Jocke ska bli stor

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 169 total)
  • Author

@Renegade: Gick inte bara bra, gick jävligt bra. Jo schemat fungerar bara bra hittills. Har ett pass kvar att testa, men tror inte att det blir så mycket anurlunda. Blir säkert jätte bra, bara jag växer är jag glad.

@Hajkken: Brukar inte alls ha problem med att vänta på maskiner eller så. Jag använder mig mest utan fria vikter och gymmet jag tränar på är mest till för motionärer. Det är iaf nästan bara gubbar och tanter där. Jag vilar betydligt mer än 30 sekunder. Brukar bli uppåt 2-3minuter nu när jag inte gör så många övningar varje pass. Sparka i magen lärde jag mig på idrotten i 8an och 9an. Du får gärna sno min beskrivning om det blir lättare för dig:).

Jocke89 wrote:
    @Renegade: Gick inte bara bra, gick jävligt bra. Jo schemat fungerar bara bra hittills. Har ett pass kvar att testa, men tror inte att det blir så mycket anurlunda. Blir säkert jätte bra, bara jag växer är jag glad.

@Hajkken: Brukar inte alls ha problem med att vänta på maskiner eller så. Jag använder mig mest utan fria vikter och gymmet jag tränar på är mest till för motionärer. Det är iaf nästan bara gubbar och tanter där. Jag vilar betydligt mer än 30 sekunder. Brukar bli uppåt 2-3minuter nu när jag inte gör så många övningar varje pass. Sparka i magen lärde jag mig på idrotten i 8an och 9an. Du får gärna sno min beskrivning om det blir lättare för dig:).

Okej, schysstå, är nog nästan illa tvungen till det serru ;) jag lärde mig den på fotbollsträning för ett X antal årsen. skön övn o värma upp med.
    kör du armar flera dar i veckan? haaaaaare grabben!

hajkken wrote:
    Okej, schysstå, är nog nästan illa tvungen till det serru ;) jag lärde mig den på fotbollsträning för ett X antal årsen. skön övn o värma upp med.
    kör du armar flera dar i veckan? haaaaaare grabben!

Så här ser schemat ut. Är det något du inte förstår så är det bara att fråga. Annars lär man sig ingenting.
    [http://forum.body.se/showpost.php?p=83844&postcount=132]

Jocke89 wrote:
    Så här ser schemat ut. Är det något du inte förstår så är det bara att fråga. Annars lär man sig ingenting.
    [http://forum.body.se/showpost.php?p=83844&postcount=132]

jocke alias en tutor:D

tjena mannen.
    hur har det gått med vikten föresten?
    får vi se lite updaterade bilder o lite ny stat? ;)
    läste nyss igenom din journal o tkr du gör ett grymt bra jobb.
    du ger mig motivation! kör..

hajkken wrote:
    tjena mannen.
    hur har det gått med vikten föresten?
    får vi se lite updaterade bilder o lite ny stat? ;)
    läste nyss igenom din journal o tkr du gör ett grymt bra jobb.
    du ger mig motivation! kör..

Jag vet inte riktigt. Jag känner mig både fetare och större, men jag har ingen aning. Vågen verkar stå på ungefär samma siffror som förut. Men min våg är väldigt dålig, brukar väga fel upp till 5kg. Så just nu vet jag inte hur jag ska göra. Får väl ta och gå till skolsyster och väga mig, dom brukar ha bra vågar. Bilder vet jag inte om man vågar lägga upp, iofs så har u du gjort det. Så det får la komma upp någon bild inon en snar framtid. Träning idag igen, ska till stan efter det och kolla på skor med tompeii. Så jag skriver ner passet ikväll, forhopningsvis. Har det bra så länge!

Jocke89 wrote:
    Jag vet inte riktigt. Jag känner mig både fetare och större, men jag har ingen aning. Vågen verkar stå på ungefär samma siffror som förut. Men min våg är väldigt dålig, brukar väga fel upp till 5kg. Så just nu vet jag inte hur jag ska göra. Får väl ta och gå till skolsyster och väga mig, dom brukar ha bra vågar. Bilder vet jag inte om man vågar lägga upp, iofs så har u du gjort det. Så det får la komma upp någon bild inon en snar framtid. Träning idag igen, ska till stan efter det och kolla på skor med tompeii. Så jag skriver ner passet ikväll, forhopningsvis. Har det bra så länge!

haha, du är väldigt välkommen hem till mig och kolla på min våg!! hihi..

ses snart/
    Tomas

Hinner skriva ner passet innan jag ska till stan så här kommer det.

Latsdrag, V-grepp:

32kg*8reps

Bästa passet på länge. Gick hur bra som helst.

Bänkpress:
    37,5kg*10reps (35kg*10reps)
    40kg*8reps

ReNeGaDe wrote:
    Roligt att du hittat ett bra som du ökar bra på!:emo-thumb
    Men denna övningen, om du inte visste, heter triceps extension..
    Om jag inte minns fel..;)

Tvåhands hantellyft bakom huvud:
    16kg*8reps (samma)
    18,5kg*8reps (18,5kg*7reps)
    18,5kg*8reps (16kg*7reps)

Ha det fint Jocke!

Kallar den när man ligger ned på en bänk för det har jag för mig, eller det kanske var press från panna. what ever, du har nog rätt. Så det får bli till att kalla den för tvåhanstricepsextention(Långt ord?) i fortsättningen. Jo jag ökar på ganska bra i bänkpressen måste jag säga. Dock inte lika mycket som far min, han ökade med 5kg varje vecka(freak?). Aja, det funkar bra iaf. Hade det bäst renegade!

Blev att man lallade runt lite idag. Var med en kompis på ”källargymmet”, härlig skänsla att komma in där igen. Får ta å börja träna där sen när mitt gymkort gått ut.

Chins:
    6 (6)
    6 (6)
    6 (4)

Sittande rodd:
    25kg*10reps (27kg*10reps)

Jocke89 wrote:
    Blev att man lallade runt lite idag. Var med en kompis på ”källargymmet”, härlig skänsla att komma in där igen. Får ta å börja träna där sen när mitt gymkort gått ut.

.

Som sagt. Lallade runt ganska mycket med en kompis, typ kasta skivstänger till varandra. Testa lite olika andra övningar också, men dock bara ett par reps. Var ett kul men allt för oseriöst pass. Men det var roligt, fick allt jag skulle göra gjort bra också. Så jag är nöjd!

Jasså, kompis hit och kompis dit, Tomas var namnet, Grr… Tack för judon idag, haha, lägg på dig lite bara;)

På söndag, fan va skönt det ska bli att komma ut lite :D:drunk:

Tompeii wrote:
    Jasså, kompis hit och kompis dit, Tomas var namnet, Grr… Tack för judon idag, haha, lägg på dig lite bara;)

På söndag, fan va skönt det ska bli att komma ut lite :D:drunk:

Alla vet nog inte vem du är, så det är nog bäst att kalla dig kompis. Haha, judon var fan roligt. Fick nästan pierre ju, men den J*veln kom loss på nåt jäla vis. Men är glad som fan att jag inte var helt underlägsen honom iaf. Afan! På söndag så jävlar, då blire supa som aldrig förr:drinks:

ReNeGaDe wrote:
    Vilket sammanträffande:) Jag heter Pierre, och du fick inte ner honom? Och Pierre var ganska överlägsen? Hmm, ja det säger ju sig självt:)

Pierre är :bb:

Haha.. Sup rejält på söndag nu Jocke!

Pierre är min träningspartner. Han är ganska mycket starkare än mig. Han det var han som försökte bänka 100kg men misslyckades. Asså jag fick ner honom och fick ett grepp, sen rullade han runt lite och jag fortsatte att ha övertaget. Men sen gjorde han något konstigt så han tog fick övertaget. Men men, är iaf nöjd. Jo pierre är ett starkt namn:p.
    Man måste ju krydda träningen med några bärs!

Jocke89 wrote:
    Alla vet nog inte vem du är, så det är nog bäst att kalla dig kompis. Haha, judon var fan roligt. Fick nästan pierre ju, men den J*veln kom loss på nåt jäla vis. Men är glad som fan att jag inte var helt underlägsen honom iaf. Afan! På söndag så jävlar, då blire supa som aldrig förr:drinks:

japp, judon ägde, men nästa gång är det stående fight, undrar hur det går för dig där då ska jag o tomas hålla lektion, fy fan va ni ska svettas och få ont;) hihi.. men men, du var kul jocke..:D

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 169 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.