Jockes satsning inför SM 06

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Jockes satsning inför SM 06

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 750 total)
  • Author

STYRKA har du vännen. Att tala öppet om sina inre problem är en STYRKA i sig. Det är inte många som har det. Redan här har du vunnit därför ingen tvekan om att vi även framöver får se dig på scen:emo-thum

Ha de bäst vännen Gumse

jocke wrote:
    Tack alla ,
    Jag kommer lägga ner tid på att bli bra sedan kommer jag att komma tillbaks på scen igen det lovar jag.
    Träning och tävling är en stor del av mitt liv som får mig att må bra så det slutar jag inte med.

Tjenare Jocke!

Trist och säkerligen ett tufft beslut. Men Gumse skriver jävligt bra, du har redan vunnit en seger på vägen.
    Vi har ju dessutom ett träningspass innestående, det tänker jag inte missa!

Ha det gott så länge å hälsa familjen

Mvh / Tobbe K

lycka till jocke med ditt jobb mot att må bra igen!!

visst är hälsan o familjen viktigast…

vi kanske ses på sm ändå??

Mkt tråkigt att läsa att du inte mår bra, hoppas därför du snart mår mkt bättre.
    Just som de andra skriver, STORT av dig att öppet tala om detta.

Krya på dig. Hälsa familjen.

MåGottHälsningar

Annika m fam.

Tack alla för era snälla inlägg.
    Jag mår lite bättre nu (medicinen har kickat in) så att jag kommer att börja träna igen nu nästa vecka (lite lätt för att komma igång), jag har knappt varit utanför hemmet de sista 5-6 veckorna utan bara arbetat med mig själv och överlevt varje dag en dag i taget.
    Kommer att lägga upp en tråd om min väg tillbaks nästa vecka, då jag ska komma igen bättre både som människa och byggare.

hej Jocke. hoppas du hämtar upp dig bra och kanske kan du komma in till classic någon dag och träna i framtiden. krya på dig och se nu till att komma igen snabbt men i lagom tempo ändå. ha det bra

Du har många som bryr sig Jocke så när som helst, var som helst bara hör av dej ! Sen en dag om du känner och har energi så kan du väl komma och besöka x-act , du är ju alltid välkommen .

Denna vecka har jag börjat med att gå ut och gå och det har varit skönt i det fina vädret.
    Ska börja lyfta skrot på söndag igen, ska köra tre dagar i veckan till att börja med och ska börja med Judo på tisdag (har kört det innan i unga år och blev ner bjuden av en gammal vän som kör hårt) det ska bli kul, min son tränar Judo och han tycker att ska bli kul att få träna med pappa :p

jocke wrote:
    Denna vecka har jag börjat med att gå ut och gå och det har varit skönt i det fina vädret.
    Ska börja lyfta skrot på söndag igen, ska köra tre dagar i veckan till att börja med och ska börja med Judo på tisdag (har kört det innan i unga år och blev ner bjuden av en gammal vän som kör hårt) det ska bli kul, min son tränar Judo och han tycker att ska bli kul att få träna med pappa :p

Snart sitter det ett svart bälte runt midjan istället.:nod

AndreasP wrote:
    Snart sitter det ett svart bälte runt midjan istället.:nod

Haha Ja med tanke på att han tränar med en Brasiliansk mästare en gång i veckan så är det ju inte omöjligt ;) bara han har roligt

jocke wrote:
    Haha Ja med tanke på att han tränar med en Brasiliansk mästare en gång i veckan så är det ju inte omöjligt ;) bara han har roligt

Jag skall hjärntvätta min son Kevin till att tycka det är roligt med Ishockey & Fotboll. Finns stora pengar att hämta där.:emo-thumb
    Tanken är att han skriver på för Ac Milan (Monaco skulle vara okej också) eller Los Angeles Kings när han är 15 år. Då kan jag gå i pension vid 43 års ålder.:up:
    Jag säger som systrarna Williams pappa: det gäller bara att lura dem till att tycka det är roligt att träna stenhårt. Jag bestämde mig för att dom skulle bli tennisproffs redan 2 år innan de föddes.:P

AndreasP wrote:
    Jag skall hjärntvätta min son Kevin till att tycka det är roligt med Ishockey & Fotboll. Finns stora pengar att hämta där.:emo-thumb
    Tanken är att han skriver på för Ac Milan (Monaco skulle vara okej också) eller Los Angeles Kings när han är 15 år. Då kan jag gå i pension vid 43 års ålder.:up:
    Jag säger som systrarna Williams pappa: det gäller bara att lura dem till att tycka det är roligt att träna stenhårt. Jag bestämde mig för att dom skulle bli tennisproffs redan 2 år innan de föddes.:P

Det försökte jag med men grabben tycker att det är roligare att banka skiten av folk :p Han fick sina första skridskor vid tre års ålder men icke sa nicke det blev Judo istället så man får väl ha honom till att jobba som indrivare.

Idag kom jag igång med träningen igen och det var Brasiliansk ju-jutsu, hu vad jag var slut efter bara uppvärmningen (har ju gått upp ett par kg nu när jag bara ätit framför tv) men det var kul att få komma igång med träning igen.
    körde med en Brasilinsk Valtudo/ju-jutsu kille så det var hårt.
    1,5h blev det detta första pass.
    Jag kommer att köra 3pass byggning, ett pass Brasiliansk Ju-jutsu och ett pass Judo i veckan ett tag nu sedan får vi se hur jag mår och vad jag vill göra.

På bilden är det Val Tudo/Brasiliansk Ju-jutsu tränaren från Brasilien Bam-bam sedan en trött jocke och Rickardo också han från Brasilien

Ett första konditionspass på crosstrainern och det blev 20min (tar det lugnt i början) men det känns skönt att få röra sig igen har varit allt för trött och splittrad innan, men nu ska jag komma tillbaks igen.
    I eftermiddag blir det lite rygg.

lycka till nu!

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 750 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.