Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jocke ska bli stor
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 mars, 2006 at 17:09 #968545Anonym anvandareMember
Trött! :lazy:
Suttit uppe hela natten hos en kompis och kollat på film. 30 minuter är all sömn jag fick. Blir till å lägga sig lite tidigare nu ikväll så man orkar upp till skolan. Har prov imorgon så det gäller att vara pigg, fridykning:). har ännu inte spenderat mitt första träningspass efter att jag varit sjuk, blir på tisdag. Längtar!20 mars, 2006 at 17:45 #968546Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Jag längtar också ivrigt på att se hur du tränar:) lycka till!Kan säga att jag också är ivrigt längtansfull att få kliva in på gymmet igen. Är nog två veckor sen jag var där senast så man ska nog inte ha för stora förväntningar. Blir bröst/biceps då. Får hoppas att man får en jävla massa pump nu efter ”viloveckan”. Är tillbaka för att uppdatera imorgon efter passet
21 mars, 2006 at 22:26 #968547Anonym anvandareMemberSå nu har jag äntligen tid till att skriva ner mitt första pass. Har kollat på film med ett antal kompisar inför en filmressension i skolan. Träningen gick utmärkt med tanke på att jag varit sjuk. Fick reducera vikterna lite grann men annars så var det inga problem. Fick enormt bra kontakt i musklerna, speciellt biceps. Dagen pass vad inriktade på Bröst, Biceps och mage. Discobyggarnas favoriter :p .
Bröst
Bänkpress:
20kg*15reps
40kg*5reps
40kg*5reps
40kg*5reps
40kg*5reps
40kg*5reps21 mars, 2006 at 22:35 #968548Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Verkar som du har haft ett skönt pass, bra jobbat!:emo-thumb Vad blir det för muskler imorn tro?Jo det var riktigt härligt att få känna den unkna svettdoften igen. Imorgon blir det ben och axlar . Inge disco här inte. Hur går det för dig då? Några framgångar?
21 mars, 2006 at 22:52 #968549Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Okej, körde ben och axlar idag:up: var riktigt skönt faktiskt. Jo det går väl framåt antar jag, även om det går sakta haha. Imorn ska jag vila. Blir bara ett konditionspass på morgonen. Aja, får lägga mig nu då, om man ska kunna orka sig upp från sängen hehe. Ha det bra och god natt! Ser fram emot ditt pass imorn!:emo-thumbHärligt att det går framåt, kan hålla med att det går sakta. Men tid is tha shiit! Jo ben är en utav mina favorit muskler, mest krut i dom. Så imorgon j*vlar ska jag dra några härliga böj. Återkommer imorgon med passet! Sov så gott så hörs vi imorgon antar jag.
22 mars, 2006 at 19:17 #968550Anonym anvandareMemberJaha.. Idag var det ben och axlar på schemat. Gick jättebra, känner mig lite klen efter förkylningen bara.
Ben:
Knäböj i smith
20kg*15reps
50kg*5reps
50kg*5reps
50kg*5reps
50kg*5reps
50kg*5repsBenspark:
32kg*10reps
32kg*10reps
32kg*10reps
32kg*10reps
32kg*10repsBenpress:
86kg*6reps
93kg*6reps
93kg*6reps
93kg*6reps
93kg*6repsSittande lårcurl:
32kg*8reps
32kg*8reps
32kg*8reps
32kg*8repsSittande vad press:
40kg*20reps
40kg*20reps
40kg*20reps
40kg*15reps
40kg*15repsAxlar:
Militärpress:
20kg*8reps
20kg*8reps
20kg*6reps22 mars, 2006 at 20:32 #968551Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Bra pass Jocke! Antar att du är ganska mör i benen nu?:emo-thumb Haha, håller med, vart man än vänder ser man tjejtidningar där det står månadens sminktips på framsidan. Och massa skvaller tidningar. Jag vill ju se muskler:bb:Tjejtidningar is tha shiit! Känner konstigt nog inte av någonting i mina ben efter mina pass. Tycker det är väldigt konstigt med tanke på att jag kör ganska tungt. Enda stället jag känner av lite nu är vaderna och baksidalår. Fick några obehagliga sammandragningar i baksidan efter alla böj. Kunde knappt sätta mig ner i bensparken, var tvungen att ta hjälp av armar för att det inte skulle göra så förbaskat ont. Men men, det hör till :emo-thumb! Blir vila imorgon om man inte räknar in grod-koordinationen vi ska ha på skolidrotten imorgon. Tänkte öppna en kesella jordgubb/lime till OC snart. Inte smakat den, bara nuturell och det smakade skit, även fast jag smaksatte med saft. Blir först på fredag jag ska träna igen, det vill säga om jag känner mig fräsh och pigg. Kan hända att träningvärken sätter in i triceps nu efter alla axel-pressövningar. Om det inte blir någon träning på fredag så blir det söndag, då brukar man ändå bara gäsa på soffan. Skriver väl en tradelutt imorgon om sömn och kost skulle jag tro. Hej så länge!
22 mars, 2006 at 21:52 #968552Anonym anvandareMemberHärligt träningspass Jocke, träningsvärken kommer säkert dyka upp imorgon ska du se, öroa dig inte för det.
//Stolleman
22 mars, 2006 at 22:11 #968553Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Kesella is tha shiit!:wazzup: Hoppas du kan ta igen dig till 100% så du känner dig frisk och kan prestera maximalt!:bb: Vad blir det på fredag då?Jag kommer nog känna mig frisk men mör. Får se hur jag känner imorgon, kommer träningsvärken krypandes så blir fredagens träning av på söndag. Men jag tror det är lika bra att jag kör på som planerat så att jag inte har träningvärk i triceps i bänken på tisdag. Fredag som du kanske gissar dig till när du läste raden över ska jag träna triceps och rygg. Börjar förståss med rygg och jobbar mig fram för att sedan avsluta med triceps och kanske lite underarmar. Får se hur mycket skryk underarmarna tar i alla dragövningar. Rygg är inte direkt min starka sida, men det är däremot triceps. Känner mig väldigt stark i dom och det är just triceps som jag utvecklat mest av alla muskelgrupper. Ska bli ett roligt pass. Hej på ett tag!
22 mars, 2006 at 22:14 #968554Anonym anvandareMemberStolleman wrote:Härligt träningspass Jocke, träningsvärken kommer säkert dyka upp imorgon ska du se, öroa dig inte för det.//Stolleman
Tack så mycket. Är nöjd med mitt upplägg och träningen flyter på, inga förhinder än så länge men som småningom kommer väl det oturligen också. träningvärk kommer jag ha, det vet jag. Jobbigt att det är koordination imorgon på idrotten. Kommer absolut inte vara stel:).
23 mars, 2006 at 00:15 #968555Anonym anvandareMemberTräningsverk är ju underbart! Känner man att man gjort nåt.:emo-thumb
men jobbigt om det stör i träningen dock.
Själv brukar jag inte få mycket verk om jag håller mig till schemat. E man hemma nån vecka eller nåt så komemr den krypandes när man börjar igen.
Men benen är nåt som jag brukar känna av så i morrn så får man lite problem att gå igen:nod Underbart!23 mars, 2006 at 19:28 #968556Anonym anvandareMemberAJ:yikes:! Ont i HELA kroppen. Det enda stället jag inte har träningvärk på i nuläget är latsen, vaderna känner jag inte av så mycket i heller. Triceps är stel och biceps värker. Men imorgon får jag pina mig igenom dragövningarna och triceps. Det blir nog bäst så, får lära mig att träna med träningsvärk. Annars är man väl ”pussy” resten av livet.
Tog sovmorgon från spanskan i morse så jag fick sova lite extra. 10h fick jag sova natten till idag. Har gjort alla mornar jag har spanska på till sovmorgon för jag har ändå ingen chans till G i det ämnet. I förgår sov jag 8h. Känner mig utvilad när jag kliver upp och det förmodar jag är ett bra tecken. Kosten har jag skött bra. Ätit var tredje timma förutom mellan skollunchen och mellanmålet hemma. där kan det dröja lite längre än 3h ibland. Annars är kosten både protienrik och energirik. Mellanmålen består av ungefär 200g kesella med 7,5% fetthalt och cashewnötter.
Idag hade jag vilodag med skolidrott. Grov-koordination stod så schemat och jag fick en aktiv vila med lite styrka. Pilates och övningar med medicinbollar. Tog mest på armar och mage även fast övningarna skulle vara koncentrerade på bålen. Återkommer imorgon med rygg/triceps passet.23 mars, 2006 at 22:33 #968557Anonym anvandareMemberJag får väl göra det bästa utav situationen. Går på 1 av 2 lektioner i veckan, får försöka få G och hoppas på att läraren är snäll.
Någon som har lust att kika lite i min journal och ge mig lite tips hur jag kan göra träningen bättre. Lite uppmuntran skulle inte skada heller. Om digitalkameran funkar så kanske jag slänger upp nåra bilder imorgon efter träningen.
24 mars, 2006 at 15:19 #968558Anonym anvandareMemberVar ledig från skolan idag så det blir hårklippning och träning. Rygg och triceps stog på schemat. Gick bra, har inte tappat styrka i några övningar.
Rygg
Chins i maskin:
25kg*15reps24 mars, 2006 at 16:45 #968559Anonym anvandareMemberhärligt pass, med en trimmad kaluffs känns det nog extra fräsht efter gymmet.
Hantelrodd kan du nog höja till 15 eller 17,5 beroende på vad du tycker är behagligt, man är starkare där än vad man tror.
Bilder tycker jag att du ska lägga upp här. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.