Jockes satsning inför SM 06

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jockes satsning inför SM 06

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 750 total)
  • Author

Hej jocke !

Ser att du ökat cardion ganska rejält… hur går det med vikten ?

Work hard !

Alm Rygg och ben är det roligasre att köra :up: kanske för att det är tungt och tar bra

Vanessa FrykmanVill ju inte halka och förstöra mig, då jag är lite klumpig

rinseTack mastro :emo-thumb ja det går bra nu , kör på ett nytt sätt som du ser där jag kör det tyngsta setet först och då är man ju lite starkare,
    Proteinet ligger på 350-400g kollisar 100-150g får väl l’gga upp min mat här en vecka sedan.

snuttan347Rygg OCH ben vill ju vara bred och manlig 😮 :p
    Stark vet jag inte om jag är, kör så tyngt och strikt som möjligt och hoppas på att bli grov någon dag.

RygerVikten kryper sakta ner men jag blir hårdare för varje dag

Dagens cardio lite sent på dagen men ibland behöver man ju sova ut (börjar arbetet igen nästa vecka och då går jag upp kl04,00 för att köra cardio)
    Det blev 130min gång i värmen

Oj vad jobbigt det var att köra idag:( för lite mat och trött av värmen och det märktes, vikterna kändes tyngre än vanligt:(

Press bakom i smith
    Set1:85kg*4reps
    Set2:75kg*6reps
    Set3:65kg*11reps
    Set4:65kg*9reps

Hantel lyft sida
    Set1:22kg*7reps
    Set2:20kg*9reps
    Set3:17kg*12reps
    Set4:17kg*11reps

En arms lyft cable
    Set1:15kg*14reps
    Set2:15kg*14reps
    Set3:15kg*12reps

Liggande triceps extension ala Arne
    Set1:50kg*11reps
    Set2:60kg*6reps
    Set3:50kg*10reps
    Set4:50kg*10reps

Sittande triceps extension med w-stång
    Set1:40kg*12reps
    Set2:40kg*10reps
    Set3:40kg*10reps

Pushdown i superset med triceps press bakom huvudet i cable
    Set1:90kg*11reps + 55kg*12reps
    Set2:90kg*10reps + 55kg*11reps
    Set3:80kg*12reps + 55kg*10reps

40min på EFX:en och nu blir det kyckling och sallad

👿 vaknade med världens nackspärr i morse, kan inte röra huvudet alls nästan.Så det blir ingen träning idag ,får hoppas att det blir bättre under dagen så att jag kan köra ben i morgon istället.

Fortfarande kass i nacken 👿 :( så att det blir inga ben idag , har varit och gått 90min med min fru idag det blir allt denna dag.

jocke wrote:
    👿 vaknade med världens nackspärr i morse, kan inte röra huvudet alls nästan.Så det blir ingen träning idag ,får hoppas att det blir bättre under dagen så att jag kan köra ben i morgon istället.

usch då , inte kul! :( men om det inte gör för jäkla ont…prova att gå o simma. eller iallafall så huvudet får vila i vatten. man slappnar lättare av då o det är just det musklerna behöver :emo-thumb

athleticmia wrote:
    usch då , inte kul! :( men om det inte gör för jäkla ont…prova att gå o simma. eller iallafall så huvudet får vila i vatten. man slappnar lättare av då o det är just det musklerna behöver :emo-thumb

Simma? kan inte ta ett simtag så om det gällde mitt liv 😮 tar det lungt nu tills måndag och kör bara lite cardio dessa dagarna sedan är jag tillbaks i gymmet oavsett hur det känns ;)

SKall bli kul o se dig på sm…kör hårt nu:emo-thumb

smörj in med voltarensalva blandat med lite linnex runt om/på nacken. de e kanon de. Ta ett par treo/alvedon innan passet oxå.

Krya på dig Jocke så ses vi på akademin på måndag…

jocke wrote:

Fy fan Jocke det är inte roligt med nackspärr det vet jag för hade samma för nån vecka sen.
    Det som hjälpte mig mycket var skitstarka värktabletter så musklerna i nacken slappnade av.
    Och sen isade jag nacken flera gånger per dag och det hjälpte mycket för mig.
    Och som du säger jocke det går ju alltid att träna ben,vader, mage mm.
    Hoppas det går över snabbt Jocke:emo-thumb

Var i Ängelholm och lämnade flickvännen till flyget för några timmar sen. Kom och tänka på Jocke i ängelholm när jag åkte därifrån : D.
    Kör en go massage i axlar rygg trapz om du har $

hoppas du blir bättre snart, jag har själv åkt på en nackspärr för inte så länge sedan men den var inte så farlig som tur var. jaja men krya på dig och träna skiten ur benen imorgon.

Tack alla snälla ord :up: tog ett par dagar off från styrka men körde cardio ändå men nu är jag tillbaks oavsett om det gör ont eller inte så kör jag :( vem vill vara en möss när man kan vara en man :)

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 750 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.