Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Jockes satsning inför SM 06
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 augusti, 2006 at 13:06 #965720Anonym anvandareMemberjocke wrote:Ja vad skriver man här? Jag lägger ner min SM satsning pga av att min hjärna säger stopp, jag har gamla demoner som följer mig och dom gör sig kraftigt påminda nu och då orkar jag inte satsa på tävling (hälsan och familjen kommer först)
Men jag kommer igen, inte till SM men kanske senare då formen är hyffsat bra ska bara få rätt på huvudet.Shiit va tråkigt Jocke för jag hade sett fram imot att se dig i form o på en tävling igen hmmm tråkigt:(
Men viktigast är att du mår bra så hoppas det blir bättre för dig snart ha det gott mannen o krya på dig:up:7 augusti, 2006 at 14:16 #965721Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Shiit va tråkigt Jocke för jag hade sett fram imot att se dig i form o på en tävling igen hmmm tråkigt:(
Men viktigast är att du mår bra så hoppas det blir bättre för dig snart ha det gott mannen o krya på dig:up:Tack Micke.
Jag har fått medicin nu (saknar/eller producerar inte tillräkligt av ett kemiskt ämne seratonin tror jag det hete ) så att jag ska komma tillbaks snabbt igen och skulle det gå bra så vet man inte vad som händer.7 augusti, 2006 at 16:52 #965722Anonym anvandareMemberOjdå…ledsamt att höra jocke. Men bra prioriteringar oavsett…
Get well soon.7 augusti, 2006 at 18:22 #965723Anonym anvandareMemberjocke wrote:Tack Micke.
Jag har fått medicin nu (saknar/eller producerar inte tillräkligt av ett kemiskt ämne seratonin tror jag det hete ) så att jag ska komma tillbaks snabbt igen och skulle det gå bra så vet man inte vad som händer.Är du säker? hade jag varit dig så gå till flera olika läkare
Det finns vad jag vet ingen vetenskapligt bakom att underproduktion av serotonin orsakar demoner i skallen, även om det finns en hel del läkare som gått på bluffen om detta från diverse läkemedelsbolag som vill sälja läkemedel.
Se till och äta kost som innehåller trypofan (stavning?) och träna, nu vet jag att du gör båda saker och det triggar hög utsöndring serotonin.
Har du fått SSRI preparat så var försiktig, det kan kännas bra i början men det är varken bra för muskulär utveckling och inte bra i långa loppet heller. Sömn mm ballar ur, även produktion av adrenalin.
Oftast handlar ”spöken” om inlärningsfel i skallen eller traumatiska upplevelser. det finns bara ett sätt och hantera det och det är att lära hjärnan rätt igen. Hjärnan är programmerad på ett vis, har man buggar i systemet så får man programmera om för att ta bort dem.
7 augusti, 2006 at 19:12 #965724Anonym anvandareMembergosh wrote:Är du säker? hade jag varit dig så gå till flera olika läkareDet finns vad jag vet ingen vetenskapligt bakom att underproduktion av serotonin orsakar demoner i skallen, även om det finns en hel del läkare som gått på bluffen om detta från diverse läkemedelsbolag som vill sälja läkemedel.
Se till och äta kost som innehåller trypofan (stavning?) och träna, nu vet jag att du gör båda saker och det triggar hög utsöndring serotonin.
Har du fått SSRI preparat så var försiktig, det kan kännas bra i början men det är varken bra för muskulär utveckling och inte bra i långa loppet heller. Sömn mm ballar ur, även produktion av adrenalin.
Oftast handlar ”spöken” om inlärningsfel i skallen eller traumatiska upplevelser. det finns bara ett sätt och hantera det och det är att lära hjärnan rätt igen. Hjärnan är programmerad på ett vis, har man buggar i systemet så får man programmera om för att ta bort dem.
Hmm Gosh lite koll har man efter 10år med skiten, jag har PTSS och det är inget inlärnings problem sedan så går jag nu också på samtalsterapi igen då det inte är några små demoner att leva med
7 augusti, 2006 at 19:15 #965725Anonym anvandareMemberjocke wrote:Hmm Gosh lite koll har man efter 10år med skiten, jag har PTSS och det är inget inlärnings problem sedan så går jag nu också på samtalsterapi igen då det inte är några små demoner att leva medDet jag reagerade mest mot var pillrena (om det är SSRI).
Pm är på väg
7 augusti, 2006 at 20:06 #965726Anonym anvandareMemberTråkigt att höra:( hade sett fram emot att se dig på scen igen, tycker du har en riktigt snygg fysik, men som sagt hälsan och livet är viktigast, take care
7 augusti, 2006 at 20:29 #965727Anonym anvandareMemberjocke wrote:Ja vad skriver man här? Jag lägger ner min SM satsning pga av att min hjärna säger stopp, jag har gamla demoner som följer mig och dom gör sig kraftigt påminda nu och då orkar jag inte satsa på tävling (hälsan och familjen kommer först)
Men jag kommer igen, inte till SM men kanske senare då formen är hyffsat bra ska bara få rätt på huvudet.Faan va tråkigt Jocke hade velat sett dig i västerås…men du kommer igen:emo-thumb
7 augusti, 2006 at 21:32 #965728Anonym anvandareMemberjocke wrote:Ja vad skriver man här? Jag lägger ner min SM satsning pga av att min hjärna säger stopp, jag har gamla demoner som följer mig och dom gör sig kraftigt påminda nu och då orkar jag inte satsa på tävling (hälsan och familjen kommer först)
Men jag kommer igen, inte till SM men kanske senare då formen är hyffsat bra ska bara få rätt på huvudet.Hej jocke..tråkigt att du inte ska tävla,men de e viktigast att du blir bra…de kommer fler tävlingar…ring precis när du vill grabben…sköt om dig!!
7 augusti, 2006 at 21:58 #965729Anonym anvandareMemberVerkligen tråkigt Jocke hade sett fram emot o se dig på o bakom scen.. hoppas du får bukt med dina demoner.
8 augusti, 2006 at 03:34 #965730Anonym anvandareMembergosh wrote:Det jag reagerade mest mot var pillrena (om det är SSRI).Pm är på väg
Hälsan kommer väl ändå före tävling? eller..?
No offense ..
8 augusti, 2006 at 10:09 #965731Anonym anvandareMemberkrabban wrote:Hälsan kommer väl ändå före tävling? eller..?No offense ..
Det var just det jag reagerade på med, de där pillrena är inga leksaker. Finns massor som ångrar ordentligt att de någon gång börjat ta dem.
8 augusti, 2006 at 14:46 #965732Anonym anvandareMemberTack alla ,
Jag kommer lägga ner tid på att bli bra sedan kommer jag att komma tillbaks på scen igen det lovar jag.
Träning och tävling är en stor del av mitt liv som får mig att må bra så det slutar jag inte med.8 augusti, 2006 at 15:41 #965733Anonym anvandareMemberjocke wrote:Tack alla ,
Jag kommer lägga ner tid på att bli bra sedan kommer jag att komma tillbaks på scen igen det lovar jag.
Träning och tävling är en stor del av mitt liv som får mig att må bra så det slutar jag inte med.de få gånger jag träffat dig Jocke så har jag märkt att du gillar byggning o tvekar inte på det så vi får nog se dig igen tror jag:nod
8 augusti, 2006 at 16:21 #965734Anonym anvandareMembersynd!
men familjen och hälsan i första hand.
hoppas att allt löser sig och att du kommer upp på scenen igen. :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.