Johannes tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Johannes tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 474 total)
  • Author

Känner idag att det var helt rätt beslut att vila från gymmet igår. Känner mig pigg som vanligt idag så idag bär det av till gymmet iallafall :up:

Har nyss kommit hem från min morgonpromenad, soligt väder men lite kallt i luften ändå, var bara 5 grader. Förra veckan låg det på ungefär 11 grader samma tid.

Lite off topic, men var på jobbintervju idag, gick skitbra så jag håller tummarna!!! Lite upåt iallafall,, har känt mig lite neråt på sistone pga jobb… men kanske vänder nu :up:
    Har ju inte varit arbetslös så länge men ändå lätt att man gräver ner sig lite.

Okej här kommer dagens pass.

Bröst, triceps, mage

Bänkpress

Några lätta uppvärmningsset

80kg x 12reps PB i antal reps
    80kg x 10reps
    80kg x 9reps

Lutande hantelflyes

22kg x 10reps
    22kg x 10reps
    17kg x 12reps
    Avslutade med 1 set drag nerifrån i cc.

Pushdowns

Kollade inte vikten utan bara matade på tills det kändes nog i 3 set.

Avslutade med 3 set mage.

Har kört ganska tufft ett tag med en massa PB´n som följd, kul men det har slitit lite så tänker köra lite lättare nu ett tag, men blev ju iallafall ett PB i bänken med antal reps.

Här kommer några bilder från dagens pass

Frida-Mari wrote:
    Håller tummarna för dej LYCKA TILL!!
    Och bra pass idag!!! :up:

Tack tack!! :D

Pectoralis wrote:
    kul me bilder, om några veckor ska ja ner till gävle och träna på workout center me en polare, kanske kikar förbi ditt gym med :) BTW kör hårt bryysscchaaan

Gör så! Blir ju mycket roligare att kolla i journalen om det är bilder så jag kommer ha med bilder från nästan alla pass faktiskt…

Pectoralis wrote:
    låter bra :)

när lägger du upp nåt pass igen med bilder? ditt bicepspass var ju skitkul med bilder,, grym form du är i nu!! ska du ner mer eller hålla den?

Pectoralis wrote:
    kanske lägger upp lite bilder i slutet av den här veckan när ja kör bröst/axlar, jag tror ja ska försöka hålla den formen har börjar käka mera kollisar nu så ja orkar träna hårdare, men jag fortsätter me promenaderna så jag går plus minus noll :) får se om man deffar 2 veckor i juni lr nåt .. dietar du nu lr`?

ja jag försöker iallafall,, blev massa avbrott när jag först åkte till Italien och sen till Åre med polarna, men har kommit igång nu igen iallafall, men det är jobbigt när man har pollen, jag får sån grym aptit då… men försöker så gott det går. har krupit neråt lite grann i vikt iallafall, men vill ha bort en del kilon…

Pectoralis wrote:
    hehe drygt me pollen, har lite känningar av de ja me :( men de är bara bita ihop och köra på hårdare… hehe :)

japp! brukar inte känna av det när jag är på gymmet faktiskt,, men blir så himla trött av medicinen, haha!!

Pectoralis wrote:
    haha jaa inge bra de :) hur många kcal om dagen ligger du på ungefär?

2450 ungefär

Pectoralis wrote:
    oki..ungefär som mej då nästan.. :)

Tänkte jag skulle sänka kolisarna på middagen lite för den brukar ofta bli på kvällen.. plus att jag har varit så dålig på att käka ordentligt förut så nu när jag ska dieta är det inte så stor skillnad från innan… tror jag måste sänka lite grann för att det ska hända lite mer…

Pectoralis wrote:
    mm sänk mot kvällen :) och kör mera till lunch och efter träning ;)

Yes… ska försöka börja ta mig ut på kvällspromenader också.. sluta jobbet snart då?

Pectoralis wrote:
    mm jag slutar alldeless strax, ska gå en liten prommis då tänkte ja.. :)

ahh skönt :up:
    blir ingen för mig ikväll.. laddar upp för imorgon, ben då :up:

Idag blev det morgonpromad 80 min.
    Är ledig från kursen idag, så det blir hockeykvartsfinal Tre kronor-USA kl 14:15

Sen träning och ikväll CHAMPIONS LEAGUEFINAL!!!!

6-0 mot USA :up:
    Nu är det dags att svida om till träningskläderna och göra entré på gymmet

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 474 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.