.. har varit med farsan ett antal gånger och stuvat timmer, heavy like hell:D

Bra! Då vet du hur man gör.. du är välkommen att hjälpa till. Gratis träning jue:p.

gratis kanske? Hihi..:D afan.. ring innan så kommer jag kanske

Tompeii wrote:
    gratis kanske? Hihi..:D afan.. ring innan så kommer jag kanske

Haha aa! Jag ringer dig vid.. 05.00? Är det inte då din farsa börjar jobba? Det blir finfint de. Då hörs vi!

Dagens pass gick bättre än gårdagens

Latsdrag, V-grepp:
    39kg*8reps (32kg*8reps)

Var på ”finnegymmet” och tränade idag, tompeii tog några bilder. Postar dom sen efter maten. Passet såg ut såhär.

Bänkpress:
    20kg*?reps
    40kg*10reps (37,5kg*10reps)
    42,5kg*8reps (40kg*8reps)

Här kommer bilderna då!
    Bild1: Tummenupp, strax innan första settet bänk.
    Bild2: 42,5kg i bänkpressen, pinsamt:p.
    Bild3: Pullover.
    Bild4: Tränar lite triceps.

Tomat? JA!:D

Jocke89 wrote:
    Här kommer bilderna då!
    Bild1: Tummenupp, strax innan första settet bänk.
    Bild2: 42,5kg i bänkpressen, pinsamt:p.
    Bild3: Pullover.
    Bild4: Tränar lite triceps.

Tomat? JA!:D

Jag tar inte mycket mer i bänk så det är inte alls pinsamt.. :P
    Var och en ligger på sin nivå. Snart när de andra här på forumet
    blivit gamla o gråa, då är det vi som äger på bänk ;)
    Tålamod

Den pull-over övningen kör jag med.. den är skön som fan, men den känns alltid dagen efter hehe

kul me bilder!
    kör så det ryker!

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 169 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.