Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jocke ska bli stor
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 april, 2006 at 15:46 #968590Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Bra pass! Antar att brösten värker rätt bra nu? Men du var en sån som knappt aldrig får träningsvärk va? Sa du att du var ledig denna veckan? Fuskis. Kul att du har ökat i styrka i alla fall:) You go dude!
Japp, ledig denna vecka och nästa. Brösten har inte börjat värka riktgit än. Och jo, brukar få ganska bra med värk. Bröst och biceps kommer vara stela och ömma imorgon. Det är toppen att jag känner resultat i styrkan! You go dude? vad menar du?
4 april, 2006 at 15:58 #968591Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Okej hehe:happy: Jag vet inte vad jag tänkte på när jag skrev det, har ju hört svarta säga ”you go girl” i amerikanska filmer så jag bytte bort girl och satte dit dude eftersom du är kille;) Men nu när jag tänker efter så låter det rätt dumt. Kanske skulle skrivit ”man” istället. Bicepsen bara blir större och större! Det är bra! You go man!:emo-thumbOk. Nja, vet inte om biceps blivit så mycket större. Dom växer så långsamt så man ser inte någon skillnad. Man vänjer sig vid att bicepsen är så och så stor. Sen efter nästa pass har dom inte växt så värst mycket och man ser inte någon skillnad. De bästa är nästan att göra för- och efterbilder. You go bro! :friends:
5 april, 2006 at 16:44 #968592Anonym anvandareMemberHoppar över träningen idag och skjuter upp den tills imorgon. Nu när jag är ledig hela veckan kan jag oberoende av tid lägga in mina pass lite när jag vill. Så på torsdag blir det ben och axlar. Rygg och triceps tränar jag nog som vanligt på fredag. Hur tror ni att mitt rygg- och tricepspass kommer att påverkar om jag kör mitt ben- och axelpass dagen innan? Har inte lika mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle få. Känns nästan ingenting i biceps, bara lite i nedre delen. Bröst känns därimot lite mera. Men dock bara när jag spänner eller använder muskeln. Annars är jag överlycklig, precis lärt mig spela ”Metallica – Fade to black” på gitarr. Inte hela men det mesta kan jag. J*vlar vad jag pratar, får ta å avsluta nu för jag är vrålhungrig.
6 april, 2006 at 19:40 #968593Anonym anvandareMemberBen och axlar! Känner ökad styrka i nästan alla övningar.
Ben
Knäböj:
20kg*15reps
40kg*8reps
50kg*6reps
50kg*6reps
50kg*6reps6 april, 2006 at 21:09 #968594Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Tja mannen!:wazzup: Bra pass! Men tycker du ska lägga in några set till på vaderna. Haha, ska komma från mig som aldrig tränar dem, men jag ska börja med det nu när jag har hittat en rolig övning. Axlar håller jag också med dig om. Nu när man har blivit starkare blir det roligare att träna dem, men innan var det rätt tråkigt. Ät nu ordentligt så du ökar ännu mer!:bb: Ha det gött!Tjenare brur! Brukar köra 4-5set vader men kände att jag inte orkade idag, ville lägga ner mer tid och energi på axlarna. Sen så tror jag att mina vader behöver lite variation så jag körde kort och strikt idag. Och jag kan verkligen hålla med dig, vader är jättetråkigt att träna. Förut var ben och axlar tråkigast, men det har vänt fort. Äta? Tycker att jag ätit mat i stora lass redan. Är fortfarnade proppmätt sen ostkakan och spagettin. Nästa axelpass kanske jag höjer vikterna lite mera:emo-thumb!
6 april, 2006 at 21:49 #968595Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Har lyckats knäppa en bild på biceps som jag blev faktiskt blev ganska nöjd med.
Andra musklergrupper får vänta tills jag skaffat mig en fotograf, brorsan. Men här kommer biceps så håll i er!ahhhh där ser vi en bicce
Härligt pass du körde idag , bara att fortsätta med träningen.
6 april, 2006 at 22:08 #968596Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ahhhh där ser vi en bicceHärligt pass du körde idag , bara att fortsätta med träningen.
Ser och ser, man kan snarare skymta den där någonstans:D. Fortsättning blir det, imorgon ska jag träna rygg och triceps. Så, to be continued..!
7 april, 2006 at 17:03 #968597Anonym anvandareMemberRygg och triceps tränades idag. Gick upp vid 11 tiden och åt frukost. Efter det vandrade jag till gymmet.
Rygg
Chins:
25kg*15reps7 april, 2006 at 17:09 #968598Anonym anvandareMemberSer bra ut. Kör hårt!
7 april, 2006 at 17:11 #968599Anonym anvandareMemberTobbe_E wrote:Ser bra ut. Kör hårt!Tack ska du ha! Alltid kul med en dunk i ryggen.
7 april, 2006 at 17:20 #968600Anonym anvandareMemberTjena grabben! brukar kika in din journal då och då, och det ser riktigt bra ut snodde din ”sparka magen” övning.
den är grym!
aja, keep up!Vi unga kommer äga det här stället snart (inte för att jag har mkt att komma med,) men som sagt – Vi har livet framför oss! Hare!
7 april, 2006 at 19:18 #968601Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Tjena grabben! brukar kika in din journal då och då, och det ser riktigt bra ut snodde din ”sparka magen” övning.
den är grym!
aja, keep up!Vi unga kommer äga det här stället snart (inte för att jag har mkt att komma med,) men som sagt – Vi har livet framför oss! Hare!
Ska jag vara ärlig så tittat jag in i din journal ibland jag med. Ser bra ut för dig med, fattar inte hur du orkar göra 70 stycken armhävingar. Helt sjukt ju! Sparka i magen övningen är riktigt bra tycker jag, tar som satan på nedre delen av magen efter ett tag. Jo det är rätt så många unga på det här forumet nu. Men det är tur att vi har dom äldre kvar att lära oss av. Du får ha det bra!
7 april, 2006 at 20:34 #968602Anonym anvandareMemberTänkte slänga ihop den musik jag lyssnar på under ett träningpass.
In Flames:
Another day in quicksand
Egonomic
Vacuum
Crawl through knives
System
Trigger
Touch of red
Reroute to remain
Reflect the stormSystem of a down
Chop suey!
Toxicity
Know
War?
Chic ’N’ StuSlayer
Angel of death
Here comes the pain
War ensembleBrukar vara dem låtarna som går under ett träningspass, adrenalinet pumpar:aggresiv:. Annars så lyssnar jag på band som Metallica, Backyard Babies, Cky, Dimmu Borgir, Ebba Grön, Korn, Sonata Arctica, Turbo Negro, Takida Etc. Brukar lyssna lite på techno och reagge också, men inga speciella artister. Nu vet ni vad jag lyssnar på för musik. Är förövrigt väldigt musikintresserad, spelar gitarr på friten.
7 april, 2006 at 20:40 #968603Anonym anvandareMemberJocke89 wrote:Tänkte slänga ihop den musik jag lyssnar på under ett träningpass.In Flames:
Another day in quicksand
Egonomic
Vacuum
Crawl through knives
System
Trigger
Touch of red
Reroute to remain
Reflect the stormSystem of a down
Chop suey!
Toxicity
Know
War?
Chic ’N’ StuSlayer
Angel of death
Here comes the pain
War ensembleBrukar vara dem låtarna som går under ett träningspass, adrenalinet pumpar:aggresiv:. Annars så lyssnar jag på band som Metallica, Backyard Babies, Cky, Dimmu Borgir, Ebba Grön, Korn, Sonata Arctica, Turbo Negro, Takida Etc. Brukar lyssna lite på techno och reagge också, men inga speciella artister. Nu vet ni vad jag lyssnar på för musik. Är förövrigt väldigt musikintresserad, spelar gitarr på friten.
Du glömde RAMMSTEIN!
Til litmanns röst utsöndrar adrenalinet om NÅGOT
Annars pumpar vi till samma sound grabben, :emo-thumb7 april, 2006 at 20:45 #968604Anonym anvandareMemberhajkken wrote:Du glömde RAMMSTEIN!
Til litmanns röst utsöndrar adrenalinet om NÅGOT
Annars pumpar vi till samma sound grabben, :emo-thumbHärligt med flera grappar med min musiksmak. Til litmanns röst? Lever man sig in i vissa låter kan man bli riktigt agro! Går runt på gymmet med knytna nävar och letar förbrillt efter någon som är mindre än mig, förgäves finns det tyvärr ingen på gymmet som är mindre än mig. Och tur är väl de;)!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.